Kokios kviečių uogos ir kokia jų nauda sveikatai?

Kviečių uogos yra, kad maisto rūšis, kuri ateina į mados, kas dabar ir tada, ir tam tikrą laiką nustato garbinga vieta ant meniu ir dienoraščio. Gurmanams rekomenduoju juos, o restoranai stumti juos. Kas tada atsitinka jie arba sugeba klijuoti aplink ilgą laiką, arba jie tyliai sėlinti atgal į nežinią, laukia, kol karta atranda juos vėl. Jie šiek tiek įnoringas, kaip kad, nepaisant jų daug naudos sveikatai.

Bet jie ateina iš kviečių šeimos ir visų turimų JAV grūdai, nė suvartojama tiek, kiek kviečių. Kviečių uogos yra neperdirbti kviečių branduoliai, kuriuos mes valgome jų dauguma natūralaus pavidalo; jie yra tai, kas naudojama, kad visas kviečių produktus. Panašus į miežių, jie yra maistingi, traškus, ir pasiūlyti, nes daug naudos sveikatai, kaip visuma, grūdų.

Yra daug skirtingų tipų kviečių uogų, ir visi jie skiriasi spalva, dydis ir tekstūra. Mes pavadinti juos po jų auginimo sezoną, taip pat jų spalvą ir net jų glitimo kiekis. Auginami pavasarį arba žiemą, kai yra minkštas, kai yra sunku, kai yra raudona, o kai kurie yra balta. Tie rasite sveiko maisto parduotuvėse yra supakuota su baltymų ir linkę būti tikrai kramtomi. Iš esmės, tai yra patys geriausi!

Kviečių Uogos turi daug maistinių medžiagų

Taip pat yra daug baltymų, kviečių uogos taip pat gausu daug maistinių medžiagų ir vitaminų:

  • Geležies
  • Kalcis
  • Vitaminas E
  • Folio rūgštis
  • B grupės vitaminai
  • Kalis

Baltymų kiekis priklauso nuo to, kokio tipo kviečių uogų valgote, bet visi jie yra daug angliavandenių ANDS pluošto, o jų vitaminų ir mineralų kiekis yra paprastai didelis. Ketvirta- puodelio porcija raudonųjų kviečių uogų yra apie 6,5 g baltymų, 163 kalorijų, vieną gramo riebalų, 6 g skaidulų ir 35 gramų angliavandenių. Kviečių uogų taip pat yra mangano, vario ir fosforo. Derinama, visi šie maisto medžiagos padeda stiprinti kaulus, raumenis, nervų sistemą, pažinimo veikimo, imuninę sistemą.

Kviečių uogos yra daug mikroelementų

Kviečių uogos yra daug mikroelementų, kurie turi daug naudos sveikatai. Teikiamos kviečių uogų B grupės vitaminai padeda išlaikyti jūsų nervų sistemą, išlaikant sveiką medžiagų apykaitą. Magnio ir fosforo kiekis, tuo tarpu, padeda reguliuoti kraujo spaudimą, taip pat išlaikyti stiprius kaulus. Fosforas taip pat vaidina svarbų vaidmenį, kai kalbama apie DNR ir RNR formavimuisi ir padeda organizmui transporto energijos, o magnio buvo nustatyta, kad žaisti dalyvavo 2 tipo diabeto prevencijos.

Varis padeda formuoti jungiamąjį audinį, ir vaidina svarbų vaidmenį sveiką funkcionavimą jūsų nervų, širdies ir kraujagyslių bei imuninės sistemos. Manganas yra dar vienas labai svarbus mikroelementas, kuris stiprina kaulus, o angliavandeniai ir baltymai palaiko imuninę sistemą.

