30 sveikų užkandžių, skirtų svorio netekimui

Snacking gali būti svarbus įrankis jūsų svorio netekimas įrankių komplektą. Kai valgote sveiką užkandį, galite padėti atsikratyti potraukį kažko mažiau sveiką ir snacking gali padaryti jums nori valgyti mažiau, kai jis ateina į jūsų pagrindinių valgymų metu. Rasti kažką šiek tiek skiriasi, nors užkąsti gali būti šiek tiek iššūkis, todėl čia yra trisdešimt sveikų užkandžių idėjos, kurios padės jums numesti svorio:

1. Kukurūzų spragėsiai

Kukurūzų spragėsiai yra gera vieta pradėti, bet ne irisas padengtas įvairių! Oro popped arba microwaved yra geriausias tipo pasirinkti ir pūsti yra gera padėti pluošto ir turi tik keletą kalorijų. Dietologai pataria purškimas savo pūsti su trupučiu mitybos mielių, kuris mano, kad tai Nutty kaip skonis ir suteikti jums su kai metabolizmo didinimo vitamino B12.

2. Ananasų ir cinamono

Ananasų yra mažas ir kalorijų, tačiau daug vandens, todėl gera savo hidrataciją. Dėl Tvist dėl ​​skonio priekyje, pabandykite nuspaudžiant ant kai laimų sulčių ir vandens purškimas nedidelį kiekį cinamono per viršų, ji bus atnaujinti ir drėkina jus ir padėti pagerinti savo virškinimą.

load...

3. Avižiniai

Dėl didelio baltymų, mažai riebalų Super maisto produktų, kurie padės išlaikyti jums jausmas visiškai ilgiau, jūs negalite nugalėti avižiniai. Avižiniai neturi būti valgoma iš pusryčiams dubenėlį. Pabandykite maišymo greitų avižų puodelį su puse migdolų sviesto puodelis, kai kukurūzų dribsniai ir 4 – 5 šaukštai medaus; sumaišykite, paversti mažų kamuoliukų ir palikti šaldytuve atvėsti ir turėsite patogų užkandis bet kuriuo paros metu.

4. Lašišų ant sveikų grūdų krekingo

Pabandykite sumaišyti lašiša su keliais kaparėliais ir, drizzled su tikru citrinos sulčių, įdėti jį ant sveikų grūdų krekingo. Lašiša yra turtingas omega – 3 riebalų rūgštys, kurios gali padėti padidinti jūsų riebalų deginimas hormonus.

5. Riešutai

Jūs turite žiūrėti riešutų, jie yra kalorijų, ir tai gana lengva valgyti per daug, bet valgyti saikingai, riešutai gali suteikti jums geras šaltinis mononesočiųjų riebalų, kurie gali sumažinti savo cholesterolio kiekį, ir jie yra puikus šaltinis baltymų ir skaidulų padėti užpildyti jus ir suteiks jums energijos.

6. Plaktuvai

Su teise ingredientus, Pochlebca gali pakeisti patiekalą ir puikus dalykas, apie kokteilius, kad įvairių skonių sąrašas, iš visų įvairių vaisių ir daržovių yra beveik neribotos. Tiesiog būkite atsargūs, kad jūs neturite sugadinti gerus aspektus kokteilius pridedant riebiu pieneliu, jogurtus ir kitus mažiau sveikų ingredientų.

7. Juodasis šokoladas

Turtingas flavonoidų ir magnio, nėra nieko blogo su vienu ar dviem kvadratų tamsaus šokolado įveikti ne potraukį kažko šiek tiek słodszego. Kai mitybos specialistai rekomenduoja tamsaus šokolado, kaip suteikti sau skanėstą, kai jūs žiūrite savo svorį būdu.

8. Jogurtas

Jei jūs einate per mažas ar ne riebalų jogurtai, tada jogurtas daro didelį, Paruošimo užkąsti per daug. Tai didelis kalcio ir baltymų, o kai Dietologai net teigė, kad, jei jūs valgyti tris porcijas neriebių jogurto per dieną, ji gali padėti jums numesti svorio.

9. Datos ir žemės riešutų sviestas

Skanūs Combo užkandis yra skleisti šiek tiek riešutų sviesto ant kai kurių datų. Žemės riešutų sviestas, kartais gauna blogą paspauskite, nes jos riebumo, bet dauguma to riebalų ateina iš gerų riebalų, o tik maža porcija žemės riešutų sviestas gali pereiti ilgą kelią patenkinti alkio potraukį.

load...

