10 veržlių su nuostabia nauda sveikatai

Nors riešutai kartais gauti blogą paspauskite, nes jų didelis kalorijų kiekis, jie vis dar pakuoti įspūdingą mitybos Punch ir, valgyti nedideliais kiekiais, jie yra vienas sveikiausių užkandžių, kad jūs galite rasti. Reguliarus vartojimas riešutų gali sumažinti cholesterolio kiekį, kovoti su ligomis, ir išlaikyti savo virškinimo sistemą tvarkingi. Riešutai yra taip gerai jums, kad vieno tyrimo, kuris buvo paskelbtas Journal of Medicine, mokslininkai teigė, kad valgyti riešutų sauja dieną gali pratęsti savo gyvenimą. Skaitykite ir mes paaiškinti, kuri iš riešutų yra geriausiai tinka jūsų sveikatai ir kokią naudą kiekvienas suteikia.

1. Anakardžio riešutai

Nors anakardžių riešutai yra santykinai mažai ląstelienos, lyginant su kitais riešutais, jie yra daug nesočiųjų riebalų ir jie suteiks puikią vitaminų mineralų ir antioksidantų. Jie yra mažiau riebalų, nei dauguma kitų riešutų ir viena porcija suteiks jums beveik 100% savo kasdienio rekomenduojamu kiekiu vario, kuris yra naudojamas plataus spektro organizmo fiziologinius procesus.

2. Pekano riešutai

Pekano yra suskirstytos į viršų dvidešimt maisto produktais, antioksidantų ir jie taip pat teikia daugiau kaip devyniasdešimt skirtingų vitaminų ir mineralinių medžiagų, tarp jų vitaminais A ir E, cinko, kalio ir kalcio. Pekano riešutai taip pat yra puikus šaltinis oleino rūgšties kiekiu, kai kurie tyrimai parodė, galėtų slopinti geną, kuris sukelia krūties vėžį.

load...

3. Bertoletijos

Bertoletijos gali būti ne tokia gera, savo širdies, kaip kai kurie riešutai, nes jų gana daug riebalų, bet jie yra daug antioksidantų seleno, kuris, kaip manoma, stiprus priešvėžinių savybių daug ir gali vaidinti svarbų vaidmenį išlaikyti imuninę sistemą veikia tinkamai. Viena porcija Brazilijos riešutų suteikia jums aštuonis kartus dienos rekomenduojamos sumos seleno, todėl tiesiog kelių Brazils, maišyti su kitais riešutais, būtų suteikti jums pakankamai.

4. Žemės riešutai

Nors jie nėra iš tikrųjų riešutai, jie priklauso ankštinių šeimai, visi daro galvoti apie žemės riešutų, kaip riešutų, todėl mes turime įtraukti juos čia. Turėtumėte vengti stipriai sūdytos riešutų, bet nesūdyto, jie suteiks jums daug ląstelienos, baltymų ir magnio. Magnis yra ypač gera širdies ir kraujagyslių sistemos sveikatai ir tyrimai parodė, kad žmonės, valgantys magnio gausu mitybos kenčia nuo mažiau smūgių.

5. PISTACIJOMIS

Pistacijos yra mažesnės nei dauguma riešutų tiek kalorijų ir riebalų kiekio, bet jie buvo įrodyta, kad būti naudinga kalbant apie širdies sveikatą ir svorio valdymą. Jie yra geras šaltinis vitaminų ir mineralų, įskaitant vario, mangano ir vitamino B6. Net tai, kad jūs turite imtis lukštai nuo pistacijų yra gera žinia jūsų sveikatai, nes tai reiškia, kad jūs juos valgyti lėčiau ir jūs galite sekti, kiek jums jau.

6. Graikiniai riešutai

Graikiniai riešutai dažnai padaro jį į iš superfoods sąrašus ir vienas iš priežasčių, kad yra aukšto lygio omega – 3 riebiųjų rūgščių, kad juose yra. Valgymo graikiniai riešutai galėtų sumažinti savo cholesterolio kiekį kraujyje ir pagerinti jūsų širdies sveikatą. Jie taip pat yra geras šaltinis ląstelienos ir mineralinių fosforo ir magnio. Vienas tyrimas taip pat nustatė, kad moterys, kurios valgė riešutus nuolat turėjo mažesnę riziką susirgti 2 tipo cukriniu diabetu.

7. Migdolai

Migdolai yra nuostabi šaltinis mineralinio kalcio, taip pat magnio, vario ir vitamino E. Migdolai padaryti didelį mažo kaloringumo užkąsti ir jie suteiks jums daug energijos, kuri daro juos idealiai valgyti, kai bandote numesti svorio. Kitas nuostabus nuosavybė migdolų yra tai, kad jie turi galimybę kontroliuoti jautrumą insulinui žmonių su pradinio diabeto.

8. Kedro riešutai

Kedro riešutai, kurie kilę iš Rusijos, bus suteikti jums su 70% esminių amino rūgščių, kad jums reikia už jūsų kūnas veiktų tinkamai ir jie taip pat yra didelis kiekis vitaminų A, B ir D Ką daro kedro riešutai toks ypatingas, nors yra tai, kad jie yra riebiųjų rūgščių, kuri yra labai panaši į sudėtį žvejoti aliejaus, kuris yra žinomas, kad būtų galima sumažinti cholesterolio kiekį organizme.

9. Hazel riešutai

Šviesiai riešutai yra dar vienas iš riešutų šeimos, kad buvo nustatyta, kad turi galimybę sumažinti cholesterolio kiekį organizme ir, kaip ir daugelis kitų riešutų, jie yra geras šaltinis vitaminais ir mineralais, įskaitant tiamino, magnio, vario, ir vitamino E. Lazdyno taip pat yra daug augalų junginių, vadinamų proantocianidinai, kuri, kaip manoma, anti-uždegiminių savybių.

load...

10. Macadamias

Geriausias būdas gauti maksimalią naudą iš riešutų yra valgyti mišrių riešutų sauja kas dieną. Kiekvienas riešutas turi savo specialias išmokas, tačiau jie visi mitybos jėgainės. Į Macadamias atveju, jų ypač reikalavimas į šlovę yra sveikas mononesočiųjų riebalų, kad juose, taip pat jų padidėjusiam tiamino ir mangano. Riešutai pristatyti daug maistinių medžiagų, kurios dažnai trūksta šiuolaikiniame dietos, todėl jie yra tikrai verta įtraukti į kitą savo pirkinių sąrašą.

load...