Kaip padidinti savo ryto darbo našumą?

Rytas yra svarbi dalis jūsų dieną. Kai buvo paauglys, tikriausiai miegojo per šiuos anksti ryte, prieš auga vidurdienį. Bet viskas yra kitaip dabar ir atėjo laikas suprasti, kad labai svarbu gauti savo dieną ne į gera pradžia.

Paprasčiau tariant, produktyvus rytas garantuoja produktyvus dieną, tuo metu, kai nederlinga, tingus rytą garantuoja nederlinga, tingus dieną. Svabiausia tonas aplinkoje, ir nustatyti tinkamą toną, kas nugalėtojai visur jums pasakys, yra raktas į savo sėkmės.

Taigi leiskite pažvelgti būdų, kuriais galite padidinti savo produktyvumą ryte išvaizdą.

Išgerti stiklinę gryno vandens ar citrinų vanduo

Daugelis žmonių pasakys, kad jie tiesiog negali gauti per ryte be kavos puodelio. Galbūt Jūs sutinkate, o gal ir jūs buvote remdamasis Joe puodelio kiekvieną rytą per pastaruosius kelerius metus.

Tačiau kofeino yra tiesiog trumpalaikis sprendimas, ir tai tikrai ne padidinti savo produktyvumą ilguoju laikotarpiu. Iki to laiko vidurdienį ateina aplink, jūs kritimo ir reikia dar nustatyti.

Grynas vanduo arba citrinų vanduo yra daug sveikesni būdas ateityje pradėti dieną; tai pylimas iš bjaurus toksinus, kurie sukūrė savo sistemą per naktį, ir tai atgaivina kvėpavimą. Aš asmeniškai mėgstu pridėti šiek tiek medaus į mano ryte citrinų vandeniu.

Pabusti anksti

Jūs negalite turėti produktyvus rytas, jei iškrenta iš lovos 10val, kol pagaliau atverti akis pusvalandį vėliau. Tai jau beveik vidurdienis!

Waking anksti ne tik reiškia, kad jūs turite daug laiko, per kurį gauti produktyvus, tačiau tai taip pat reiškia, kad jums jaustis gerai, žinant, kad jūs iki ir pasirengę priimti pasaulyje, kol jūsų draugai dar snausti. Kelionė prasidėjo anksti ir gauti į priekį leidžia jaustis gerai. Tai padaryk tai!

… Ir paprastas off Atidėti

Mes visi mėgsta snaudimo mygtuką, ir tai galbūt geriausias išradimas kada.

Bet snaudimo iš tikrųjų nėra mūsų draugas. Jis veikia kaip mūsų draugas, ir ji verčia mus jaustis visi šiltas ir jaukus, nes ji įtikina mus, kad turėtume likti lovoje „tik keletą minučių“, bet nuolatinis rėmimasis atidėjimo mygtuką pertraukia savo REM ciklą, kuris gali padaryti jums jaučiasi vangus, kai jūs pagaliau gauti iki.

Tai sunku, bet atėjo laikas išvyti snaudimo mygtuką ir keltis, kai jūsų signalas. Atsiprašau!

Paruoškite naktį prieš

Įsivaizduokite pabudimas iššaudyti kelis laiškus, dušas, valgyti pusryčius, padaryti keletą skambučių, parašyti laišką, patikrinkite, ar laišką, dulkių kambarį, nuspręsti, ką dėvėti, ir taip toliau, kol jūs netgi tinkamai pradėjo darbą?

Štai keletas dalykų, kuriuos reikia padaryti daug. Tad kodėl gi ne padaryti jūsų gyvenimą lengviau daro kai kurie iš šių užduočių naktį prieš? Jei jūs turite šiek tiek laisvo laiko, paruošti tuos laiškus, kad reikia siuntimo. Padaryti šiuos skambučius, valyti, kad stalčius, ir net paruošti pusryčius, jei galite.