10. Avokadų ir kalakutiena

Kažkiek raumenų, organinių Turkija ir sukite jį aplink avokado gabaliuką dėl baltymų turtingą užkandis, kad bus absorbuojamas lėtai jūsų kūno ir taip apsisaugoti nuo alkio ilgiau. Jei norite, pridėkite garstyčių touch suteikti jai papildomą smūgį ir garstyčių bus padidinti jūsų medžiagų apykaitą taip pat.

11. Jautienos trūkčiojantis

Jautienos trūkčiojantis gali padaryti sveiką ir labai patenkinti užkandis, bet būtinai perskaitykite etiketes ant kai kurių didesnių Brands „versija jautienos trūkčiojantis. Geriausias patarimas yra pirkti savo jautienos trūkčiojantis iš sveikatos parduotuvėje, kaip kai kurie iš didesnių pavadinimų yra labai aukšto lygio natrio ir kitų priedų.

12. Keptas avokadas ir kiaušinių

Į kairę iki avokado akmens erdvė yra puiki vieta įdėti kiaušinį prieš kepkite, ir gausite skanus derinys pluošto iš avokado ir baltymų iš kiaušinio.

13. Šviežias žalias salotos

Dėl šviesos ir šviežio salotos tiesiog atsigriebti savo mėgstamų žaliais lapais ir šviežių daržovių mišinį, pabarstyti ant šiek tiek druskos ir pridėkite šviežių citrinos arba laimo sulčių brūkšnys. Tai užkandis jus vyksta iki kito valgio ir jis nebus krūva svarų.

14. Uogos

Uogos yra puikus ir natūralus sveikų užkandžių dėl svorio. Iš uogų sauja bus numalšinti jūsų noras kažką saldaus ir duos jums sveiką dozę vitaminų ir antioksidantų, tuo pačiu metu. Bet uogų rūšies: braškės, avietės, mėlynės, gervuogės, jie visi yra mažai cukraus, bet jos skonis pakankamai saldus, kad jums per dieną nesiimant nesveikų užkandžių.

15. Melionas

Kitas puikus sveikas užkandis svorio yra melionas. Bet koks maistas su dideliu vandens kiekiu bus užpildyti jus ir padėti jums mažiau valgyti, tad arbūzas yra idealus užkandis, kai bandote numesti svorio.

16. Graikiniai riešutai, obuoliai ir cinamonas

Šie trys ingredientai buvo tiesiog sukurti vienas kitam ir jie padaryti puikus, sveikas, mažai kalorijų, didelis ląstelienos užkandžių. Susmulkinkite iki obuolį, nepersistenk ant graikinių riešutų ir pabarstyti šiek tiek cinamono per viršų, ir jūs turite skanus, sveikas ir saldaus skonio užkandis.

17. Saulėgrąžos

Jei ieškote sveikų užkandžių svorio, kai esate vienas GO, saulėgrąžų sėklos yra tiesiog tobulas! Kai jūs einate į mažo druskos arba plaktis nemokamai tipų saulėgrąžų sėklų galite turėti lengvų užkandžių, kad jūs galite valgyti bet kuriuo metu, bet kur. Galite pop maišą jūsų rankinėje ar palikti jį viršutiniame stalčiuje savo stalo, ir gauti mažą kalorijų rupšnoti, kai jums reikia.

18. Ryžių pyragas ir mažai riebalų sūrio

Gauti pakankamai baltymų, į savo mitybą yra raktas siekiant išlaikyti jus vyksta visą dieną. Skleiskite kai mažai riebalų, tepamas sūris ant ryžių torto jis duos jums daug energijos ir mažai kalorijų kiekio, kad bus išlaikyti jus šaudyti į visus cilindrus iki kito valgio.

19. Švieži vaisiai

Mes negalime padaryti sveikų užkandžių sąrašą nenurodant paprasčiausias ir natūralus užkandis iš visų – šviežių vaisių. Obuoliai, bananai, kriaušės ar persikai, jie visi suteiks jums sveiką dozę vitaminų ir ląstelienos ir jūs neturite daryti bet kokį darbą jiems pasiruošti.

