Kaip sumažinti pilvo riebalus? 10 paprastų pratimų ir 10 dietų patarimų

Kai pilvo riebalų yra visiškai normalus ir sveikas; jis ten saugoti savo vidaus organus nuo pažeidimų, ir ji tarnauja kaip energijos rezervas. Nes, dauguma iš mūsų, gyvenimas yra gana lengva verslo šių dienų, ir maistas yra gausu pasiūlos, mūsų trūksta pratimų galima lengvai sukelti kaupiasi pernelyg riebalų aplink pilvo, kad mums nereikia. Kai jūs įgijo, kad papildomų riebalų aplink savo pilvą, tai tikrai gali būti sunku perkelti. Čia yra dešimt paprastų pratimų, kurie bus sudeginti pilvo riebalus ir dešimt mitybos patarimų, eiti su jais, kad turės būti laikomasi kartu su savo padidėjimo fizinio aktyvumo.

1. Kardio pratimai

Prieš mes į bet pilvas tonizuojantis pratybas, pažvelkime į kai kuriuos prarasti riebalų pagrindai. Konkretūs pratimai, kad mes pažvelgti, bus tonas savo pilvo raumenis, bet vienintelis būdas jūs ketinate prarasti riebalų, valgyti mažiau kalorijų ir sudeginti daugiau juos išjungti. Tai reiškia, kad daro daugiau kardio pratimą, pavyzdžiui, bėgimas, plaukimas, sportuoti, ar tiesiog imtis daugiau sluoksnių. Nieko, iš tiesų, tai pagreitina jūsų širdies ritmas ir padidina jūsų pulsas bus padaryti jums gera ir sudeginant keletą kalorijų.

2. Atsilenkimai

Kaip sumažinti pilvo riebalų? Ar sutrikti, nes tai yra paprasčiausias pilvo tonizuojantis pratybas, kad yra, ir jie dirba. Paguldykite ant nugaros, su smilga savo kelio ir jūsų kojos į žemę. Vieta jūsų rankas už galvos, giliai įkvėpk ir patraukite sau į sėdimoje padėtyje, iškvėpimą, kaip jūs einate. Melas atgal ir pakartokite, kaip daug kartų, kaip jūs galite.

load...

3. Vertikalios kojų atsilenkimai

Tai yra labai panašus į reguliariai atsilenkimai, tik jūs turėti savo statinės vertikaliai į orą. Atsigulkite ant nugaros ant grindų ir pakelti savo statinės ore, kerta savo kojas kelio. Rankomis už kaklo, pakelti savo liemens iki kiek galite eiti ir tada švelniai leiskite sau atgal į grindis dar kartą. Pakartokite penkis kartus, poilsis, tada bandykite kartoti dar penkis kartus.

4. Šoniniai posūkiai

Svarbu, kai bandote prarasti pilvo riebalų, pasinaudoti savo pilvo raumenis iš visų pusių, todėl sutrikti vien nedarys. Šie šalutiniai lankstosi dirbs raumenys ne jūsų juosmens pusių. Atsistokite tiesiai, savo kojomis kartu, ir padidinti savo rankas aukštyn link lubų. Tada, sulenkti kūną į dešinę, kiek jūs galite eiti ir laikyti, kad poziciją penkiolikos skaičius. Grįžti į vertikalioje padėtyje ir pakartokite kairėje pusėje.

5. Grįžtamieji atsilenkimai

Grįžtamieji atsilenkimai yra dar vienas puikus būdas dirbti jūsų abs. Atsigulkite ant nugaros, rankomis už galvos, ir pareikšti savo kojas, kad jūsų šlaunys yra stačiu kampu į grindis. Tada pakelkite liemenį iki į savo kelio ir tuo pačiu metu, sulenkti kelius link savo krūtinės. Atsipalaiduokite ir tada pakartokite judėjimas, kaip daug kartų jums gali.

6. Valcavimo lentų

Pastatykite save ant žemės, susiduria grindis, į lentų padėtyje, su savo rankas sulenktos ir remti savo svorio, nugarą tiesiai, ir savo svorį remiamų jūsų pirštai. Paimkite visą savo svorį ant dešinės rankos ir riedėti savo kūną, o didinti savo kairę ranką į orą ir laikyti, kad padėtis per trisdešimt sekundžių. Grįžti į susiduria žemės ir pakartokite pratimą su kaire ranka.

