Iš Niujorko į Pekiną per dvi valandas

ET3 šiuo metu dirba futuristinis transporto priemonės Hyperloop pavadinimas, kuriuo keleiviai vežami mažų kapsulių per dulkių tunelių, kur judėjimo greitis gali siekti beveik 6500 kilometrų per valandą. Kiekvienoje kapsulėje gali būti nuo 4 iki 6 žmonių, įskaitant jų bagažą. Kelionės kapsulės yra “pakrauti” dulkių tuneliai kaip rutulio tada eksponentiškai šaudyti keliones i kroatija į savo paskirties vietą.

Dulkių vamzdžiai gali būti pastatyta tiek virš žemės ir žemiau vandens. Pagreitis būtų pasiektas su elektros variklio pagalba į valdžią saulės šilumos patekimą, ir yra naudojama kartu su magnetais, kaip šiuolaikinių greitaeigių traukinių. Šie vamzdžiai nebūtų trinties ir vėjo pasipriešinimas, kuris leistų keliones i italija tez tour sumažinti važiavimo greitį. Be to, už kiekvieną važiavimo kryptimi būtų atskiras vamzdis, kuris paneigtų bet kokio susidūrimo kapsulės galimybę.

ET3 Bendrovė teigia, kad vakuuminis vamzdelis sistema kainuotų 10 kartų pigiau nei Ekspresas ir 4 kartus pigiau nei greitkelio sukūrimo.

Su tokiais dideliais greičiais iš pigios keliones i turkija Niujorko į Los Andželą gaus tik 45 minučių, o iš Niujorko į Pekiną – 2 valandas.

Tačiau sparčiausiai sausumos transporto priemonė yra Japonijos “Maglev” traukiniai, kurių maksimalus greitis 500 kilometrų per valandą.

Daugelis ekspertų, tačiau mano, kad toks ambicingas projektas iki šiol yra beveik neįmanoma, nes dar nėra kaip šiuolaikinės technologijos. Dabar nors visi gretas suvaržytas poziciją, nes Kaukės paskelbė, kad 12 bus paskelbtas rugpjūčio pirmą prototipo kūrimo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>