8 paprasti būdai išlaikyti save tinkamą ir energiją

Mes galime pamatyti naujų, crazy mitybos žurnaluose kiekvieną savaitę, kad žada pašėlusius svorio nuostolius tik kelias dienas… Bet vietoj badauja sau ir gyvena salierai savaites, mes rekomenduojame lėtai, nuosekliai veiksmus, kad pakeistumėte savo gyvenimo būdą. Nesvarbu, ar jūs norite numesti svorio, geriau odą ar tiesiog jaustis šiek tiek geriau apie savo kūną ir būti daugiau įtampos, turime 8 geriausių patarimų, kurie padės jums pasiekti rezultatų ilgalaikėje perspektyvoje.

8 puodeliai per diena

Žinau, tai skamba taip… Ooo… Oo akivaizdu ir tai paprastai pirmoji dalis kiekvieno sąraše… Bet vanduo yra tikrai paslaptis gėrimas jums reikia pakeisti savo gyvenimo būdą, iš viduje ir išorėje. Aš niekada maniau, kad būtų toks didelis skirtingi kol aš nusprendžiau, kad pagaliau jį išbandyti ir gerti daugiau vandens – po mėnesio, rezultatai buvo visiškai matomas. Mano oda niekada nebuvo, kad aišku, ir nors pasijusite geriau ir sveikiau, deja, neateina tuo tiesiog gerti šiek tiek daugiau vandens kaina, ji tikrai padėjo man išvalyti iš savo kūną ir pajusti daugiau įtampos. Siekiant priminti sau visą laiką, nuolat vandens butelį su savimi visur eiti, arba sekti „8 puodeliai per dieną“ taisyklę, kol gėrimas ne mažiau kaip 2 litrus vandens, tampa vienas iš jūsų sveikiausių įpročius.

Sąmoningas pusryčiai

Lašišos, grietinėlės sūris, avokadas, kiaušiniai, vištienos krūtinėlė, ir skanius sąrašas, užpildant pusryčių idėjos įtikinti jus pereiti nuo spurgų ir karamelės Lattes sveikų variantų. Šie pildymo pusryčių idėjos ypač didelis pasirinkimas, jei norite numesti svorio, nes jie bus išlaikyti jūsų energijos lygį iki dienos metu, todėl jums nebus trokšta jūsų popietės cukraus bomba užkandžių.

load...

Išbandyti naujų sporto

Nemanau, kad esate siaubinga ne sporto tik todėl, kad nekentė veikia, krepšinio ir fizinio lavinimo pamokas apskritai… Nes dauguma iš mūsų padarė. Atsisveikinkite su nuobodžius 30 minučių namuose kardio sesijų ir savo baimes, kad esate pakankamai gera ir ieškoti labiausiai įdomus, įdomi ar net atsipalaiduoti sporto, kad jūs niekada nebuvo pakankamai drąsus išbandyti. Salsa, Kangoo, nardymas, banglenčių, kūno menas, kvėpavimo pratimai – jūsų galimybės yra iš esmės neribotos, ir visada yra pradedantiesiems klases, kuriose jie moko jus nuo pat pradžių, todėl jūs galite lengvai pasivyti kitus. Jūs netgi galite duoti vieną iš savo draugų, su jumis įsitikinkite, kad jums nereikia gauti išsigandęs ne paskutinę minutę ir atšaukti savo planus.

Atsižvelgiant mažais žingsneliais

Leiskite face it: galvoju realistiškai ir atsižvelgiant mažais žingsneliais pirmasis yra esminės siekiant turėti tikrai sėkmingą gyvenimo būdo keitimas pažangą. Vietoj skuba į valgymo tik sveiką maistą, naudojasi crazily ir atsisakyti linksmintis, kas dabar ir tada, pabandykite planuoti mažesniuose žingsnių gauti nuoseklius, ilgalaikiai rezultatai ir surasti savo motyvaciją. Jei yra tik kaip man, yra didelė tikimybė, norite keisti viską iš karto negalvodami realiai, bet jei jums peršokti į ją teisę į priekį, kad norėjo rezultatai bus trūksta ir jūsų gyvenimo būdo pakeitimas bus lengvai tapti puolė, 4 dieną badauja dietos (buvau ten, padaryti, kad.)

Kaip Jūsų miegas

Tarsi mums reikia dar vieną priežastį miegoti daugiau… Bet be šokinėja į lovą ir slepiasi po antklode yra vienas iš maloniausių dalykų pasaulyje, tai yra taip pat labai sveika. Nors ji gali būti sunku užmigti, kiek įmanoma egzamino sezono ar stresinėje savaitę darbe metu, pabandykite turėti tvarkaraštį, kuris leidžia jums miegoti per naktį, o ne trumpų popietę NPP. Miegą, prieš 11 (ok, gal vidurnakčio) leis jums labiau tinkama, padidinti našumo lygį ir padės jums sutelkti dėmesį ir labiau susikoncentruoti per dieną.

Wake Up Sportas

Jūs tikriausiai manote, kad man reikia būti proto. Daugelis iš mūsų esame laimingi, jei mes galime gauti iš lovos ir turi penkis papildomų minučių gerti kavą (o ne priimti jį kaip greitai ugnis) ir šukos mūsų plaukus, bet pabudimas 10 minučių anksčiau ir praleisti šiek tiek laiko su ryto meditacijos ar Joga bus pakeisti savo dienas per labai teigiamu būdu. Jūs neturite daryti beprotiškas veikia arba kaip daug push-up, kaip jūs galite, tiesiog paprastas ir lėtas. Juda gaus tiek jūsų kūnas ir smegenys pradėti greičiau ir bus išlaikyti jūsų energijos lygį iki per dieną.

Ieškoti savo vidinį Inspiration

Vienas iš sudėtingiausių žingsnių tikriausiai rasti tinkamą motyvaciją ir laikant jį ilgalaikėje perspektyvoje. Nuotaikos lentos ir įkvepiantys Pinterest puslapyje yra nuostabios, bet atsisveikinti su photoshoped vaizdų modelių, Adidas skelbimų ir kitų nerealių vaizdų ir surasti savo tikrąją įkvėpimo kitur. Paklauskite savęs, kodėl jūs norėtumėte pakeisti: jūsų įkvėpimo gali ateiti iš daugelio šaltinių, tokių kaip jaučiatės blogai savo odos ar norite numesti svorio. Asmeninė motyvacija padės jums nesustoti, net jei esate troškimas didžiulį gabaliuką picos ar norėtumėte, kad būtų išvengta treniruoklių salė.

Būkite przebaczajacy

Ar ne per daug sunku apie save, ypač per pirmąsias keletą dienų savo naujos dietos / gyvenimo būdo pokyčius. Nors mes visi greitus ir efektyvius pokyčius, mesti ant keksiukus, energetinių gėrimų ir vėlai naktį serijos sesijų su picos svajonė tikrai nėra lengva užduotis, todėl, jei manote, silpnas, neturi būti proto ar nusivylęs, ir niekada priversti save badauti. Pagalvokite apie savo vidinių inspiracijų, jūsų tikslai ir kodėl dietos pokyčiai bus verta, giliai įkvėpk ir nesustoti.

load...