10 yra jums pasakyta apie svorio netekimą

Svorio netekimas yra tikriausiai vienas iš labiausiai pelningų pramonės šiandien, kartu su filmų kūrimas ir farmacijos. Daugelis iš mūsų nori numesti šiek tiek svorio ir tada, kad viskas, kad taip, ir tuo labiau beviltiška mes esame, tuo labiau tikėtina, mes pasitikėti pasiūlymus tų, kurių sėkmė yra, švelniai tariant, abejotinas. Čia yra dešimt mitų apie svorio, kad galbūt visi mūsų girdėjo, bet nežinojo, jie mitai:

Svorio netekimas mitas 1: valgyti mažomis porcijomis 

„Mažas“ sąvoka yra reliatyvi ir yra tikimybė, kad kiekvienas, kuris manimi išgirdo šiuos patarimus bus pritaikyti jį savo skonį. Kitaip tariant, net jei manote, kad valgote mažomis porcijomis, jūs iš tiesų gali būti absorbuoti daugiau kalorijų, nei jums reikia. Ir nepamirškite, kad tai yra svarbu, ką valgyti mažomis porcijomis. Ketvirtį funtowa nėra didelis, bet tai ne visai kaip sveikas, kaip, tarkim, obuolys.

Svorio netekimas mitas 2: miegamasis įdomus „yra geriausias pratimas 

Tai slegia, kad turime demaskuoti šį mitą, bet tyrimai parodė, kad miegamasis pratybų „tikrųjų nėra sudeginti kuo daugiau kalorijų, kaip mes norime tikėti. Žinoma, tai nereiškia, vengimas fizinio intymumo sporto salėje, jūs suprantate. Ji negali deginti kalorijas, tačiau ji sukelia laimės pojūtį.

Svorio netekimas 3 mitas: Kalorijos skiriasi

Nors tai faktas, kad kalorijų yra tik energijos matas, įvairių rūšių maisto produktų yra apdorojami skirtingai kūno. Kalorijos iš baltymų yra geriau svorio dėl tos paprastos priežasties, kad jų apdorojimas pagreitina medžiagų apykaitą organizme ir dėl baltymų didina raumenų masę. Kuo daugiau raumenų masės turite, tuo daugiau kalorijų galite sudeginti, nes raumenys valgyti daugiau kalorijų, nei riebalų sankaupos.

Svorio netekimas mitas 4: pusryčiai yra blogai dietos

Daugelis svorio režimas rodo dalykus tarsi greipfruto ar bananų gabaliuką pusryčiams ketvirtį. Tai negerai, nes tyrimai parodė: žmonės, valgantys pusryčius sverti mažiau. Taip, žinoma tai priklauso, ką valgyti pusryčiams, bet įsitikinkite, kad jums valgyti kažką peržengti greipfrutų ketvirtį.

Svorio netekimas mitas 5: Kiaušiniai yra priešas

Taip, kiaušiniai pakuojami kartu su cholesterolio, tačiau mažytė detalė yra ta, kad tai yra geras cholesterolis, rūšiuoti savo kūno poreikius, o ne blogas, kad padidina savo riziką širdies priepuolio. Be to, kiaušiniai neturi jums riebalų, jie jums sveikiau, nes kartu su cholesterolio, jie pilni dalykų, pavyzdžiui, vitamino A (labai gerai odai) ir mineralų (gera viso kūno).

Svorio netekimas mitas 6: Mažiau maisto, daugiau naudotis

Tai nėra visiškai mitas, bet jis vis dar gali būti klaidinantis. Viskas yra ne taip paprasta, tai tiesa. Jūs galite sumažinti savo suvartojamų kalorijų kiekį ir prarasti šiek tiek svorio, bet palaipsniui jūs pradėsite prarasti mažiau ir mažiau svorio, kol pasieksite tašką, kai jūs ne prarasti bet kokio svorio, nesvarbu, kiek jums pasinaudoti. Tai todėl, kad jūsų kūnas prisitaiko prie mažesnio kalorijų. Žiūrėti skaičių 3, kodėl tai yra.

Svorio netekimas mitas 7: maisto papildai yra skirti padėti dieta

Ne, tai ne jie. Kiekvieną kokybės papildas vykdo įspėjimą pakuotės, kad tai nėra pakaitalas sveiką mitybą. Priežastis yra ta, kad papildai yra iš tikrųjų skirta žmonėms, kuriems diagnozuota vitaminų trūkumų, o ne jums. Gyvenimas špinatais ir papildai nėra geriausias būdas numesti svorio. Jums reikia baltymų.

Svorio netekimas mitas 8: Skaitymas etiketės padeda kalorijų skaičiavimo

Tai gali nutraukti kažkieno širdį, bet maisto gamintojai visiškai gali teisėtai teigti, kad jų produktas turi mažiau kalorijų, nei ji iš tiesų. Dispersija yra nuostabus, beje – į narių, tai tarp 20% ir… Beveik 70%. Ir tai maisto laikoma „dieta“.

Svorio netekimas mitas 9: reikia valgyti tik tada, kai esate alkanas

Ak, taip, bet alkanas už ką? Pasak dietologų, žmonės dažnai meluoti sau, kad jie yra alkani, todėl jie gali užkąsti. Bet iš tikrųjų tai ne alkis, bet emocinis klausimas, kuris manimi padaryti juos nerimas, ir jie tiesiog bando skandinti nerimą atliko valgyti. Kitą kartą jums pasiekti užkandis, galvoti apie tai.

Svorio netekimas mitas 10: Jūs galite pasitikėti visus mokslinius tyrimus 

Mes žinome, mes aktai mokslinius tyrimus čia, bet jums turėtų imtis visų karščiausias naujienas apie tyrimą dėl svorio su žiupsneliu druskos. Arba pora. Kai moksliniai tyrimai remia narkotikų ar Sporto įranga gamintojų, kuri automatiškai reiškia, kad ji negali būti visiškai objektyvūs. Kiti tyrimai apima tik selektyvios duomenis gauti rezultatai norimo (mokslininkai nėra šventieji, žinote). Ir tai net paminėti kelią žiniasklaidos derlių ir keisti faktinį mokslinius tyrimus, kad gauti rėkia antraštę.