20. Virtos kiaušiniai

Virti kiaušiniai yra dar sveikų užkandžių dėl svorio kitimas. Paprastas virtas kiaušinis alsuoja baltymų ir yra tik apie 70 kalorijų; valgyti kiaušinį taip pat padeda skatinti tinkamą jūsų skydliaukės, kuri yra atsakinga už savo metabolizmo greitį.

21. Ricota sūris ir kriaušių

Kitas puikus, skanus, Combo užkandis – Ricotta sūrio ir kriaušių. Ricotta sūrio yra puikus šaltinis išrūgų baltymų ir dirba tikrai gerai, kai sumaišomas su kriauše. Ricotta sūris yra amino rūgštis, kuri gali padėti jums deginti riebalus ir, jei pabarstyti trupučiu cinamono, prieskonių padės subalansuoti cukraus kiekį kraujyje, kuris padės sustabdyti bet kokius potraukį cukrui.

22. Salierai

Salierų yra taip pat įtrauktas į mūsų sąrašą sveikų užkandžių dėl svorio. Ar žinote, kad munching ant salierų lazdelės ir virškinti jį reikia tiek daug kalorijų, nes yra į salierų lazdelės į pirmąją vietą? Štai kodėl salierai daro tobula, jokių grynųjų kalorijų, užkandžių, kai jūs bandote numesti svorio.

23. Keptos cukinijos

Keptos cukinijos yra puikus užkandis bet kuriuo atveju, bet jei dulksna griežinėliais cukinija su kai alyvuogių aliejaus ir pridėti šiek tiek paprika ir jūros druskos touch Prieš kepant, gausite tikrai skaniai užkąsti ir paprikos taip pat padės sumažinti savo apetitą.

24. Pistacijos ir granatų sėklos

Padarykite savo takas mišinį pridedant keletą granatų sėklų iš pistacijų riešutų sauja. Tai mišinys padės išlaikyti savo alkį baimėje ir suteikti jums su sveika šaltinis ląstelienos ir vitamino C.

25. Pridėti kai chia sėklos

Įrašyta Chia sėklų į savo maisto gali padėti sumažinti Jūsų kraujospūdį ir atlikti bet kokius maisto tipo, kad jums jaustis išsamesnis ilgiau ir slopinti apetitą. Jūs galite naudoti Chia sėklų su daugeliu skirtingų tipų maisto produktų, įskaitant Plaktuvai, sriubos ir avižinių, tiesiog pabarstyti keletas ant ir mėgautis naudą.

26. Uogos artimųjų graikų jogurtas

Dėl antioksidantų turtingos gydyti, panirti kai uogas kai graikų jogurto ir pop juos į tam tikrą laiką šaldiklį. Su Graikijos jogurtas anketa kalcio ir amino rūgščių ir visų uogų gėrio, tai kaip sveiką versija prabanga ledais.

27. Runkelių drožlės ir Curried jogurtas

Štai kažkas šiek tiek daugiau egzotinių gauti jūsų skonį pumpurus dilgčiojimas. Pabandykite maišymo ketvirtį arbatinio šaukštelio kario miltelių į kai mažai riebalų graikų jogurto sukurti savo namų kario kritimo ir tada panirti kai runkelių skiedros arba kai kurių šviežių daržovių, jei norite. Skanus!

28. Mėta Žirnių kritimo

Kitas skanus kritimo į kankina jūsų skonį pumpurus, ir tai vienas veikia tikrai gerai riestainiu. Tiesiog sumaišykite iki kai virti žirniai su šviežiai pjaustytų šviežių mėtų šaukštas ir pridėti du arbatinius šaukštelius laimo sulčių.

29. Žemo lygio žolė pomidorai

Supjaustykite kai kurių vyšniniais pomidorais ir sluoksnis su gaivaus ožkos sūriu viršūnes, tada pridėti savo mėgstamų žolelių, pavyzdžiui, bazilikai ar petražolių pakilo. Jūs gausite visą picos skonio tik su iš kalorijų frakcija.

30. Avokadų ir goji uogų

Sveikas riebalų iš avokado padės įveikti potraukį žiaumoti vėliau ir goji uogos padės kontroliuoti apetitą ir savo cukraus kiekį kraujyje. Pridėti citrinos sulčių pridėtinės Zing Squirt ir tai taip pat padės išlaikyti jūsų virškinimo sistemą.

Kokie jūsų mėgstamiausi sveiki užkandžiai svorio? Nedvejodami pasidalinti savo sveikos mitybos patarimų žemiau esančiame komentarų skyriuje.

load...