Tai kas atsitiks, kai kiekvieną dieną valgysite avokadas

Iš pradžių daro savaitraštį parduotuvė yra įdomus ir jaudinantis. Jūs perkate aplink kai tvarkingas ingredientų paruošimo kai kurių awesome, kūrybinių vakarienes. Tačiau pasirenkant, ką valgyti kiekvieną savaitę gauna šiek tiek varginantis po kurio laiko. Jūs patenka į valgymo tuos pačius dalykus rutinos, ar jūs gaunate iki taško, kur jūs esate taip nuobodu savo dabartinę mitybą, kad jūs tiesiog paleisti iš dalykų maistą ir valgyti. Jūs tiesiog nežinau ką daryti nebėra. Jūs neturite idėjos, ką valgyti. Pereisite kopūstai ir į parduotuvės quinoa bet net nežinau, ką šie maisto produktai yra. Jūs esate taip toli atitrūkusios.

Jei esate kryžkelėje dabar kur jūs ieškote valgyti sveikiau, aš žinau, kaip jaučiatės. Aš buvau ten. Aš galų gale gavo iki taško, kur aš norėjau pagerinti savo mitybą ir valgyti daugiau šių vadinamųjų „super maisto produktų“, ir viena iš super maisto produktų, kad aš pradėjau valgyti daug yra avokado.

Avokadas, kaip ir dauguma „Super maisto produktų“, galbūt nėra griežtai super maistas už Pasakykite. Tai iš tikrųjų labai sunku apibrėžti, kas super maistas, bet jūs pastebėsite, kad dauguma vadinamųjų super maisto produktai nėra iš tikrųjų viskas, kad super. Bet avokadas bent artimą ir vertas visų hype. Tai iš esmės sveikatos suardymo vaisių, kad yra skanus, nebrangus ir gali komplimentas yra patiekalų ir užkandžių, masyvas, iš sumuštiniai išmaišyti bulvytės. Štai tik keletas nauda sveikatai avokado ir keletas dalykų, kurie nutiks, kai valgote juos kada nors dieną.

Jūs leis sumažinti riziką susirgti širdies ligomis

Skaičius 1 žudikas JAV yra širdies liga – baras nėra. Šiuo metu veikia beveik 27million suaugusiuosius, tai kelias į priekį nuo visų kitų ligų. Tai iš esmės pagrindiniame tiesiai be į svetainę varžovą.

Tačiau užuot bijodamas blogiausia, shrugging savo pečių, ir sako ten nieko galite padaryti apie širdies liga, Jums gali taip pat Saugokis patarimų, kad yra daug galite padaryti, siekiant sumažinti riziką susirgti šia baisu liga. Ir paprasčiausias ir geriausias dalykas, kurį galite padaryti, tai pakeisti savo mitybą.

Avokadų naudinga mūsų širdies ir kraujagyslių sistemą, pavyzdžiui, keletą kitų vaisių. Tai turtingas nesočiųjų riebalų (gera rūšies riebalų), ir mažai blogų rūšies riebalų. Jei jums suvartoja per daug blogų rūšies riebalų, jums bus padidinti savo lygį DTL cholesterolio, kuris yra tikrai ne kietas. Valgyti daugiau nesočiųjų riebalų, tačiau gali padėti sumažinti savo cholesterolio lygį. Jis taip pat gali padidinti savo jautrumą insulinui.

Avokadai taip pat yra daug širdies mylintis maistinių medžiagų, pavyzdžiui, antioksidantai, fenoliai ir karotinoidų.

Gausite pažangesnių

Dar vienas Pasakų naudą sveikatai avokadas yra tai, kad avokadai yra turtingas omega – 3 riebalų rūgščių, taip pat vitamino E, kurie abu veikia kaip galingas pažinimo stiprikliai, kad pagerintų savo protinius gebėjimus. Jie dirba, tobulinant kraujo tiekimą į savo iš anksto priekinės žievės, o tai savo ruožtu gerina savo kritinį mąstymą.

Jūs liks formos

Taip, avokadai yra riebalų. Tačiau, kaip minėta, tai geras riebalų. Taigi, jūs įvedate smalsu mažai paradoksą, kai jūs valgyti avokados, siekiant padėti jums prarasti svorio; jūs iš esmės valgyti riebalų, kad numesti riebalus.