Angliavandenių kiekis

Galbūt jūs pastebėjote, kad ketvirtadalis puodelio porcija kviečių uogų sudėtyje yra daugiau kaip 150 kalorijų, nors tai turi būti pasakyta, kad dauguma šių kalorijų gauti iš angliavandenių. Angliavandeniai turite blogą rap kai kuriais ketvirčiais, o kviečių uogų angliavandeniai yra gera rūšies angliavandenių. Valio! Iš esmės, jie visiškai nerafinuotas ir turi daug skaidulinių medžiagų, o tai reiškia, kad jie gali sumažinti riziką susirgti kraujo cukraus problemų, o padėti sveiką virškinimo veikimą.

Daugiau Sveikata Privalumai

Tiesiog kaip miežių ir dauguma kitų kruopos, kviečių uogos yra puikus šaltinis ląstelienos.

Pluoštas vaidina svarbų vaidmenį jūsų virškinimo sveikatą. Ji taip pat padeda reguliuoti cholesterolio kiekį kraujyje, taip pat savo cukraus kiekį kraujyje. Be to, maistinės skaidulos gali padėti kontroliuoti savo svorį, ir tai skatina dažnai Tuštinimasis. Dėl šios priežasties, gauti kuo daugiau maistinių skaidulų, kaip jūs galite kiekvieną dieną yra svarbu sveikesnę jums, ir kviečių uogos yra vienas iš paprasčiausių, patogiausių ir pigiausių šaltinių pluošto prieinamas!

Kaip Harvardo visuomenės sveikatos mokyklos atkreipia dėmesį, valgymo kviečių uogos taip pat gali sumažinti riziką susirgti tam tikrų rūšių vėžio.

Kaip pridėti kviečių uogų dietą

Jei atauga savo kviečių uogų, galėsite padaryti juos saldesnis, didinant jų skonį. Jūs taip pat gali nulaužti juos ir pridėti į salotas, arba galite virėjas jas taip, kaip grūdų ir įtraukti juos į garnyrą. Galiausiai, jūs taip pat gali pagrįsti kviečių uogų į miltų ir naudoti juos į duonos priėmimo.

Tai protas, bet kietos kviečių uogos užtruks ilgiau virti nei minkštų veislių, o kartais net gali tekti palikti mirkti vandenyje per naktį. Jei norite įtraukti juos į salotas, tai labai rekomenduojama, kad jūs leisti jiems stovėti per naktį šaldytuve su savo salotomis poilsio. Tokiu būdu, kviečių uogos sugeba sugerti aromatą iš kitų maisto produktų.

Jūs taip pat galite maišyti juos su ryžiais padaryti plovas, arba galite iškelties jiems sriubos ir troškiniai, ar jūs netgi galite gauti savo dieną išjungti geriausia pradėti kuo valgyti juos kaip dalį sveikų pusryčių dribsnių, kurie yra įdaryti su maistinių medžiagų , Padaryti grūdų, pirmiausia turite virėjas kviečių uogų, prieš Puošmena su neriebiu pienu.

Atminkite, nors, kad ketvirtadalis puodelio kviečių uogų yra daugiau nei 150 kalorijų; Jei žiūrite savo svorį, jums reikia žiūrėti, kiek jūs valgote iš šių kūdikių. Geras dalykas yra tai, kad, kaip jie virėjas, kviečių uogos išplėsti, užtikrinant, kad iš puodelio ketvirtį faktiškai virsta pusę puodelio – daugiau nei pakankamai!

Be to, ketvirtadalis puodelio kviečių uogų gausu 5 g ląstelienos, o tai reiškia, kad jums bus jaustis visiškai nereikia pasiekti daugiau.

Kai kurie receptai jums mokslinių tyrimų apima:

  • Žiemos uogų salotos su kraujo apelsinų, raudonųjų svogūnų užpilu ir feta
  • Žieminiai kviečiai uogų salotos su figomis ir raudonojo svogūno
  • Kviečių uogų ir juodųjų pupelių čili
  • Kviečių uogų salotos su graikiniais riešutais, salierai ir datas

Geriausias dalykas apie visų šių patiekalų yra jie visi super lengva padaryti, su dauguma jų vartoti mažiau nei 10 minučių. Oh, ir jie visi pakrautas su maistinių medžiagų. Laimėk!