7. Įtūpstas posūkiais

Lunges dirbs šlaunų ir išleisti Tvist į įtūpstas, taip pat padės tonas savo pilvo raumenis. Atsistokite tiesiai, su jūsų rankos ištiesė priešais jus. Paimkite milžinišką žingsnį į priekį su savo kairės kojos ir smeigti savo kūną link žemės, kol pajusite savo pakirpti sparnus ruožas. Tada pasukti savo liemenį aplink porą kartų į kairę. Atsistokite tiesiai ir vėl kartoti su savo dešinės kojos.

8. Dviračių pratybos

Atsigulkite ant nugaros su savo rankas už galvos ir pareikšti savo kojas, sulenktas per kelius. Pradėkite pareikšti savo dešinę kelio iki krūtinės, išlaikant savo kairę koją iš. Tada leiskite savo dešinę koją iš ir pareikšti savo kairįjį kelį prie krūtinės ir pakartokite judesį, todėl atrodo, kad jūs mynęs pedalus dviračiu.

9. Ėjimo

Waling yra dar vienas paprastas patarimas, kaip sumažinti pilvo riebalų. Mes pasakė jums reikės šiek tiek kardio pratimą taip pat ir mes ne juokauja! Jūs negalite vietoje sudeginti pilvo riebalus, jūs turite prarasti riebalų nuo viso kūno ir pėsčiomis yra gera vieta pradėti, jei jūs neturite paprastai imtis daug sportuoti. Tiesiog trisdešimt minučių iš Pagyvėja pėsčiomis dieną bus sudeginti šiek tiek riebalų ir tai padės jums į formą, kad kai kurie iš pilvo tonizuojantis pratybas baigti per daug.

load...

10. Bėgimas

Kai jūs turite priprato prie vaikščioti, galite ją paspartinti ir pabandyti kai veikia per. Stumtelėti aplink jūsų vietiniame parke bus atsikratyti riebalų perteklių greitai ir ji bus išlaikyti savo širdies ir kraujagyslių sistemą sveiki per daug. Kai pateko į įpročio, klijuoti su juo, nes jis bus nuolat pilvo riebalų sugrįžti dar kartą.

11. Sumažinti perdirbtų baltojo cukraus arba sumažinti jį apskritai, jei galite

Naudotis yra tik kelio dalis, kai jis ateina į sumažinti pilvo riebalų. Kitas svarbus dalis lygtys yra tai, ką valgome. Rafinuotas cukrus garsėja sukurti pilvo riebalų, todėl sumažinti saldžių saldžių maisto produktų ir tikrai iškirpti geriamojo sodos. Net dietos sodos buvo įrodyta, kad būti nutukimo priežastis, todėl prilimpa prie gryno vandens vietoj.

12. Valgykite daugiau baltymų

Įsitikinkite, kad turite baltymų kiekvieno valgio, kad jūs valgote. Valgyti baltymų skatina medžiagų apykaitą, todėl jūs sudeginti kalorijas greičiau, o taip pat buvo įrodyta, kad sumažinti potraukį maistui iki 60%. Vienas tyrimas parodė, kad yra tiesioginis ryšys tarp baltymų kiekio žmogaus mitybos ir pilvo riebalų, kad jie atliekamas sumos. Kai mes paminėti valgyti baltymus, mes nebūtinai reiškia valgyti gyvūninių baltymų. Jauskitės laisvai skaityti mūsų straipsnį apie tai, kaip jie vegetarai gauti baltymų čia.

13. Valgomasis mažiau rafinuotas angliavandenių

Kitas geras patarimas, kaip sumažinti pilvo riebalų yra sumažinti savo suvartojamų rafinuotų angliavandenių, pavyzdžiui, rasti perdirbtų balti miltai ir baltųjų ryžių, nes jie gali sukelti staigaus cukraus kiekio kraujyje, kuris, savo ruožtu, sukelia pilvo riebalų forma. Kai jūs gaunate pasirinkti, visada pasirinkti nesmulkintų grūdų maisto. Tai buvo įrodyta, kad būti toli sveikesni ir daug mažiau tikėtina, kad gamina riebalų organizme.

