Kaip vaikščioti aukštakulniai kaip pro? 10 privalo žinoti paslaptis

Kai kurie iš mūsų atrodo, kad vaikščioti ant kulnų įgūdis, ir kai kurie iš mūsų atidavė bando prieš metus, tačiau išmokti atrodo elegantiškai aukštakulniais nesiskiria nuo mokymosi jokio kito įgūdžių. Kai gausite pagrindai teisus, tai kažkas, kad jūs galite padaryti negalvodami ir tai įgūdžių, kad jums niekada prarasti. Taigi, gauti, kad kulniukai, kad jūs vargu ar kada nors dėvėti iš savo spinta ir pradėti praktikuotis pora. Čia yra dešimt geriausių paslapčių apie tai, kaip vaikščioti aukštakulniais grakščiai, kaip profesionalas.

1. Įsitikinkite, kad jūsų batai tinka jums tinkamai

Jūs niekada išmokti vaikščioti į kulniukai meną, jei jūsų batai nėra tinkamo dydžio. Jei jie yra per maži, jums bus Wincing su skausmu, ir jums bus baigti dieną su pūslėmis. Jei jie yra per didelis, tavo koja slys aplink viduje jų, ir jums bus didesnė tikimybė suklupti ir pasukti savo kulkšnis. Atminkite, kad jūsų batų dydis gali keistis, todėl turi savo kojas dydžio kartą per metus ir ne tik daryti prielaidą, kad jūs žinote, jūsų batų dydis.

2. Pasivaikščiojimas lėtai

Kitas geras patarimas, kaip vaikščioti aukštakulniais grakščiai vaikščioti lėtai. Jūs nesate ketinate būti suteikta galimybė vaikščioti kulniukai taip greitai, kaip jūs galite į gimnastikos bateliai, todėl net nebando. Kulnai bus natūraliai jums imtis trumpesnius laimėjimų, todėl jūs negalėsite suspėti tą patį tempą, kaip jūs darytumėte butų nedarant ji atrodytų kaip dirbate, bet vaikelis žingsnius, todėl sulėtėja ir imtis savo laiką.

load...

3. Įdėkite savo kojas žemyn, kulnas pirmas

Vienas pirmųjų požymių, kad jums yra kulnas naujokas tai, kad garsiai clomping skamba kartais išgirsti, kaip kažkas sodina visą savo pėdą ant žemės vienu ypu. Jums reikia įdėti kulną žemyn ir tada perkelti ant savo kojų padų. Tai užtrunka šiek tiek praktikos priprasti, bet kai jūs jį įvaldę, tai bus tiesiog ateiti natūraliai.

4. Negalima žiūrėti žemyn į savo kojas

Jei jūs kada nors stebėjo kažkas vaikščioti Lynai, jūs jau pastebėjote, kad jie atrodo tiesiai, kur jie vyksta, o ne žemyn savo kojų. Turėtumėte daryti tą patį ir pažvelgti, kur jūs einate, o ne jūsų kulniukai. Tai ne tik sustabdyti jus nelygumai į visiems; ji taip pat suteikia jums daugiau savitvarda ir geresnę pusiausvyrą.

5. Nulio naujų kulniukai padus prieš jums dėvėti juos

Tai gali atrodyti keistą dalyką tiek daryti, sąmoningai nesubraižydamas sukurti naują porą kulnų, tačiau jūsų batai padai bus subraižyti vistiek. Kai gausite naują porą kulniukai namuose, subraižyti padus su švitriniu popieriumi gabalas prieš jums dėvėti juos. Jis duos jums daugiau traukos, kai jūs vaikščioti ant slidžių paviršių, pavyzdžiui, plytelių arba poliruotu medinėmis grindimis.

6. Pirk kulniukai su tvirtais padais

Ieškokite kulniukai, kurie storesnes, tvirtas padus, ypač jei esate naujas dėvi aukštakulnius. Kulnai, kad turi labai plonas padas sunkiau vaikščioti ir jie padaryti savo kojų nuosėdos gerklės greičiau. Storesni padai, ar mažos platformos, bus sušvelninti savo pėdas ir suteikti jums tam tikrą apsaugą.

7. Laikykite gerą laikyseną

Vienas iš pagrindinių patarimų apie tai, kaip vaikščioti aukštakulniais grakščiai yra galvoti apie savo laikysena. Jei esate naujas dėvėti kulniukai, tada jums gali rasti sau pasvirusi į priekį šiek tiek, kaip jūs vaikščioti, bet tai leis Jums nestabili ant kojų. Pasivaikščiojimas su tiesia nugara, galva į viršų, ir išlaikyti turimus laisvai prie šonų rankas. Tai suteiks jums geresnę pusiausvyrą ir padėti jums daugiau vaikščioti natūraliai.

8. Žiūrėti kelią į priekį

Patyręs dėvėtojui iš aukštakulniais žinosite, kad kulnai yra ne visai padarė bekelei, todėl ji bus nuolat Lookout už bet kokius pavojus priekį. Saugoti akis iš nieko, kad gali duoti jums problemų, pavyzdžiui, nelygaus grindinio, tarpų tarp grindines lentas, ir bet slidžiais paviršiais. Venkite jų, jei galite, arba imtis papildomų atsargumo, jei negali.

9. Imtis reguliarios pertraukos

Kulnai gali būti sunku ant kojų, todėl daryti pertraukas ir atsisėsti, kai jūs gaunate galimybę. Jei esate už naktį ir jūs šokti, atsisėsti kas dvidešimt minučių arba tiek ir duoti savo kojas pailsėti. Vaikščiojimas sau ir apriboti laiką, kurį praleidžiate ant kojų, nustos jūsų kojos vis skauda, ​​todėl jūs galės trukti visą naktį.

load...

10. Ėjimas į ritmą

Stenkitės ne galvoti per daug apie vaikščioti ant kulnų ir jūs galės vaikščioti su daugiau pasitikėjimo ir surasti daugiau grakštus. Įdėti iš savo žingsnio pavasarį tiek, pabandykite dainuoja vieną iš savo mėgstamų melodijų sau ir vaikščioti po žingsnio į ritmą. Pasivaikščiojimas su ritmu ir ji jausis kaip šokių ir jums atrodo daug daugiau grakštus.

Ar turite kitų patarimų, kaip vaikščioti aukštakulniais kaip profesionalas?

load...