Ką valgyti, kad prarasti svorį? 10 naujų naudingų patarimų

Bando numesti svorio spąstus jus į užburtą ratą, kai jūs neturite žinoti, ką valgyti. Kai jūs nežinote, ką valgyti, jums nereikia planuoti nieko valgyti.

Taigi, kas neišvengiamai atsitinka grįšite namo iš darbo nieko lengvai prieinama, ir kreiptis į takeaways (gelbėtojais).

Mes visi žinome, kad, kai mes badauja alkanas, patogumas laimi virš sveiko stuff, bet tai yra ypač aktualu, kai jūs tiesiog neturite clue apie tai, ką reikėtų valgyti. Užuot praleisti laiką priėmimo Puodai, tai tik lengviau valgyti TV pietūs su daugybe duonos.

load...

Jei esate rimtas apie numesti svorio, čia yra 10 Visiškai naujas naudingų patarimų:

Valgykite daugiau Obuoliai

Snieguolė buvo liepta valgyti daugiau obuolius, ir nors ji turėjo gana blogas epizodas, ji išgyveno, galų gale!

Obuoliai yra tik 95 kalorijų, todėl juos puikus vaisių užkandžiauti, jei jūs ieškote mesti šiek tiek Mokestis už svarą. Jie taip pat yra 4 g ląstelienos, kuri užtikrina, kad tik vienas obuolys po pietų gali jus vyksta dar keletą valandų.

Hummus ir daržovės

Hummus yra vidutinio rytų plitimo, kurios pagrindinė sudedamoji dalis yra Nut. Tai pilnas baltymų ir padeda jums jaustis visiškai ilgiau. Tokiu būdu, jis veikia kaip idealus, skanus užkandis, kai jūs bandote numesti svorio, ir yra puikus pakaitalas majonezu.

Daug žmonių niekada nežinote, ką valgyti su hummus. Keptos pita lustai yra mėgstama, kaip kepintos duonos. Tačiau nė vienas iš šių produktų yra produktyvus, jei jūs žiūrite savo Talėja. Vietoj to, mes rekomenduojame, kad jūs apsikeitimo savo glitimo turtingas maisto daržovių, pavyzdžiui, paprikos, šparaginės pupelės ir šparagais. Mmm.

Gerti daugiau vandens

Yra keletas būdų, kuriais vanduo gali padėti jums numesti svorio.

Pirma, daugelis iš mūsų gauti mūsų vandens kiekis iš mūsų maisto (pavyzdžiui, perdirbtos mėsos) daug. Dėl šios priežasties, jūsų kūnas tapo kondicionieriai manyti, kad kai jis turi vandens, ji iš tikrųjų reikia maisto. Taigi jis nusprendžia, kad tai alkanas, o tai reiškia, jūs pradėsite valgyti.

load...

Iš tikrųjų, jūs tik ištroškęs. Nes jūsų kūnas buvo gauti vandenį iš maisto visą šį laiką, tai manau, kad reikia valgyti daugiau, siekiant numalšinti savo troškulį!

Taigi, jei jūs manote, alkanas neįprastu metu, pabandykite gerti stiklinę vandens ir pamatyti, kas atsitiks.

Antra, tyrimai parodė, kad žmonės, kurie geria daugiau vandens – ar kurie valgo vandens turtingas maistas ir daržovės – turi mažesnes kūno masės indeksus.

Salsa

Salsa gavo blogą reputaciją už tai, kad daug kalorijų. Iš tiesų, jūs tikriausiai skaito šią mąstymą „Salsa ?! Gauk Outta čia! Jūs tik tracking mane! „

Bet laikykis akimirką, nes Salsa yra žemas tik kalorijų, jei suporuoti su alkoholiu ir tortilla lustai – kaip daugelis žmonių!

Valgyti savaime arba kaip dalis sveiką patiekalą, Salsa yra mažai kalorijų ir neįtikėtinai skanus.

Pakaitiniai krekerių lustai ir jūs ant nugalėtoją.

Brokoliai

Brokoliai yra ne tai everyones mėgstamą daržovių, bet tiems, kurie ją myli žinau, kad ji siūlo jiems daug naudos sveikatai.

