10 privalo žinoti patarimų, kaip pagerinti nuotaiką

Kiekvienas gauna blogų dienų. Jis gali būti sukeltas jūsų būti pavargęs, dietos, kurią dalykų, kurie vyksta aplink jus, ar, kartais, tiesiog pažadinti jausmas mėlyna. Ar nebūtų miela, jei galima tiesiog brūkštelėti jungiklį ir įjunkite laimingą veidą? Mes neketiname apsimesti, kad galite tai padaryti. Tačiau yra keletas teigiamų dalykų, kad jūs galite padaryti, pagerinti nuotaiką ir čia yra dešimt geriausių iš jų:

1. Dėmesys tauriųjų ir vienas iš natūra DABAR

Mūsų pirmasis patarimas, kaip pagerinti nuotaiką yra pamiršti, kas galėjo būti, nerimauti apie tai, kas gali būti, ir sutelkti dėmesį į čia ir dabar. Jūs negalite pakeisti praeities, ir jūs negalite nuspėti ateitį, kuri yra, kodėl jie sako, kad žmonės, kurie gyvena kasdien, kaip kalbama, yra laimingesni.

2. Išvyti neigiamas mintis ir pakeisti juos gerų

Kai pajusite neigiamą mintį ateina į jūsų protas, pakeiskite jį teigiamo vieno karto! Jūs būsite nustebinti, kaip lengvai ji gali būti sustabdyti save nuo galvoju neigiamai, ir pamatyti teigiamus dalykus savo gyvenime, o ne. Tai tik mano praktikos ir pastangų tiek.

3. Gaukite gaivaus oro ir šiek tiek saulės

Mūsų Kitas patarimas, kaip pagerinti nuotaiką yra paprasta – kažkiek saulę. Saulės šviesa ir šviežias oras gali padaryti didžiulį skirtumą į savo nuotaiką. Vos per keletą minučių saulės šviesos bus padidinti vitamino D kiekį Jūsų organizme, kuris, savo ruožtu, gamina vieną iš jaustis gerai hormonai, serotonino.

4. Įjunkite kai optimistiška muzikos ir šokių

Kitas geras patarimas, kaip pagerinti nuotaiką yra įjungti puikių muzikos. Muzikos nuotaikos poveikis buvo įrodytas daugelyje skirtingų studijų. Patalpinkite kai optimistiška muzika ir jums nebus galėtų padėti, bet pradėti paliesdami savo koją ir dainuoja kartu.

5. Valgyk kažką ir atsigerti vandens

Paprasta dehidratacija ir alkis gali pareikšti dėl blogos nuotaikos ir dažnai galite painioja nuovargį su jausmas žemyn. Pabandykite valgyti sveiką užkandį ir gerti stikline vandens, kad vien tikrai gali gražintis jus.

6. Eikite pasivaikščioti gamtoje

Atsižvelgiant šiek tiek fiziniai pratimai gali padėti jūsų nuotaiką taip pat. Tiesiog greitas pasivaikščiojimas padės išleisti jaustis gerai hormonų endorfinų, ir gauti iš į gryną orą, atsižvelgiant į tai, kas vyksta aplink jus pasaulyje, taip pat padės pakelti nuotaiką.

7. Ar kažką gražaus ir natūra kažkas

Kitas puikus patarimas, kaip pagerinti nuotaiką yra padaryti kažką natūra nors. Atsitiktinis aktas gerumo nepažįstamasis tikrai gali padaryti jums jaustis gerai apie save dar kartą. Tai nereikia būti nieko didelis, tiesiog leisdami nors iš į eismo ar šypsosi eilėje ir padėkos parduotuvė asistentas darys. Jūs greičiausiai gauti šypsena mainais už savo gerumą, ir kad padės jums šypsena taip pat.

8. Priversti šypsena

Tai gali skambėti šiek tiek keista, bet give it a go, nes ji veikia. Jei jums pabusti bloga nuotaika, tada stovėti priešais veidrodį ir priversti šypsena. Šypsenos yra užkrečiama, net priversti vieną iš savo, todėl jūs pastebėsite, kad šypsosi į save veidrodyje, netrukus atneš tikrą šypseną, ir jūs netgi galite rasti sau atsižvelgdamas krizenimas sau taip pat.

9. Valgyk kai nuotaikos didinti maisto produktų

Kitas patarimas, kaip pagerinti nuotaiką valgyti nuotaikos didinti maisto produktų. Yra keletas maisto rūšys, kurios yra žinomos kaip padidinti savo nuotaiką ir sumažinti streso hormonų koncentraciją Jūsų organizme. Maisto produktai, kurie gali daryti tokį poveikį yra tamsus šokoladas, žalioji arbata, šparagai, vyšniniai pomidorai, medaus, bananai, bertoletijos, lęšiai ir maisto produktų, kuriuose yra daug omega – 3 riebiųjų rūgščių, pavyzdžiui, lašišos ir kitų žuvų.

10. Jei bloga nuotaika yra reguliariai įvykis, tada apsvarstyti pas gydytoją

Vienas ar du blogi dienas nesudaro depresija, bet jei blogos nuotaikos tęstis ilgą laiką, tada apsvarstyti matyti savo gydytojui. Yra daug, lengvai išgydoma priežastys blogos nuotaikos, ir nereikia kentėti juos ilgiau, nei jums reikia.

Kokie jūsų mėgstamiausi patarimų, kaip pagerinti jūsų nuotaiką?