Avokadai yra puikus padėti jums jaustis visiškai ilgiau, stabdyti bet kokį norą piktnaudžiauti ir RAID užkandžiai spinta tarp valgymų. Tai dėka didelio skaidulų kiekio randama vaisių, su vienu avokadu, kurių sudėtyje yra maždaug 14grams pluošto.

Vartojimas avokadai reguliariai taip pat buvo susijęs su mažesniais Svorio augimas, su daug svorio netekimas dietos rekomenduodami daugiau avokados.

Jūs sumažinti riziką susirgti vėžiu

Vėžys yra viena iš scariest ligų planetoje. Tiesiog vien tik šiais metais, daugiau kaip pusė milijono amerikiečių s tikimasi, kad miršta nuo to, kuris prilygsta maždaug 1500 per dieną. Tai ašaros šeimų atskirai, sumažina savo gyvenimo kokybę, o kartais iš savo mitybos pasirinkimų rezultatas. Taigi, jūs turite galimybę sumažinti savo riziką susirgti vėžiu valgyti sveikesnį maistą.

Avokadai yra daug gausių fitonutrinai kurios žinoma, kad sumažinti savo riziką susirgti vėžiu. Juose taip pat yra ksantofilų lutien ir baltymo, vadinamo glutationo, kurie abu buvo susiję su lengvatiniais burnos vėžį. Tyrimai vis dar vyksta į avokado vaidmenį mažinant wybijaja ir krūties vėžio riziką, tačiau pirmieji požymiai ir duomenys yra teigiamas.

Be to, anksti tyrimai taip pat parodė, kad tam tikras Junginys avokadų yra priešvėžinių savybių, kurios gali pašalinti ūmios mieloidinės leukemijos ląsteles.

Jūsų akys bus sveikiau

Dar vienas didžiausių naudą sveikatai avokadas yra tai, kad jei jūs valgyti avokados reguliariai jūsų akys bus sveikiau. Mūsų akys yra labai svarbu mūsų bendrą gerovę, tačiau daugelis iš mūsų apie tai net nesusimąstome. Katarakta įtakos beveik 25 mln amerikiečių 40 + metų amžiaus, o akių sutrikimai yra dažnesni nei manote. Valgyti avokados kiekvieną dieną yra puikus būdas rūpintis savo akimis; nes jų liuteino ir zeaksantino turinį, jie gali apsaugoti jūsų akis nuo žalingų šviesos, o sumažinti savo bendrą riziką susirgti akių liga.

Jūsų oda atrodys geriau

Mes visi taikomi Sands of Time, ir mes visi turime amžiaus gale. Tačiau kai kurie žmonės senstant greičiau nei kiti, ir tai yra daugiausia dėl jų gyvenimo būdo ir mitybos pasirinkimų rezultatas.

Avokadai yra gausu karotinoidų, kurie, kaip jau minėjau, skatina širdies ir kraujagyslių sveikatą. Tačiau šie karotenoidai, kartu su liuteinu, padeda apsaugoti odą nuo UV žalos, taip išlaikyti jį sveiką, Glowing – ir jaunatviškas.

Rastos avokado karotinoidai yra lengvai absorbuojamas savo kūną, todėl šį vaisių geresnis pasirinkimas nei dauguma kitų vaisių.

Jūsų kūnas bus daugiau nei pakankamai kalio 

Kai žmonės galvoja apie kalio, jie linkę manyti, kad valgymo daug bananų yra geriausias būdas gauti daugiau šio gyvybiškai maistinių medžiagų. Bet bananai yra didelis angliavandenių, o avokadai nėra. Dėl šios priežasties jie padaryti įtikinamą bylą, jei norite gauti daugiau kalio.

100 gramų porcija avokado yra daugiau kaip 14% kasdienio Rekomenduojama suma kalio, kuris iš tikrųjų daugiau nei bananų (10%).

Kalis yra svarbus, nes jis gali sumažinti Jūsų kraujo spaudimą ir sumažinti savo riziką, turintys širdies priepuolis ar insultas.

Ar žinote, kitų sveikatai naudingų avokadu?