6 būdai, kaip sumažinti kalorijų kiekį valgant restorane

1) Gerkite vandens arba užkandis prieš pradedant savo patiekalą. Dažnai restoranuose, mes gerti vyną ar šampaną. Alkoholis stimuliuoja apetitą, todėl būkite atsargūs, būti pasirengę! Išgerti arbatos ar stiklinės vandens puodelį prieš valgant, arba galite užkandis ant kai kurių riešutų; Visa tai padės jums sumažinti apetitą šiek tiek, kad jums nebus persivalgyti. Beje, vienas stiklas vyno turi apie 120 kalorijų, todėl, mano patarimas yra toks: išgerti vieną stiklinę vandens atskirdami vyno taure, tokiu būdu jūs vartoti mažiau alkoholio, kuris yra gana daug kalorijų.

2) Negalima užsisakyti didelis 4 – 5 patiekalu, iš anksto dalį savo maisto vietoj. Mes visada linkę valgyti viską, kas yra priešais mus. Vengia starteris, tada pagrindinis patiekalas, tada desertas… (aš net nekalbant 5 patiekalų valgį, pamiršti apie tuos, jei nori turėti gražią figūrą!), O ne, o restorane pasirinko imtis tik vieną pagrindinį patiekalą ir išsiskyrė desertas su savo ypatingą kažkas. Kaip tai jūs abu bus mažiau valgyti, o dar bus ir mėgautis skaniais ir saldus desertas!

3) Nors valgo, valgyti lėtai ir mėgautis kiekvieną kąsnį. Taip, valgyti lėtai, tikrai gali padėti mums valgyti mažiau kalorijų, nes sotumo jausmas ateina tik, bent 20 minučių po to, kai mes pradėjome valgyti. Dėmesys kiekvienam įkandimo (ar valgyti sąmoningai) buvo įrodyta, kad padėti sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

load...

4) Kai jaučiatės visiškai – tai geriau nustoti valgyti! Šuniškas krepšys ją vietoj! Dauguma restoranų tarnauti tikrai dideles porcijos, todėl beveik „stumia“ jums persivalgyti. Nesidrovėkite ir paprašykite padavėjo, kad jums Šunytis maišą namuose. Kaip šis, ne tik jums nebus jaustis kalti apie persivalgymo, kai jūs mesti restoranas, bet ir turėsite galimybę pasimėgauti skaniu maistu dalį namuose.

5) Galite imtis užkandis, sriuba arba salotos, kaip jūsų pagrindinis patiekalas. Buvau tam tikruose restoranuose, kur užkandis dydis yra būdas didesnis nei galėčiau tvarkyti. Taigi, jei esate vietoje, kur jūs pastebėsite padavėjas tarnauti tikrai didelis dalis – galite užsisakyti užkandis, kaip pagrindinį patiekalą, arba užkandis plius sriuba ir / arba salotomis. Skonio įvairių skonių padės jums jaustis patenkintas, o valgyti mažiau kalorijų.

6) Nesidrovėkite, klauskite padavėjo apie ingredientus. Taip, klausia padavėjo apie tai, kas jūsų patiekalas yra pagamintas iš gali virsti labai „iškalbingu“ patirtį. Kažkada, patiekalų gali turėti daugiau kalorijų nei jūsų pagrindinį patiekalą, todėl, jei jūs sužinojau, kad jūsų pasirinkta patiekalas padažas pagamintas iš sviesto arba majonezo, tikriausiai, tai labiau pagrįsta pasirinko kažką kitą.

Na, dabar jūs visiškai ginkluoti patarimų ir gudrybių, valgyti restorane be jūsų figūra žalos.

Kokie jūsų būdų, kaip sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį, o restorane? Prašome nedvejodami pasidalinti savo mintimis į komentarą anketa skyriuje žemiau.

load...