Kaip paskatinti savo imuninę sistemą šią žiemą? 5 superfood, kurie padės

„Žiema yra komforto laikas, už gerą maistą ir šilumą, už draugiškas rankos prisilietimu ir pokalbiui šalia ugnies: jis yra namuose laikas.“ Iš tiesų, vienas vargu ar gali ginčytis su šių britų poeto žodžiais ir rašytojas Edith Sitwell.

Tačiau, kiekvieną dieną mes vis dar turime išeiti ir Sulig, net per ledinis žiemos mėnesiais. Ir tai ne visada gali būti kaip gražus, kaip sėdi namie prie židinio, geriamojo šiltą arbatą ir stebint, kuriems snaiges lange.

Žiemą mūsų oda gauna džiovintuvas, plaukai tampa trapūs ir nuobodu, ir daugelis žmonių dažnai gauti nemalonų jausmą gerklės skausmas, užgulta nosis, nuovargis ir karščiavimas – klasikinių simptomų gripo.

Čia yra 5 nuostabios Superfoods, kad padės jūsų imuninė sistema įveikti sudėtingą žiemos laikotarpis:

1. Spanguolių

Spanguolių yra vienas iš sveikiausių pasaulio maisto produktų. Ši raudonos spalvos uogų yra labai pasiekti vitaminų C ir D, maistinių skaidulų, kalio ir geležies. Gausus nauda sveikatai spanguolės dėl spanguolių maistinių medžiagų sinergija. Štai kodėl svarbu vartoti visą spanguolių ir, jei įmanoma, švieži. Šis puikus uogų atneš jums antioksidantas, priešuždegiminis ir priešvėžinių naudą. Nepaisant to, kad spanguolių skonio, gali būti gana tortų, tai lengva įtraukti spanguolių į savo mitybą, čia yra, kaip jūs galite tai padaryti:

– Padaryti namų derinys džiovintų spanguolių, nesūdyti riešutai ir įvairių sėklų. Jūs visada galite nešiotis šį sveiką užkandį jūsų rankinėje tiems „tik tuo atveju,“ momentų, kai galite gauti alkanas.

– Įtraukti šviežių spanguolių į savo namų vaisių Pochlebca.

– Sumaišykite šviežių spanguolių su trupučiu cukraus ar medaus į maišytuvą ir valgyti šį mišinį su rupios duonos, vietoj savo įprastų uogienės ar džemo ryte.

– Įtraukti džiovintų arba šviežių spanguolių, kad jūsų ryte avižinių ar dribsnių.

– Toss džiovintų arba šviežių spanguolių į savo mėgstamą pyragą už papildomą skonį, kai kepti.

2. Ramunėlių

Kaip sustiprinti imuninę sistemą? Gerti ramunėlių arbatą. Ramunėlių yra natūralus šaltinis mineralų, pavyzdžiui, vario, kalio, cinko, geležies, fosforo, magnio, vitamino C, vitamino B1 ir. Geriamojo ramunėlių arbata padeda virškinimui, mažina karščiavimą, gerklės skausmas, skausmai mokėtinus peršalimo ar gripo, ramina nervų sistemą ir padeda kovoti su nemiga. Štai kaip jūs galite lengvai parengti ramunėlių arbata: naudoti apie vieną šaukštą džiovintų ramunėlių žolė už puodelio vandens. Supilkite karštą vandenį per žolelių ir leisti ją kietas apie 5 minutes. Padermė ir mėgautis.

3. Medus

Medus yra turbūt numeris vienas supermaistu, kad gali ne tik padidinti mūsų imuninę sistemą, bet taip pat labai skanu ir, mano nuomone, tai turėtų būti ant mūsų stalo kiekvieną dieną. Bitės nuryti, virškinti ir atryti nektarą, kad medaus. Tai nektaras yra beveik 600 junginių, pavyzdžiui, gliukozės, fruktozės ir mineralinių medžiagų: geležies, kalcio, fosfatų, natrio chloro, kalio, magnio. Šalia jo puikus skonis, medus yra natūralus angliavandenių šaltinis, kurie suteikia jėgų ir energijos mūsų kūnuose. Jei jaučiatės mažas arba jums reikia šiek tiek energijos treniruotės, išgerti puodelį arbatos su vienu ar dviem šaukštelių medaus arba valgyti su duona gabalas. Į medaus gliukozė greitai absorbuojamas organizme, kuri duos jums akimirksniu energijos impulsą. Dėl tai antioksidantas ir anti-bakterinių savybių, medus gali padėti pagerinti virškinimą, padeda išlikti sveikiems ir kovoti su ligomis su lengvumu.

4. Vitaminas E

Vitaminas E yra raktas į stiprią imuninę sistemą, sveiką odą, spalvingas plaukų ir sveikų akių. Vitaminas E yra antioksidantas, kuris apsaugo ląsteles nuo laisvųjų radikalų žalos ir remonto odą. Taip pat žinoma, kad drėkina savybes ir yra plačiai naudojamas įvairiose odos priežiūros ir plaukų priežiūros produktai. Vitaminas E taip pat didina naudą kitų vitaminų, pavyzdžiui, vitamino A ir vitamino C. Kartu, šie vitaminai dirbti sutartinai ir darniai kartu ir teikia didžiausią naudą odai, plaukams ir bendrą sveikatą. Kaip priedas, vitamino E gali būti perkami vaistinėse ar sveiko maisto parduotuvėse. Tačiau, daug maisto, taip pat gali suteikti vitamino E: Riešutai, sėklos, augaliniai aliejai, žalios lapinės daržovės ir spirituoto grūdų.

5. Šokoladas

Taip, šokolado mėgėjams, šis straipsnis dalis yra skirtas Jums! Na, nauda sveikatai šokolado yra gana ginčytina. Viena vertus, kakavos Pupelės yra REACH į flavonids kad apsaugoti augalus nuo aplinkos toksinų ir padėti remonto žalą. Tai galima rasti daugelyje maisto produktų, pavyzdžiui, vaisių ir daržovių įvairovė. Kai mes valgome maistą, kuriame gausu flavonoidų, atrodo, kad mes taip pat gauti naudos iš šio antioksidanto galios. Be to, flavonids turite kitų naudingų įtaka mūsų sveikatai, pavyzdžiui, sumažinti kraujo spaudimą ir pagerinti kraujo tekėjimą į smegenis ir širdį. Dėl kitos pusės, dauguma komercinių saldainių yra labai apdorojami ir yra apkrovų pieno, cukraus ir sviesto, kuris, žinoma, pridėti kalorijų ir beveik atšaukti naudą kakavos. Tačiau, tai įrodyta, kad šokoladas padeda mums valdyti stresą daug lengviau ir didina mūsų smegenų galią. Be to, puikus skonis šokolado duoda mums „laimės“ ir pasitenkinimo jausmą. Nedvejokite imtis mažą gabalėlį šokolado pakelti nuotaiką, kai jums reikia padidinti. Tačiau būkite atsargūs: tai turėtų būti mažas gabalas ir baras turėtų būti ne mažiau kaip 70% kakavos.

Mėgaukitės žiemos! Nedvejodami pasidalinti kitų patarimų, kaip padidinti jūsų imuninę sistemą žemiau esančiame komentarų skyriuje.

Būkite sveiki ir gražūs su grožiu ir patarimai Žurnalas!

Šis straipsnis yra maloniai davė jums Jekaterina Tsaranok. Skaityti visus straipsnius Jekaterina Tsaranok prašome spausti čia.