14. Valgykite daugiau pluošto

Įrašyta daugiau ląstelienos dietos yra dar vienas nuostabus patarimas, kaip sumažinti pilvo riebalų. Pluošto užpildo jus, greitai, tačiau jame nėra apkrovų kalorijų. Geriausias tipo pluošto vartoti yra tirpus pluoštas, kuris yra pateiktas žalio vaisių ir daržovių. Tirpus pluoštas lieka skrandyje ilgiau ir bus sumažinti savo bendrą suvartojamų kalorijų. Jauskitės laisvai skaityti mūsų straipsnį apie tai, kas yra žalio maisto dietos ir tai, kas yra jos nauda čia.

15. Pridėti daugiau prieskonių į savo maisto

Valgyti aštrus maistas taip pat gali padėti jums numesti svorio nuo pilvo. Kai valgote karštą aštrus maistas, kuriame yra karšto pipirai, in pipirai paprika, o tai, ką sukuria šilumą, pagreitina medžiagų apykaitą ir tai padės jums sudeginti kalorijas greičiau. Į jūsų medžiagų apykaitos norma padidėjo ir toliau tam tikrą laiką po baigsite savo patiekalą.

16. Gerti stiklinę vandens prieš kiekvieną valgį

Kitas paprastas patarimas, kaip sumažinti pilvo riebalų ir kaip sumažinti maisto, kad jūs valgote suma yra gerti stiklinę vandens prieš kiekvieną valgį. Jis bus drėkina jūsų kūną ir sustabdyti jus nuo jausmas visai taip alkanas valgio metu. Tokiu būdu, jūs galėsite sumažinti savo dalį dydžiai lengviau.

17. Valgykite daug žalių lapinių daržovių

Pripildykite savo plokštelę su žalios lapinės daržovės ir kad padės numesti šiek tiek pilvo riebalų per daug. Taip pat visi nuostabus, maistingus vitaminų ir mineralų juose, jie taip pat bus užpildyti jus su sveikos ląstelienos per daug. Didžioji dalykas, apie daržovių ir lapinės žalumynai yra, kad jūs galite sukaupti savo plokštelė didelė, todėl jūs neturite jaustis kaip jūs badauja sau, ir jūs vis dar numesti svorio.

18. Kuko savo maistą

Net sveikas ieško anksto paruoštas patiekalas, kad jums gali pirkti prekybos centruose turi prie jos pridėti ingredientai, kad jums niekada naudoti namuose. Fasuotų maisto, takeaways ir restorano maistas visų yra daugiau riebalų ir druskos, nei savo namų virtuvė būtų, todėl maistą savo maistą, ir tada jūs galite būti visiškai tikri, kad jūs tik valgyti sveikiausias ingredientų.

19. Visada valgyti pusryčius

Kitas puikus patarimas, kaip sumažinti pilvą yra įsitikinti, kad jūs visada valgyti sveiką pusryčiai kiekvieną dieną, nes tai buvo įrodyta daugelyje tyrimų, siekiant padėti sumažinti kalorijų, kad jums bus valgyti per likusią dienos dalį. Turėtumėte iš tikrųjų, vengti praleidžiant visus patiekalus, nes jis leis Jums jaustis alkanesnis vėliau ir jūs tikriausiai valgyti daugiau, nei jums būtų padaręs, jei valgė, kad praleistų patiekalą. Pusryčiai yra ypač svarbu, nes ji taip pat spartinti prasideda jūsų medžiagų apykaitą ir kad padės įsitikinti, kad jūsų kūnas sudegina kalorijų, kad vartoji per dieną, žinoma.

20. Būkite nuoseklūs ir būkite kantrūs

Nėra naktį būdas prarasti pilvo riebalų, todėl jūs turite būti kantrūs ir išlaikyti savo sveikų kasdienybe. Reguliari mankšta ir sveika mityba yra būdas numesti riebalus ir išlaikyti apdaila, taip, kad gali reikšti aukoti savo picos ir vis labiau aktyvus, tačiau ji bus verta, kai gali tilpti į pernai džinsus dar kartą!

Ar turite kitų patarimų, kaip sumažinti pilvo riebalų?

load...