7 puikių sveikų užkandžių idėjų, padedančių jums likti puiki forma

Kiekvienas stengiasi likti formos ir tai vienas iš daugelio tikslų, kad viršuje Naujųjų Metų sąrašą kaita, kad kiekvienas daro. Tačiau, kaip dažnai jūs iš tikrųjų laikytis savo plano? Daug kartų, nes stumdymasis ir šurmulio gyvenimas tampa jums, jūs įdėti savo sveikatą ant nugaros degikliu. Jūs galite padėkite jį ant nugaros degikliu dėl bendrų posakių, tokių kaip „Aš esu per daug užsiėmęs“, „aš neturiu laiko gaminti maistą“, ir nieko palei tas linijas. Šis straipsnis padės jums išlaikyti savo tikslus ir padėti jums palaikyti formą siūlant keletą skirtingų sveikas užkandis idėjų, kad jūs galite pasiimti su savimi kelyje, ir jie neturi reikalauti prepping ar verdant daug. Taigi, ką tai reiškia? Ne daugiau pasiteisinimų!

Čia yra 7 didieji sveikas maistas valgyti, kad galite įtraukti į savo bakalėjos pirkinių sąrašą ir užkandis ant jų, kai tik norite:

  • Graikiškas jogurtas

Graikų jogurtas yra sveikas užkandis kad tai yra labai patogu, ypač, jei esate kelyje. Jogurtas ateina įvairių skonių skaičius, bet jei jums patinka paprastumas, galite pasiimti paprastą vieną. Įrašyta pora gabaliukų vaisių ir šiek tiek medaus savo jogurto, taip pat sustiprinti skonį.

  • Riešutai

Riešutai yra populiarus mėgstamiausia tarp daugelio žmonių, ir jie šį sąrašą, nes jie suteiks jums baltymų ir kitų maistinių medžiagų. Riešutai yra lengva priimti kelyje ir jie padės išlaikyti jums užpildyti visą dieną.

  • Kiaušinis

Jei jums patinka kiaušinius, tada jums bus malonu žinoti, kad sunkiai virtas kiaušinis daro puikus užkandis, kai esate kelyje; tai labai sveikas ir maistingas, taip pat. Kiaušiniai yra mažai kalorijų ir padės išlaikyti jums kurstė visą dieną.

  • Varškės

Varškės yra greitas ir paprastas užkandis, kuris nukelia neturi laiko pasiruošti, nes ji jau parengta. Pridėti šiek tiek šviežių vaisių į savo varškės, pavyzdžiui, persikų arba mėlynės dėl naujos Tvist. Jūs niekada gauti nuobodu ir jūs galite mėgautis šį Užkandžiai bet kuriuo paros metu.

  • Sūris ir vaisiai

Sūris ir vaisiai pora gerai kartu ir gali padaryti puikus užkandis, kad jus užpildyti visą dieną. Valgykite 1 uncija sūrio su kai vynuogių ir jums bus patenkintas ir pasirengę išlaikyti chugging per savo dieną.

  • Vaisiai su žemės riešutų sviestu

Tai gali skambėti kaip akivaizdus pasirinkimas, tačiau daugelis žmonių neturi galvoti apie tai, kai jie bando plakti kartu užkandžiai. Tikrų vaisių suporuoti labai gerai su žemės riešutų sviesto, todėl puikus užkandis, kad jums jaustis visiškai. Pabandykite panirimas obuolių, bananų ar net salierai 1 šaukštas žemės riešutų sviesto kitą užkandį. Jums patiks jį!

  • Smuko

Smuko, pavyzdžiui, hummus ar net guacamole yra lengva padaryti; jie taip pat yra maistingas ir sveikas. Hummus yra pagamintas iš avinžirnių ir guacamole – nuo avokado. Praryti vieną iš šių su kai nesmulkintų grūdų krekerių ar skrebučiais ir esate pasiruošę eiti.

Visi šie užkandžių yra maistingas ir padės išlaikyti jums visą visą dieną. Jie neturi laiko pasiruošti ir dauguma jų jau yra pasiruošęs jums patraukti ir eiti. Likti sveikam trasoje šiemet su šių septynių sveikų maisto produktų valgyti.

Tikiuosi, jums rasti šių sveikos mitybos patarimai naudingi.

Kas kitas sveikas užkandis idėjos darbe, mokykloje ar kelyje norėtumėte pridėti prie šio sveiko maisto sąrašą? Nedvejodami pasidalinti savo mintimis į žemiau esančią komentarų skiltyje.