Ar tu prarasti svorio, kai miegi? 10 įdomių faktų apie miegą

load...

Nors jūs neteksite svorio miega daug, jei jūs prarasite miegą, jūs priaugti svorio. Yra didelis medicinos įrodymų, leidžiančių manyti, kad. Kai jūs negaunate pakankamai miego, tai turi neigiamą poveikį jūsų apetito kitą dieną. Iš miego trūkumas keičia hormonų pusiausvyrą Jūsų organizme ir leis Jums jaustis alkanas, net jei jums nereikia maisto. Geras miegas, tada, padės jums efektyviau numesti svorio, ir čia yra dešimt įdomiausių faktų apie miegą:

1. Vyksta be miego rekordas yra 19 dienų

Dauguma žmonių negali neužmigti ne ilgiau kaip 48 valandas, tačiau ilgiausiai užfiksuotas laikotarpis, už žmogaus eiti be miego buvo devyniolika dienų iš eilės. Iki to laiko pabaigoje, nors džentelmenas susirūpinęs, buvo kenčia nuo haliucinacijų, neaiški kalba ir paranoja.

2. Per daug miego nėra gerai jums

Jei per daug laiko praleidžia lovoje jis gali turėti įtakos Jūsų organizmo gebėjimą įsisavinti insulino ir tai gali sukelti diabetą pradžią, vėliau gyvenime.

load...

3. Mėnulis gali turėti įtakos jūsų miego

Mėnulis gali nepavykti paversti Jus į vilkolakio, tačiau ji gali padaryti jums prarasti miegoti. Tyrimas viename Šveicarijos universitetų nustatė, kad subjektai paėmė penkias minutes ilgiau užmigti, kai buvo pilnatis, ir jie miegojo maždaug dvidešimt minučių mažiau.

4. Skaičiavimo avių nepadės jums miegoti

Iš skaičiuoti avių, kad jums užmigti idėja, gyvuoja jau šimtmečius ir yra manoma, kad kilo iš piemenų, kurie užmigo, o skaičiuoti savo kaimenę. Tai nėra, tačiau labai geras būdas paskatinti miegą, nes užduotis yra taip nuobodu, kad jums pradėti galvoti apie kitus dalykus vistiek.

5. Miego text yra naujas miego pėsčiomis

Reagavimas į tekstinius prane ¹ imus ir el tapo tiek daug įsišaknijęs gyvenimo dalis, kad žmonės dabar tai daro savo miego. Kadangi žmonės naudojo eiti pasivaikščioti arba padaryti arbatos puodelį jų miego, dabar atrodo, kad jie atsakyti į jų pranešimus vietoj.

6. Alkoholis nėra jums miegoti geriau

Nors alkoholis gali sukelti mieguistumą ir jūs galite gauti miega greičiau, bus pakenkta jūsų miego kokybė. Iš greitai gerti prieš miegą idėja yra iš tikrųjų duoti priešingų rezultatų, nes jums nereikės miegoti taip giliai ir esate labiau tikėtina, kad pabusti vėl per naktį.

7. Kuo didesnis aukštis, tuo mažiau jums miegoti

Jei užlipti ant kalno, tada jūs ketinate miegoti mažiau. Nieko daugiau apie 13.000 pėdų ir esate linkę patirti miego sutrikimams. Manoma, kad dėl žemesnių lygių deguonies, bet jums reguliuoti tai maždaug po dviejų ar trijų savaičių.

8. Mes užprogramuoti miegoti du kartus per dieną

Mūsų dabartiniai miegas ne iš tikrųjų tilptų su natūraliu organizmo ritmu. Mes užprogramuoti miegoti du kartus per dieną. Vienas gilus miegas naktį ir viena plaukeliai maždaug 2.00pm. Tai, kas sukelia Pranešimo pietų kritimo energijos lygmenų, kad daugelis žmonių patirtį.

9. Daugelis žmonių negauna pakankamai miego

Daugelis žmonių sako, kad jie gali eiti be pilnos nakties miego, bet jie gali būti apgaudinėja patys save. Nors tiksli suma miego, kad kiekvienas individas reikalauja skiriasi, geras vidutinis dirbti yra aštuonias valandas per naktį. Bet mažiau, ir tai gali sukelti depresiją, stresą, aukštą kraujospūdį ir susilpnėjusi imuninė sistema.

10. Ar daugiau miegoti padėti jums prarasti svorio?

Ir, pagaliau, į mūsų pradinio klausimo, kaip jūsų miego modelis gali turėti įtakos jūsų svorio. Išleisti papildomą valandą ar dvi lovoje nebus mesti svarų už jus, bet negaunate pakankamai miego tikrai bus krūva juos. Tai buvo įrodyta tyrimais, kad moterys, kurie gauna mažiau nei penkias valandas miego per naktį įgyti didelį kiekį papildomo svorio, laikui bėgant, nei tie, kurie gauti septynias valandas miego ar daugiau.

Ar žinote, keletą kitų įdomių faktų apie miegą?

load...