Kaip greitai sukurti raumenis? 10 geriausių asmeninių trenerių patarimų

Moterų kūnai yra tikrai ne visi, kad skiriasi nuo vyrų, tačiau merginos sunkiau statyti raumenų masę, o moterys gali tekti mokėti daugiau dėmesį į savo mitybą ir treniruočių rutiną tipą, kad jie laikosi nei vyrai. Jei norite sukurti savo raumenis, jūs ketinate turi sunkiai dirbti, nes jūsų raumenys auga, kai jūs paprašykite jų daugiau, nei jie yra naudojami. Augti, jūsų raumenys Jūs taip pat turėsite kūdikį, ir tai yra, kai dieta ateina į lygtį. Taigi, jei jūs ieškote įdėti šiek tiek visose tinkamose vietose svorį, patikrinkite šiuos dešimt patarimų, kaip sukurti raumenys greitai.

1. Tik dirbti kas antrą dieną

Kai mokomi kurti savo mulas masę, nereikia turėti omenyje, kad jūs galite padaryti per daug darbo. Jums reikės stumti save į savo ribas, ir net šiek tiek toliau, bet jūs taip pat reikia suteikti jūsų raumenys laiko remontuoti ir augti. Tikslas dirbti jūsų raumenys nuo trijų iki penkių kartų per savaitę ir palikti kitus dienas jūsų raumenys išgydyti ir augti.

2. Pagalvokite apie trijų svarbiausių pratimų

Traukinys su svoriais sporto salėje ir sutelkti dėmesį į tris svarbiausius raumenų pratimai, kurie yra trauka, tupint ir suoliuko presai. Svarsčiai, kad norite naudoti, priklauso nuo jūsų dabartinės fizinės būklės, bet kaip vadovas, jums reikia naudoti svorius, kad jūs galite padaryti nuo penkių iki šešių pakartojimų per kiekvieno komplekto.

load...

3. Stumti save, bet ne per toli

Jūs nenorite stumti save per sunku, ar jums bus gauti labai skauda raumenis, ir tai gali padėti jums išjungti ir toliau su savo mankštos planą. Jūs, tačiau, reikia stumti save iki taško, kad raumenys dega ir dar rep būtų sunku padaryti. Kai raumenų dega, tai reiškia, kad pieno rūgšties yra gaminama ir raumenų augimas yra stimuliuojama.

4. Valgykite daug baltymų

Norėdami gauti maksimalią naudą iš savo mokymo, jums turėtų būti reikalaujantis baltymų prieš ir po treniruotės. Jums turėtų būti siekiama suvartoti nuo 10 iki 20 gramų baltymų per vieną valandą prieš treniruotę ir vėl iš karto po treniruotės.

5. Laikykite savo treniruotes subalansuotas

Jūsų dėmesys turėtų būti ant jūsų svorio mokymo, todėl jums gali tekti sumažinti šiek tiek ant kardio pratimų. Tai gerai daryti abu, bet jei persistengti kardio, gausite pavargę, o jei jūs darote itin kardio, kaip veikia maratonas, jūs pradėsite deginti keletas raumenų masę kartu su riebalais.

6. Negalima praleisti angliavandenių

Jums reikės toliau valgyti sveiką tiekimą angliavandenių per, nes jums reikės energijos treniruočių. Kaip jums pasinaudoti, jūsų koncentracija kraujyje yra naudojami iki, ir, jei nevartoja pakankamai angliavandenių papildyti, kad jūsų kūnas pradės naudoti iki baltymų vietoj. Ką reikia raumenų padidėjimas yra tiek baltymų ir angliavandenių derinys.

7. Ar ne dieta, tuo pačiu metu

Jei norite numesti svorio ir įgyti raumenų, tuo pačiu metu, tada atsakymas yra derinti kardio ir svorio mokymo, o ne drastiškai mažinti savo kalorijų. Ne raumenų planas veiks, jei nesate atsižvelgiant į pakankamai mitybos pamaitinti raumenų augimą. Valgykite sveiką, subalansuotą mitybą, su daug baltymų ir angliavandenių.

8. Negalima nerimauti per didelis

Nesijaudinkite stumia per sunku ir bando formuoti savo raumenis; kad ateis natūraliai su moterimi. Moterys neturi savo kūne, kad vyrai testosterono, todėl jie nebus urmu iš kaip vyrų profesinės kūno statybininkas būtų. Jūs turite mokyti sunku ir dažnai, bet jums nebus baigti atrodo kaip Incredible Hulk.

9. Saugiai

Nors sakėme, kad trauka, pritūpimai ir suoliuko presai yra geriausi pratimai įgyti raumenų, jei jūs neturite jaustis patogiai daro tam tikrą pratimą, tada nereikia daryti. Ne kiekvienas yra pastatytas suoliukas presai, todėl užduoti treneris sporto salėje ir jie galės rekomenduoti alternatyvų įranga ir pratimus.

load...

10. Smagiai ir būti kantrūs

Mes sakė, kad šie metodai padės jums sukurti raumenų greičiau, bet jis nebus per naktį. Sporto ir stiprumo mokymas laiko ir atkaklumo; nėra realių trumpas gabalai. Jei norite išsaugoti mokymo ir laikytis sveikos mitybos, nors, jūs neteksite svorio ir sukurti raumenų masę.

load...