Kaip išvalyti rafinuotą cukrų iš savo dietos? 10 naudingų sveikų mitybos patarimų

Pjovimo rafinuoto cukraus iš savo dietos gali būti gana sunku. Tai ne tik apie cukraus, kad jūs įtraukiate į savo gėrimų ir pati maisto, kad jūs galite išmatuoti, tačiau tai taip pat apie cukraus, kuris yra pridėtinės gamintojų maisto produktams, tiek saldžių ir pikantiškų, kuri yra kur kas sunkiau stebėti. Cukrus, nors buvo susijęs su daugeliu sunkių ligų ir ne tik susijęs su kūno svorio didėjimu, todėl čia yra dešimt būdų, kad jūs galite sumažinti arba iškirpti rafinuoto cukraus dietos:

1. Nustoti gerti saldintos sodos ir valgyti saldainių

Pradėkime akivaizdus, ​​vienas iš paprasčiausių patarimų, kaip iškirpti rafinuoto cukraus off dietos – iškirpti soda ir saldainiai, tai bus drastiškai iš karto sumažinti cukraus suvartojimą. Vienas CAN paprastų soda gali būti iki maždaug dešimt šaukštelių cukraus, todėl dirbti, kiek skardinės geriate per dieną ir padauginti iš dešimties, tai kiek cukraus jūs vartojate laive ir tai be visų cukraus iš kitų maisto valgyti ,

2. Patikrinkite, ar cukraus etiketes

load...

Cukrus prideda gamina įvairių tipų maisto ir tai ne tik saldaus maisto, kad jūs turite patikrinti, daug pikantiškų maisto produktai pridėtojo cukraus per daug. Patikrinkite cukraus etiketes ir prisiminti, kad jis gali būti vadinamas tiesiog cukrus. Pridėta kukurūzų sirupo, sirupas, fruktozė, maltozė, laktozė, ir tt… Visi jie reiškia, kad saldiklis buvo pridėta.

3. Pasirinkite protingai, kai restoranai

Jūs manote, kad pasirenkant salotos, renkatės sveiką variantą, bet saugokitės padažas! Dauguma salotų padažuose yra pakrautas su cukraus ir tt, paneigti teigiamą naudą sveikatai pasirenkant salotos pirmoje vietoje.

4. Iškirpkite rafinuoto cukraus, palaipsniui

Kitas patarimas, kaip iškirpti cukrų iš savo raciono yra – daryti palaipsniui ir lėtai. Atsižvelgdama smaližius skamba taip nekaltas, bet, tiesą sakant, tai, ką jūs patiriate yra troškimas, kaip ir bet kuris kitas. Jei jums reikia patenkinti jūsų noras cukraus, tada valgyti tik labai nedidelę dalį saldžių maisto ar natūralių cukraus pakaitalai (bet apie tai šiek tiek vėliau), ir kad bus patenkinti potraukį, o jūs priprasti prie vyksta be. Tada toliau mažinti cukraus kiekį, kol nepajusite jokio reikalo už jį, bet daugiau.

5. Nepirkite Paruošti valgiai

Net taip vadinamos sveikos arba organiniai anksto pared maitinimas dažnai būna pridėta cukraus, todėl geriausia juos visus išvengti kartu. Geriausias variantas yra net ne laikyti bet namie ir tada jums nebus gundomas; namų virti maistas yra daug geriau už jus iš visų pusių vistiek ir jūs žinote, ką jūs įtraukėte į.

6. Sumažinti rafinuoto cukraus naudoti savo maisto ruošimui

Jūs tikriausiai gali sumažinti arba iškirpti į didžiąją dalį savo namų receptus cukraus per daug, ir jums nebus net nepastebi skirtumo. Jūs galite naudoti natūralų vaisių arba medaus, o ne rafinuoto cukraus, įdėti saldumą ir prieskonių, pavyzdžiui, cinamono, vanilės ir mėtų galite pridėti saldų skonį daugelio patiekalų.

7. Užpildykite save su daržovėmis, o ne

Kai pajusite alkio Pang, yra tikimybė, kad jums pasiekti tiesiai iš saldžių gydyti; Taigi, vietoj to, užpildyti save praplauti mažai kalorijų, šviežios ir maistingas daržovių su savo patiekalų ir išvengti noras persistengti su rafinuoto cukraus turtingą maistą.

8. Rafinuoto cukraus pakaitalai

Tiesiog todėl, kad parduotuvėje nusipirko produktas sako, kad tai yra vaisius „, tai nereiškia, kad ji sveika ir tai nereiškia, kad tai nėra supakuota su pridėtinės rafinuoto cukraus. Geriausias būdas gauti vaisių skonio yra nuo faktinės vaisių. Jame yra cukraus, todėl jis bus patenkinti savo potraukį, bet tai natūralus cukrus ir yra kur kas mažiau jį vaisių, nei yra saldus, pagaminti, užkandis. Štai keletas mano mėgstamiausių cukraus pakaitalų: medus, džiovintos vynuogės, datos, spanguolės, sutrynus į piure bananų, abrikosų, mangų ir tt

load...

9. Saugokitės pusryčių dribsnių

Daugelis, matyt, sveiki, javainiai būti pridėta rafinuoto cukraus per daug, todėl atidžiai patikrinkite etiketes ir pasirinkti tuos, ženklinami kaip neturintys nepridėta cukraus ar druskos, ir tada pridėti jutiklinio saldumas su kai griežinėliais šviežių vaisių, medaus ar džiovintas purškimo vaisiai ir riešutai.

10. Eksperimentuokite su naujais skonių

Kitas puikus patarimas, kaip iškirpti cukrų iš savo raciono yra – eksperimentuoti su naujų skonių. Yra daug būdų mėgautis maistu, kad turi mažai arba jokio rafinuoto cukraus. Jūs galite padėti sau eksperimentuoti su naujų skonių ir skonis patirtimi išlaikyti savo maisto įdomu. Yra tiek daug sveikų desertų receptus, todėl pabandykite pridėti daugiau prieskonių ir žolelių (cinamono, vanilės, mėtų…), kad jūsų maisto gaminimo, o ne cukraus, ir virkite heartier, guodžiantį, maisto produktų, pavyzdžiui, tokių kaip troškinius ir sriubas, duoti jums, kad šiltas, spindinčią jausmas viduje ir tai padės imtis savo mintis nuo cukraus.

Kaip iškirpti cukrų iš savo raciono? Ar turite savo sveikos mitybos patarimų ir paslapčių? Prašome nedvejodami pasidalinti juos žemiau esančioje komentarų skiltyje.

load...