10 priežasčių nustoti valgyti rafinuotą cukrų

„Deja, tai per vėlu išgelbėti save. Aš valgyti cukraus, nes buvau vaikas. Aš pasmerkta. Kodėl sustoti dabar? „

Senas argumentas „kodėl sustoti dabar?“ Dažnai trotted iš žmonių, kurie nenori mesti tai, ko jie nežino, blogai jiems.

Rūkaliai jų keturiasdešimtmetis rodo gerai, jie gali taip pat laikyti rūkyti, nes tai per vėlu sustabdyti.

Bet tiesa yra ta, kad tai yra geras laikas nustoti valgyti cukraus bet kuriuo metu.

Cukrus yra super žalingas, ir tai taip pat sukelia priklausomybę. Per daug cukraus, laikui bėgant gali sukelti dantenų ligos, diabetas, smegenų rūko, ir nutukimu.

Deja, išvengti cukraus nėra lengva, nes tai tiesiog visur. Jis yra sodos, saldainiai barų, javainiai, kavos ir pan. Atsižvelgdama suvartojama tiek daug apie tai, nes mes buvome vaikai, mes pripratome prie jo.

Bet jei galite iškviesti valios ir pastangų sumažinti savo cukraus Take, čia yra 10 priežasčių, kodėl jūs turėtumėte:

Cukrus Sulaikyti Zero maistinių medžiagų

Nepaisant to, kad mes valgome tiek daug cukraus, jis nėra iš tikrųjų įtraukti kokią nors vertę mūsų gyvenime.

Kokia.

Nope. Nė vienas. Nulis. Nada.

Tad kodėl mes vartojame tiek daug apie tai?

Nes tai skonis geras!

Deja, tai nėra pakankamai gera priežastis, nebėra, o ne tada, kai manote, kad yra tiek daug skanių ir sveikiau alternatyvos ten – tokių kaip medus.

Daug mus remtis sodos ir pyragaičiai gauti užpildyta per dieną, bet todėl, kad jie įdaryti su tuščiais kalorijų ir jokių maistinių medžiagų, tai yra gera idėja pabandyti alternatyvas.

Cukrus Makes You neproduktyvias

Vienas iš žalingo cukraus yra tai, kad ji leidžia nederlinga.

Kai aš pradėjau savo pirmąjį darbą kaip paauglys, buvau ne visai pasirengę. Buvau apatiškas, tingus ir serijiniu nederlinga. Aš žiovauti, kai aš pradėjau rašyti ne mano stalo, ir aš gauti per mažiausiai penkis puodelius kavos per dieną.

Buvau labiau trukdo nei naudos bendrovei, ir aš žinojau, kad. Aš tiesiog jaučiau rūkas visą laiką.

Mano dieta anuomet buvo daug cukraus, ir aš neabejoju, ne visi, kad ji paveikė našumą. Jūsų mityba gali padaryti jums daugiau energijos ir perspėjimas, ir ji taip pat gali lėtai you down.

Ir jei jūs valgote per daug cukraus, tai gali būti pagrindinė priežastis jaučiatės vangus darbe ir, atrodo, negalime gauti kiek padaryta, kaip jūs iš tiesų reikia.

Cukrus Modelių Jūsų kepenų riebalų

Kepenų liga skamba tikrai baisu.

Bet kas dar baisiau yra tai, kad ne tik alkoholio, kad sukelia riebalų kepenų. Vienas iš žalingo cukraus yra tai, kad daro jūsų kepenų riebalų, taip pat.

Cukrus yra sudarytas iš dviejų paprastų angliavandenių ir fruktozės yra vienas, kad vadovauja tiesiai į savo kepenis. Jei vartojame fruktozės po brutalaus treniruotės, tai gerai. Jei jį valgo žiūrėdami Netflix, tai nėra taip gerai, nes Jūsų kepenų nereikės naudoti jį.

Taigi jūsų kepenys paverčia šį fruktozės į riebalus.

Kai kurie riebalai yra perkeltas kitur, – bet kai taip nėra.

Laikui bėgant, tai gali sukelti riebalinę kepenų liga. Jei kairėje negydytų, tai gali virsti visu ant kepenų liga.

Cukrus gali pakenkti jūsų protinę veiklą

Vienas iš žalingo cukraus yra tai, kad jis gali pakenkti jūsų protinę veiklą.

