Ką daryti, kai nukrenta nuo sveiko maisto ir fitneso vagono?

Prieš kelias savaites, aš susitiko su kai kuriais senais draugais, kad nebūčiau matė apie metus. Iš to, ką aš mačiau ant socialinės žiniasklaidos, jie visi buvo dabar atsidavę vegetarai. Ne karinis, bet tikrai skirta. Jie taip pat buvo gym zuikučiai, taip pat. Buvau maloniai nustebintas.

Kai sutikau su jais, nors jie man pasakė labai skirtingą istoriją.

„Mes ganėtinai nenukrito vagono“, jie sakė unisonu, žiūri vienas kitam nedrąsiai.

„Aš buvau vegetaras maždaug per mėnesį, tačiau jautienos mėsainiai yra mano silpnybė“, prisipažino kitą.

„Aš dirbu tiek daug valandų tuo metu, aš negaliu rasti laiko eiti į sporto salę,“ pripažino kitą.

Sutikau, kad tai nėra lengva kas nors likti sveikos mitybos ir fitneso universalas, ypač jei toks gyvenimo būdas yra visiškai visiškai nauja. Aš ten save buvo; Aš pasiryžusi sveikiau mitybos ir gimnastikos režimų, tik pasiduoti po kelių savaičių dėka skauda raumenis ir greito maisto potraukį.

Bet tai gavo man galvoti: Kaip viena grįžti į vagoną po nukristi? Naudojant mano ir kitų žmonių patirtimi, aš atėjau su keliais viršų patarimų, kad jūs galite gauti atgal ant arklio po nukristi. Pažiūrėkime!

Nedarykite per daug per anksti

Kai mes priimti sprendimą pradėti sveikai maitintis po metų valgyti junk, daug iš mūsų turi tendenciją kreiptis mūsų naują dietos Full Tilt. Mes ateityje kiekvieną skanėstą – pyragai, cukraus, druskos, slapukus, gazuotais gėrimais ir panašiai – paliekant save nieko, bet špinatais ir javainiai.

Nors tai skamba gerai teoriškai, jis tiesiog neveikia visą laiką realiame gyvenime. Pasipiktinimas gali greitai nustatyti, kol galiausiai mes išmetame mūsų žali pykčio tinka ir kovo iki artimiausio greito maisto restorane.

Jei nenukrito vagono, tai gera idėja grįžti su kūdikių žingsnius. Leiskite sau keletą skanėstų dabar ir tada; netaptų karingas, bet vietoj nepersistenk apie save. Ėjimas Hardcore karto veikia kai kuriems žmonėms, bet jis tikrai neveikia mums visiems.

Padaryti realius pakeitimus jūsų gyvenimo būdą. Nustatyti maži, bet pavienių ir ieškinį tikslai, kad jūs žinote, kad galite pasiekti be jausmas apgailėtinus kaip jūs žiaumoti yra salierai klijuoti ant penktadienio vakarą savo prakaitavimas.

Strategise

Darbas iš sporto salėje yra ne visi, kad sunku. Rimtai, tai ne. Sunkiausia dalis sukasi iki pirmoje vietoje.

„90% sėkmės yra tik rodyti.“

     – Woody Allen

Sveikai maitintis po metų valgyti junk, nors? Dabar, kad sunku.

Viena iš priežasčių, galbūt nenukrito vagono yra todėl, kad jūs nepakankamai, kiek daug pastangų ketino būti reikalingi. No Longer Jūs turite tiesiog kaista TV vakarienė mikrobangų; Vietoj to, jūs turite iš tikrųjų ištirti receptus, parduotuvė neaiškių žolių, prieskonių ir daržovių, virti savo vakarienę ir išvalyti po save.

Tai sunkus darbas!

Jei visa tai tapo per daug už jus paskutinį kartą aplink, svarbu, kad dabar dirbti strategiją, kad ji yra lengviau, šį kartą aplink.

Sukurti hacks, kurie padės jums valgyti sveikiau be tirpsta žemyn. Išsiaiškinti kelis sparčiuosius klavišus, kad bus padaryti virimo efektyviau. Strategise kaip bosas, kad jūs nesijaučiate taip, tarsi jūsų naujas dieta pradėjimo didžiąją dalį savo laiko.

Sveika mityba turėtų būti kažkas, kad leidžia jaustis gerai, o ne kažkas, kad pabrėžiamas jums.

Ir kai visa kita nepavyksta, visada galite valgyti kažkur sveiką du ar tris kartus per savaitę.

Turi kantrybės

Tiesiog kaip ir Roma nebuvo pastatyta per vieną dieną, jūs nesiruošia pamatyti greitų rezultatų. Jei krito į sveikatos ir fitneso vagono, nes nieko atrodė, kad vyksta ir todėl „kas yra taškas !?“ prisiminti, kad kantrybė yra raktas čia.

Jums reikia investuoti ilguoju laikotarpiu, o ne trumpalaikių aukštumas. Ignoruoti kaprizas mityba, kad žada jums žemę rytoj ir nustatyti ilgalaikius tikslus, kad jūs galite dirbti į per kelis mėnesius ar net ištisus metus žinoma.

Planuoti biudžetą

Bendrą atsaką iš asmens, kuris nukrito nuo sveikos mitybos vagono yra tai, kad sveikai maitintis yra „per daug brangu.“

Kiekvieną kartą girdžiu šį atsakymą, aš turiu įdomu, kur ant žemės jie apsipirkti. Aš gyveno dauguma mano suaugusiųjų gyvenimą kaip mėsos valgytojas ir tik trumpą dalį apie tai, kaip vegetaras, ir galiu drąsiai pasakyti, kad perkate sveiko maisto yra daug pigesnis nei perkant nesveiko maisto.

Yra būdų, kaip valgyti sveiką dėl biudžeto. Jūs galite atsargomis krakmolingų angliavandenių, kurie yra tiek pildymo ir pigus, ir jūs taip pat galėtų pirkti šviežių daržovių ir vaisių.

Tačiau bene geriausiai Hack iš visų yra tokia: Padaryti savo padažai ir sriubos! Jei jums pasirengti didelis dubenėlius padažams ir sriubos, jūs galite padaryti savo maisto ruožas daug toliau. Daug žmonių pirkti konservų elementus, juos naudoti vieną kartą ir tada mesti juos šalin. Pakartokite ir nuplaukite.

Bet tai yra neįtikėtinai brangus. Ar šiek tiek mokslinių tyrimų ir visada planuoti savo biudžetą kiekvieną savaitę.

Gauk draugams Dalyvauja

Mano du draugai, kurie sutikau prieš keletą savaičių pripažino jie gym bičiuliai, bet kaip tik vienas iš jų persikėlė į kitą miestą, tiek iš jų prarado motyvaciją treniruotės. Jie nori prarasti savo bičiulių ir, dar svarbiau, jie nori prarasti pagrindinį atskaitomybės įrankiu.

Jei sunku gauti motyvuoti eiti į sporto salę, nes tikrai ne WAN treniruotę ant savo, kodėl neklausia draugui ateiti kartu su jumis? Jūs būsite nustebinti tuo, kaip nori kažkas yra reguliariai vykdyti, jei jie žino, kad jie gali tai padaryti kartu su draugu. Jūs būsite daro jus abu paslaugą!

Darbas iš greta draugui daro tai daug daugiau malonus.