Irbis TTR 250 – saugo po stiklu, apsaugotas nuo dulkių

Irbis TTR 250 – tai įprastas produktas Kinijos ir Rusijos motoproma. Apie mus Kinų motopodelok gerai žino – mažiausia kaina taupymo darbą, medžiagas ir visi. Tiesą sakant, tai kodėl Kinijos ir kokybės motociklų – nesuderinamos sąvokos. Tačiau šis bendras vaizdas, kaip ir VLP Irbis 250 atveju sekėsi šiek tiek geriau nei kiti. Visi variklyje reikalas. Kinai turi gerą tradiciją įdėti visus savo variklius nuo seniausių amatų, gerbiamas Japonijos enduro, kurie dvidešimt metų, jie yra daugiau ar mažiau išmoko rinkti. Dėl šios bendrų patirtis rodo, kad Užpildai dangaus crossover tipo labiausiai atkaklus.

Irbis TTR 250 turi du kartus nei 125-I modelio ir visiems, kurie išlaiko tą pačią pakabą ir rėmo svorį. Ir jie atvirai silpnas tokiai masei ir šiuo varikliu. Maksimalus greitis yra ne itin laimingas – daugiau kaip 100 vargu ar galima išspausti. Kick čia yra labai trumpas, todėl elektrinis starteris turi mylėti, puoselėti ir ugdyti. Pavarų daroma klasikinę schemą, skirtingai nei 125 versija.

Motociklų apsaugo Kinų tradiciją – santuoką čia tiek daug, kad kartais jums įdomu, apie tai, ar Kinijos ne sukurti suklastotus kinų klastotės. Jei mes nuspręsime pirkti, reikia ištirti visą įrenginį Krivoruk surinkimas. Atkreipkite ypatingą dėmesį į ruonių, pakabos, rėmo suvirinimo kokybę. Ateina su instrukcijomis – jos perk privalomą, bet niekada skaityti – tai taip ir bus naudinga, kai jūs pakimba pagal Skala, ir jūs turėsite praeiti laiko nenaudingas skaitymo medžiagos. Baterijos nutekėjimas versija nusipelno ypatingo dėmesio – būtina pakeisti pirmo vybryki. Nesvarbu, kaip juokinga skamba, bet tai yra baterija – Tai yra silpnoji vieta dviračio

Apskritai, Irbis TTR 250 pasirodė blogiau nei 125. Drąsus pirkti nepatikimas metodas – geriau pažvelgti į jį. Nors forumai endurik vertina tai, kaip tuo metu motociklo. Dažnai galima rasti tokį mažai tikėtinais peržiūrėjo Prieš gauti pagal kelias, priveržkite visus sriegines jungtis, atkreipkite dėmesį į tai, kad laidų čia antgalio. Plastikiniai tada gali padalinti net molio ir visas jungtis ir jungtis kainuoja papildomai izoliato. Ratlankiai yra pagaminti iš folijos, todėl nebandykite net pramogauti minties, kad jūs Enduro – Ratlankio papurtė savo duomenis tokia forma, kuri yra bet vytos proto pavydas

Kiek verta

Irbis TTR 250? Jo kaina svyruoja apie 60 tūkstančių litų. Iš esmės standartinis situacija – Kinijos baisus maras kokybės kaina. Žinoma, mūsų šalyje, finansinė veiksnys turi didelę galią, bet manau apie tai, kas buvo padaryta ir ką ji grasina tave

Apskritai, apibendrinant, galima sakyti, kad dviratis Irbis TTR 250 – Tradicinė kinų biudžeto variantas dėl nežinomų priežasčių gauti šiek tiek blogesni 125 versija. Jūs galite pirkti, bet atsargiai. Atidžiai apžiūrėti motociklą supirkimo, taip išvengiant dauguma santuokos, galite gauti pigaus pakankamai enduro, kuri šiek tiek laimės gali trukti net keletą sezonų.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>