Taip pat mažina cholesterolio kiekį kraujyje, užkirsti kelią vėžiui ir stiprinti savo kaulus, brokoliai taip pat gali padėti jums numesti svorio.

Nes tai daug ląstelienos ir kalcio, brokoliai padeda jums jaustis visiškai ilgiau.

Kiaušiniai

Kitas populiarus klaidinga nuomonė, kad jei jūs bandote numesti svorio, reikia valgyti tik kiaušinių baltymus, nes trynys yra penimos ir blogai cholesterolio.

Bet tai yra mitas, kad reikia išsklaidyti.

Net jei jūs ieškote prarasti kūno riebalų, valgyti visą kiaušinį yra puikiai baudą. Trynius yra įdaryti baltymų, kurie padeda jums deginti riebalus (ypač pilvo riebalų), ir jie taip pat yra labai svarbus vitamino K, kuris užtikrina jums likti visiškai ilgiau. Gauk jį.

Pabandykite Cinamonas

Galbūt jūs matė Jūsų draugas užsakymo cinamono arbatą savo vietos kavinės ir susimąstėte, kas iš gi jie daro.

„Cinamonas arbata?“ Jūs klausiate, su pakeltais antakius. „Aš klijuoti su mano juoda kava, ačiū. |

Bet cinamono yra puikus prieskonis, kuris padeda jums prarasti svorio reguliavimo jūsų cukraus kiekis kraujyje, sumažinti potraukį ir pagerinti jūsų medžiagų apykaitą.

Jūs galite įtraukti ją į savo mitybą įvairiais būdais, tačiau vienas iš paprasčiausių yra gerti cinamono arbata. Tai super skanu!

Migdolai… Su migdolų sviestu!

Kiekvienas mėgsta žemės riešutų sviestas, tiesa? Na, kiekvienas amerikietis vistiek! Nors žemės riešutų sviestas yra iš tikrųjų tikrai gera jums, migdolai su migdolų sviesto yra net geriau.

Tiesiog kaip žemės riešutų sviestas, migdolų sviestas yra daug baltymų. Bet tai taip pat yra daug vitamino E, kuris apsaugo nuo laisvųjų radikalų Messing su savo nervus.

Kodėl tai svarbu?

Kai jūs pabrėžė, jūsų kūnas išskiria daugiau kortizolio, hormonas, kuris yra susijęs su kūno svorio didėjimu.

Be to, migdolų sviestas yra B2 vitamino, kuris padidina savo energiją.

Chia sėklos

Sėklos yra visi tuo metu tarp sveikatos fanatikai pyktis, bet nedaugelis yra toks stiprus kaip chia sėklų, kai jis ateina į svorio.

Chia sėklos yra prikimštas daugybės mikroelementų, įskaitant kalcio, omega – 3 riebalų rūgščių ir geležies, ir jie idealiai tinka svorio, nes jie sugeria cukrų ir taip reguliuoti savo cukraus kiekį kraujyje kaip profesionalas.

Jie taip pat gausu skaidulinių medžiagų, o tai reiškia, kad jie nuolat jaučiatės patenkintas ilgiau.

Jūs galite valgyti juos patys kaip užkandį arba įtraukti juos į savo avižiniai.

Pupelės

Didžioji dalykas, apie pupelių, kad yra tik tiek daug skirtingų rūšių iš jų. Nuo riešutų į lęšiai, soja viščiukams, veislė yra nuostabus. Galite valgyti juodos pupelės arba keptos pupelės – ką norite! Jūs netgi galite valgyti juos visus tuo metu pats.

Pupelės yra gausu įvairių mikroelementų, tokių kaip geležis, kalis, folio rūgšties ir magnio, ir jie idealus be jūsų salotų ir sriubų, jei jūs ieškote numesti svorio.

Jie taip pat gausu ląstelienos ir baltymų, kurie padeda išlaikyti jus patenkinti ilgiau.

Ką valgyti prarasti svorio? Kas yra jūsų geriausias patarimų?

load...