10 privalo žinoti patarimų, kaip maksimaliai išnaudoti treniruotes

Kelionė Fit yra kažkas, kad daugelis žmonių nori daryti, tačiau dėl daug, ten tiesiog niekada, atrodo, pakankamai laiko. Dar svarbiau, tada įsitikinkite, kad jums padaryti jūsų mankštos metu, todėl čia yra dešimt patarimų, kaip patekti į pratybų įpročio, ir kaip padaryti jį dirbti.

1. Nustatykite savo tikslus, kad tiktų jums

Nesvarbu, ar esate naujas naudotis ar ne, nustatant savo tikslus per didelis bus tik priešingus rezultatus. Nesitikėkite, kad būtų galima paleisti maratonas, jei jūs neturite paprastai net vaikščioti į parduotuves! Jei tai padarysite, tai padės jums ne pratimą gyvenimą!

2. Ar užsibrėžtus tikslus, tačiau

Nors jums nereikėtų tikėtis stebuklų, jūs vis tiek turėtų turėti tam tikrų proto tikslus. Kad viskas realu, šlapia tikslus, kurie yra geresni už savo ankstesnės veiklos. Veikia, pavyzdžiui, siekiama paleisti vieną mylią daugiau ar treniruotės, siekiama padaryti daugiau atsilenkimų, nei jūs padarė paskutinį kartą.

3. Įsitikinkite darbo, įprotis

Nustatėte kartus jūsų naudojimosi ir lazdas į jį! Po kurio laiko, esate naudojasi taps įpročiu ir ji ateis kaip natūralus dalį savo rutinos, todėl jums bus mažiau linkusios praleisti keletą dienų, ar savaičių.

4. Parengti su draugu

Ieškoti draugui ar šeimos narys dirbti ir ji atrodo daug mažiau Roboto. Darbo gali būti įdomus, jei jūs padaryti jį treniruotės bičiulių, bet savo, ji gali būti labai, labai nuobodu. Jūs taip pat galite pasidalinti iššūkiais kartu ir skatinti vienas kito daryti geriau.

5. Visada padaryti tinkamai sušilti

Tinkamą sušilti turėtų būti jokiai treniruotės dalis. Jei ne, galite traukti raumenis ir žaloti save. Taigi, įsitikinkite, kad padaryti keletą švelniai šiltas iki pratimą, prieš pradėdami bet daugiau įtemptų pratimų.

6. Pratimai muzikos

Jei radote sau gauti nuobodu, bandykite darbo, tam tikru optimistiška muzika. Muzika bus jus linksmina ir paskatinti jus į dar daugiau pratimų. Jis tiesiog daro visa patirtis daugiau malonus ir mažiau Popychadło.

7. Pabandykite trumpesnis, daugiau intensyvias treniruotes

Jei jūs neturite laiko visiškam valandas, tada bandykite intensyvesnį, pusvalandį. Tiesą sakant, trumpesni treniruotes yra geriau nei labai ilgus, nes po kurio laiko, organizmas nustoja gauti iš pratybų jokios naudos.

8. Laikykite savo pasiekimus įrašą

Išlaikyti jūsų fitneso patobulinimų žurnalą gali būti puikus būdas išlaikyti savo entuziazmą jūsų treniruotes. Tiesiog prisijunkite kartojimų skaičių užpildytą atstumas paleisti, arba svorius panaikintas ir tai padės jums toliau į jūsų tikslus.

9. Nebijokite prašyti pagalbos

Jei naudojate treniruoklių salė, tada pasinaudoti patarimais ir padėti, kad jūs ten. Nėra prasmės ketina jį ramybėje ir bando suderinti, ką kiti žmonės daro sporto salėje, nes jums gali žaloti save. Pasitarkite su treneriu ir gauti sporto vertinimą, prieš pradėdami ir specialistai padės jums, saugiai, savo optimalaus lygio tinkamumą.

10. Eksperimentuokite

Nelaikykite su sena rutina, mėnuo po mėnesio, ar jums bus nuobodu. Pabandykite skirtingą veiklą ir įrangą, nereikia pamiršti, kad taip pat yra sporto ir šokių, kurie padės jums tinka taip pat.

Ar turite kokių nors kitų patarimų, kaip gauti maksimalią naudą iš savo treniruotės?