10 svarbių dalykų, kuriuos jūsų asmeninis treneris nori žinoti

Koks jūsų asmeninis treneris tikrai galvoju, kaip jis laikrodžiai savo prakaitą ir triūsas? Ar jis galvoja galite bandyti sunkiau, arba jis norintys turėjo daugiau klientų, kurie yra kaip skirta, kaip ir jūs? Mes negalime pasakyti, ką jūsų asmeninis treneris galvoja, bet mes galime jums žinoti dešimt dalykų, kad daugelis asmeninių trenerių norėjo, kad jų klientai suprantama.

1. Nesvarbu, sunkiai dirbate, jei jūs neturite valgyti teisę, jis nesiruošia dirbti

Jūs galite treniruoti taip sunku, kaip jums patinka, bet jei tada jūs einate į maisto besaikis vėliau, jūs atsukus visa gera, kad tu padarei. Daug žmonių pervertina kalorijų jie dega per treniruotę ir po jos persivalgyti vėliau. Nepatenka į šią Spąstai; klausytis savo asmeniniu treneriu!

2. Nėra fiksuoto ilgio laiko, kad treniruotės turi būti

Ji tapo priimtina praktika asmeninių trenerių imti valandą. Tai gali prasmės pasaulio buhalterių, o ne savo asmeniniu treneriu. Optimalus ilgis treniruotės gali skirtis tarp žmonių ir treniruotės tipo darai. Jei jūsų asmeninis treneris ragina sustabdyti savo sesijoje prieš jūsų valanda iki, tai ne todėl, kad jis trumpas keičiasi jus, tai todėl, kad jis mano, kad tai būtų geriausias dalykas jums.

3. Jums reikia pailsėti keletą dienų

Nėra nauda turi būti įgyta darbo, sunku kiekvieną dieną. Jūsų asmeninis treneris būtų toli, o nori, kad jūs imtis poilsio diena ir suteikti savo kūno laiko atsigauti, nei jūs riesti sesijos, pernelyg pavargę, kad įdėti į reikalingą pastangų.

4. Jūsų asmeninis treneris negali atlikti stebuklus

Jūsų asmeninis treneris gali būti geras, tačiau jis nėra pakankamai gera, kad jums rezultatus iš tik valanda treniruočių su juo. Jis gali padėti jums ir patars, bet jis negali padėti, jei jūs ignoruojate jo patarimo ir praktikuoti blogų įpročių, kai nesate su juo.

5. Jūs turite ateiti į sporto salę skysciu pamaitinta

Jūs turite kurą savo kūną, kad būtų galima dirbti tinkamai. Jums reikia suvalgyti užkandį, kuriame angliavandenių ir baltymų, prieš pradėdami dirbti, kad jūsų kūnas gali naudoti, kad maitintis statyti raumenis.

6. Jums nereikia būti jau tinka naudoti asmeninis treneris

Tai neturi reikšmės, jei jūs netelpa, o gal šiek tiek antsvorio, asmeninis treneris, vis dar bus malonu jus matyti ir dirbti su jumis. Jie nebus spręsti jums, ir jie bus malonu, kad jie gali būti, ką jūs bandote pasiekti dalis.

7. Nepilnametis žalos nėra sustabdyti jus nuo laikyti tinka

Tiesiog todėl, kad jūs turite pasitempiau kulkšnį nereiškia, kad jūs negalite dirbti, ne visi. Jūsų asmeninis treneris ras būdų, kad jūs galite pasinaudoti be sunkinančių nedidelį žalos, tiesiog paprašykite.

8. Bendravimas yra labai svarbus

Jūsų asmeninis treneris negali skaityti savo mintis, todėl jūs turite būti sąžiningas ir atviras su jais. Jei esate ieškant tam tikrą pratimą sunku, sakykite taip, arba, jei turite kokių nors klausimų, paprašykite juos. Jums reikia padėti jūsų asmeninis treneris būdamas sąžiningas ir tada jums bus gauti daug daugiau iš savo sesijų.

9. Asmeninis treneris yra ne amžinai

Nevartokite šio neteisingą kelią, bet jūsų asmeninis treneris nenori būti mokymo jums amžinai. Jie nenori jums jų reikia, jie mieliau perduoti informaciją, kad jums reikia, kad pavyks savo. Kai eisi toli, žinant, kad jūs turite pasitikėjimo ir žinių, kad galėtų vykdyti vien, tada jie žinos, kad jie padarė gerą darbą.

10. Jūsų asmeninis treneris matė visa tai prieš

Nėra nieko galite padaryti, kad jūsų asmeninis treneris nebuvo matęs. Kai kovoja, jie žino, kada jūs apgauti, jie gali pasakyti, ir kai jūs nuolat tobulėti, jie su malonumu. Štai ką jie ten – perduoti visą tą žinių ir patirties, ir padėti jums pasiekti savo tinkamumą tikslų.