Kaip įveikti drovumą? 10 turi žinoti patarimus

Drovumas nėra kažkas, kad jums įveikti per naktį, nes daugelis iš mūsų, drovumas, yra kažkas, kad mes turėjome gyventi su ilgą laiką. Kai kurie žmonės išaugti savo drovumą, kai jie gauna šiek tiek vyresni, bet kitiems tai gali būti problema, kad gali likti su jais į suaugusiųjų gyvenimą, ir ji gali trukdyti jų sėkmės darbe ir skiria didžiulius socialinius iššūkius. Galite kovoti drovumą, nors, tai tik užima šiek tiek laiko ir praktikos, ir čia yra dešimt patarimų, kaip jūs galite įveikti savo drovumą.

1. Būkite drąsūs

Garsas pernelyg akivaizdus? Na, pirmas žingsnis įveikiant savo drovumą turi būti pakankamai drąsiai dėti ne iš savo komforto zonos ir išbandyti naujus dalykus. Vienas žingsnis metu, nors. Kitą kartą, kad jums yra pateikiamos su socialinės galimybė, kad jūs paprastai vengia, give it a try, tik vieną kartą, ir pamatyti, kaip jūs gaunate.

2. Pabandykite kalbėti

Žmonės tikrai nebus manau, kad tai, ką jūs turite sakyti yra kvailas, todėl pabandykite ir kalbėti šiek tiek. Jūs galite praktikuoti kalbėti, priešais veidrodį ir įsivaizduokite, kaip jūsų balsas bus projekto perkrautas kambaryje. Žaisti su savo balso garsumą, kol pajusite jūs turite teisingai.

3. Pasakykite sau, kad esate ne drovus

Jei nuolat pasakoja save ir kitus žmones, kad jūs esate drovus, tada jums niekada gauti per savo drovumą. Kiekvienas jaudina apie tai, kaip žmonės suvokia juos, net labiausiai įsitikinę, viešųjų garsiakalbius. Vienintelis skirtumas yra tai, kad jie negali pasakyti visiems apie tai.

4. Dėmesys kitiems žmonėms, o ne sau

Kai kas nors jums skambina, pabandykite ne nerimauti, ką jūs ketinate pasakyti šalia, sutelkti, o ne apie tai, ką jie sako. Jei nesate atsargūs; jums bus taip užsiėmę darbo, savo kitą žingsnį, jūs praleidote visiškai tai, ką jie sako.

5. Ar ne per kritikuoti save

Zinai ka? Jei manote, kad turite kažką pasakė kvaila, tai yra beveik garantuota, kad jūs neturite arba, net jei tu, niekas ją pastebėjo, nei bus kas nors prisiminti. Pokalbis ne tik susideda iš vieno sakinio, todėl nereikia įveikti save per vieną mažą slydimo kad niekas net nepastebėjo.

6. Praktikos tikrai padaryti tobula

Identifikuoti situacijas, kurios jums nervų ir atskleisti save tais atvejais, palaipsniui. Jei radote kalbėti grupėje sunku, tada pradėti bando tiesiog padaryti vieną komentarą per grupės. Kitą kartą, kad du komentarus ir laikas po to, trys komentarai. Tuo labiau, kad jūs tai darote, tuo lengviau bus.

7. Giliai kvėpuoti

Jei manote, kad jūsų drovumas perima ir jūs pradėsite jaustis tikrai nori tada imtis-kelis kartus giliai įkvėpkite. Niekas pastebėsite darai ir jis duos jums galimybę iš naujo rinkti savo ramumas.

8. Būkite kas jūs esate, o ne bandyti rungtyniauti kitiems

Vienas iš blogiausių dalykų, kuriuos galite padaryti, kai jūs kenčia nuo drovumas, yra teisti save nuo kitų žmonių. Atminkite, kad jums nereikia būti, kad kitas asmuo, nes, būdama jums yra tiesiog puiku. Visada bus kažkas, kažkur, kas yra daugiau išeinantis nei esate, bet tai nereiškia, kad jums reikia išbandyti ir būti tas asmuo.

9. Pasiūlyti pagalbos į kitus žmones

Vienas iš paprasčiausių būdų, kaip įveikti kliūtis yra, kad būtų galima pasiūlyti savo pagalbos kam nors. Tai darydami, jūs artimųjų estafetę per juos. Jūs atidaryti duris, o dabar galite leisti jiems eiti per. Nėra spaudimas ir jūs rasite daugiau bendro su kitais žmonėmis nei jūs manėte, jūs turėjote.

10. Paveikslų žmonės gėdingai padėtį

Yra daug puikių lygintuvai gyvenime, kuris atneš visiems iki lygaus lygiu. Jei jūs kada nors jaučiasi įbauginti visiems, tik atminkite, kad jie turi eiti į tualetą per daug! Tai skamba kaip keista dalykas, tačiau daugelis visuomenės garsiakalbiai žinau šį triuką. Kai įsivaizduoju, jūsų protas, žmogus sėdi tualete, kaip mes visi turime daryti, jie staiga neatrodo visai taip bauginanti, juk!

Kaip įveikti drovumą? Ar turite kokių nors kitų patarimų?