10 puikių pistacijų sveikatai naudos

Pistacijų riešutai ateiti kilęs iš Centrinės Azijos ir Artimųjų Rytų, bet dabar auginamas daugelyje vietų visame pasaulyje, įskaitant Australiją, Kalifornija, Naujoji Meksika ir Viduržemio jūros regione. Ne iš tikrųjų riešutų, bet vaisių, iš kurių mes valgome sėklą, kuri yra viduje kietu išoriniu sluoksniu, pistacijos gali būti vartojami kaip užkandį dėl jų pačių arba, kai virimo įtraukta į patiekalai. Būta gana daug atliktų į naudą sveikatai pistacijų ir išvadų tyrimai rodo, kad valgyti riešutus kasdien gali duoti jums keletą aiškių nauda sveikatai, todėl skaityti ir mokytis dešimt būdų, kad pistacijos gali būti naudingas jūsų sveikata:

1. Jie padeda išvengti geltonosios dėmės degeneracijos

Pistacijos yra tiek liuteinas ir zeaksantin kurie yra antioksidantai, kurie padeda užkirsti kelią žalą laisvųjų radikalų. Tai laisvųjų radikalų, kurie gali sukelti lėtai apakimas žinomas kaip geltonosios dėmės degeneracija.

2. Pagerina nervų sistemą

Pistacijų riešutai yra geras šaltinis vitamino B6, kuris organizmui reikia tam, kad jis gali sukurti amino rūgščių, kurios padeda perduoti pranešimus apie nervų sistemą.

load...

3. Palaiko sveiką odą

Dar vienas didžiausių naudą sveikatai pistacijų yra tai, kad šie riešutai yra daug vitamino E, todėl pistacijos taip pat yra labai naudinga palaikyti sveiką, jaunatvišką odą. Vitaminas E gali padėti pati odos remontą, o taip pat padeda apsaugoti odą nuo žalingo saulės spindulių poveikio.

4. Jie sumažina cholesterolio kiekį

Daugelyje naudą sveikatai, atliktų 2017 m pistacijų tyrime mokslininkai nustatė, kad kasdien suvartojamų pistacijų padėjo sumažinti blogojo cholesterolio, MTL, kraujyje.

5. Jie turi anti-senėjimo savybės

Sveikata Privalumai pistacijų taip pat pagalbą anti-senėjimo. Stipriai antioksidantų pistacijų riešutų, gali būti labai naudinga, kai jis ateina į išvengiant senėjimo požymių pasireiškimą. Antioksidantai neutralizuoja laisvuosius radikalus organizme, kurie yra vienas iš pagrindinių ankstyvos senėjimo.

6. Padidina deguonies kiekis kraujyje

Visi mūsų organų reikia sveiką aprūpinimą deguonimi, kurį ji gauna iš kraujo tam, kad tinkamai veiktų. Vitamino B6, rastas pistacijų, padeda su deguonies pasiskirstymą pagal kraują ir didina hemoglobino skaičių.

7. Jie yra geras šaltinis fosforo

Vidutinis porcija pistacijų numatyta daugiau nei šešiasdešimt procentų kasdien rekomenduojamos reikalavimo fosforo. Įstaiga naudoja fosforo suskaidyti baltymus į amino rūgščių, kurios yra reikalingos, siekiant išvengti kuriant II tipo cukriniu diabetu.

8. Jie suteikia apsaugą nuo vėžio

Gyvybiškai gynyba nuo vėžio yra organizmo gebėjimas pašalinti toksinus, deguonies laisvųjų radikalų, ir šis gebėjimas apsaugo mus nuo infekcijų ir vėžio. Taigi, dar vienas iš svarbiausių naudą sveikatai pistacijų yra tai, kad šie riešutai yra turtingas šaltinis daugelis fitonutrinai, kurie, kaip manoma padėti su šiuo gynybos mechanizmą.

9. Jie yra turtingas šaltinis mineralų

Pistacijos yra daug mineralų, kad turime išlaikyti mūsų kūno sveikata gera. Jie yra geras šaltinis mangano, vario, kalio, fosforo, kalcio, geležies, magnio, cinko ir seleno. Tik 1 puodelis pistacijų (123 gramų) numatyta beveik 80% kasdienio rekomenduojama doze vario, kuri yra labai svarbi sveikos nervų sistemos ir yra naudojamas mūsų raudonųjų kraujo ląstelių.

load...

10. Jie suteikia gerą energijos šaltinį

Sveikata Privalumai pistacijų yra labai daug. 100g porcija pistacijų suteiks jums 560 kalorijų, todėl jie puikiai energetikos skatinimo užkandis. Jie taip pat yra gausu maistinių skaidulų ir yra mono-nesočiųjų riebiųjų rūgščių, pavyzdžiui, oleino rūgšties, todėl jie puikus patogus ir sveikas, kelyje gydyti.

Kas kitas nauda sveikatai pistacijų ar mes pamiršti paminėti?

Nedvejodami pasidalinti savo mintimis ir sveikos mitybos patarimų žemiau esančiame komentarų skyriuje.

load...