Gauk Už į šviesą

Waking anksti išlaikant savo užuolaidas ar žaliuzes uždarytas yra kinda neproduktyvus. Jūs būsite swathed tamsos, kurios iš tikrųjų gali padaryti jums jaustis gana varganas – ir mieguistas.

Siūlyčiau priimti natūralią saulės šviesą ir galvą lauke. Jums nereikia eiti į stumtelėti; galima tiesiog išeiti į savo sodą ir imtis ryto gaivos. Tai gali praskaidrinti nuotaiką, išleidimą jums į gerą vietą.

Būk pozityvus!

Raktas į produktyvaus ryto yra kai pozityvus mąstymas. Turėtumėte pažvelgti į save veidrodyje ir priminti sau, kad esate stiprus, sėkmingas žmogus. Būti savo Cheerleader. Sukurkite savo pasitikėjimą, ir įdėti save dešiniajame rėmelyje proto.

Kai jūsų pasitikėjimas padidino, iš jūsų sukurti daugiau galimybių yra daug didesnis. Teigiamas požiūris pritraukia gėrį jums, ir, be abejo, kad jums likti teigiamas likusią dienos dalį.

Valgykite širdingas pusryčiai

Daugelis žmonių praleisti pusryčius, dažnai, nes jie neturi laiko valgyti. Bet jūs turite padaryti laiko, nes pusryčiai yra svarbiausia rupiniai dieną.

Jūs negalite pasiekti didžių dalykų ant tuščio skrandžio; tai tiesiog neįmanoma! Širdingas pusryčiai gali turėti teigiamą poveikį jūsų mentalitetas, nes jaučiasi įvykdytos ir pasirengusi imtis pasaulio.

Svarbu, kad jūs valgote sveikai šiuo paros metu. Bad riebalai, tokie kaip rasti šonine, tik Stunt savo energiją. Valgykite maistą, kad bus pagyvinti jus ir pradėti savo dieną tinkamai. Skanūs žali kokteiliai, yra rekomenduotini.

Ignoruoti laiškus, kol pietūs

Nebent turite patikrinti savo pranešimus apie darbą, turėtumėte ignoruoti jūsų laiškus iki vidudienio. Tai yra kažkas, kad yra soooo lengva padaryti, ir dar daugelis iš mūsų nereikia daryti.

Su tikrinti elektroninius laiškus problema yra ta, kad jis gali gauti priklausomybę. Galite patikrinti vieną kartą, jums patikrinti du kartus, jums patikrinti tris kartus. Jūs atsakyti į šią, atsakyti, kad ir prieš jį žinote, laikas bėga.

Dar blogiau, laiškus gali blaškyti. Parašyta nuo liaudies, kurie nori ką nors iš mūsų gali sverti mus žemyn, nes visi mes tada gali galvoti apie baigia tą užduotį, kuri atitraukia mus nuo mūsų originalių užduotis. Ne kietas.

Atvėsk

Jei dirbate tvankus kambarys, jums neišvengiamai baigtis suprakaitavęs ir vangus. Iš esmės, jūsų produktyvumas sulėtėja.

Atėjo laikas atvėsti savo kambarį žemyn. Jei jūsų vieta turi oro kondicionierius, gauti įdiegta. Mes dirbame sunkiau ir geriau aušintuvas atmosferą, kur mes jaustis patogiai.

Nustatykite savo tikslus

Kaip jūs valgyti savo skaniais pusryčiais ir gėrimais savo stiklinę citrinos vandenį, turėtumėte naudoti šį kartą nustatyti savo tikslus už dieną.

Ką norite pasiekti?

Siūlyčiau nustatyti ne daugiau kaip tris tikslus. Bet daugiau ir galbūt sunku užbaigti juos visus, kurie gali būti stresą ir nusivylimą.

Jūsų tikslai gali būti taip paprasta, kaip ką bus valgyti vėliau šiandien, tačiau visi jie turi būti realūs tikslai, kurie gali būti pasiektas.

Ir atminkite, kad visada pradėti savo dieną su šypsena.