Kai aš iškirpti, nustatančio teisę į rafinuoto cukraus, mano pasirodymas darbe buvo daug geresnis. Mano kraujo cukraus lygis išliko stabilus visą dieną, ir aš buvo energingas ir produktyvus.

Kai valgote per daug cukraus, jūsų kraujo cukraus kiekis yra nesuderinami, ir tai gali pervargimas savo smegenis, paliekant jums mieguistas ir rūkas. Kai jūsų smegenys dirba sunkiau, psichikos aiškumo yra sunkiau atvykti.

Cukrus gali sukelti atsparumą insulinui,

Jei pažįstate ką nors, kas turi diabetą, jūs, be abejo teks išgirsti juos kalbėti apie atsparumą insulinui. Tačiau jums gali būti įdomu, ką tai reiškia.

Insulinas yra pavesta vairuoti gliukozės iš savo kraują į jūsų ląsteles.

Bet kai jūs valgote per daug cukraus, jūsų ląstelės tampa atsparios insulinui.

Jūsų kasa tada tampa perkrautas ir turi išskirti daug ir daug insulino, kad padėtų jai pašalinti cukrų iš savo kraują.

Per tą laiką, tai gali sukelti diabetą.

Cukrus sukelia nutukimo

Dar vienas gerai žinomas žalingo cukraus yra tai, kad jis gali sukelti nutukimą. Jūs girdėjote apie tai, kaip cukrus daro žmonės riebalų. Gal jūs pažvelgė savo kūno į veidrodį ir pagalvojau galite daryti su kirpimas keletą svarų.

Iškirpimo cukraus padės jums numesti svorio. Kaip? Tai viskas vėl daryti su insulinu.

Insulinas padeda pašalinti riebalus nuo savo kraują, kad jums likti gražus ir plonas. Bet kai tavo kūnas tampa atsparios insulinui, riebalų ląstelės nebegali klausytis ir jie vietoj lieka savo kraują.

Laikui bėgant, tai, kaip nutukimas atsitinka.

Cukrus kainuoja daug pinigų!

Kai buvau jauna mergina, aš dažnai išmaldos mano mama skolintis man kelis centus, kad galėčiau Nip bendrajam parduotuvę ir nusipirkti soda, traškučius ir saldainiai barai. Mano draugai yra tie patys.

Turime kainuos mūsų tėvai nedidelį likimas.

Tai nėra staigmena. Produktai, kuriuose yra daug cukraus kainuos daug pinigų, o dėl to, kad jie priklausomybę jie gali lengvai jums kainuoti daugiau, nei jūs tikrai turėtų būti išlaidų maistui.

Pjovimo saldžių daiktų išjungti Jūsų pirkinių sąraše bus jums sutaupyti daug pinigų gi ilgalaikėje perspektyvoje.

Jūs Smile Daugiau

Tyrimais nustatyta, kad valgyti per daug cukraus, gali sukelti stresą, nerimą ir net depresiją.

Sušvelninti ant balto dalykų, ir jūs pradėsite šypsosi daugiau.

Cukrus kelia riziką liga

Dar vienas žalingo cukraus, ypač per daug cukraus suvartojimo, yra susijęs su daugeliu Vakarų ligų, tokių kaip diabeto, nutukimo ir širdies ligų.

Iš tiesų, cukrus gali būti tiesiog viena didžiausių veiksnys Dire sveikatai daugelyje pasaulio labiausiai klestinčių tautų.

JAV, pavyzdžiui, didžiuojasi savo turtus ir efektingas, tačiau ji gyvena daug nutukusių žmonių, nei bet kur kitur pasaulyje. Be to, daugiau nei 30 milijonų suaugusiųjų amerikiečių turi 2 tipo cukriniu diabetu.

Tampa serga, nes jūs valgote per daug cukraus verta? Ne visai.

Cukrus gali sukelti spuogai

Ir pagaliau, vienas iš plačiai žinomos žalingo cukraus yra tai, kad jis gali sukelti spuogai. Niekas nenori pabusti ryte su veido pilna zits, ypač, kai jūs turite kažką svarbaus artėja, tokių kaip darbo interviu ar net dienos.

Bet per daug cukraus į savo sistemą gali būti uždegiminių ir sisteminis uždegimas yra gerai žinomas spuogai gaiduką.

Mesti savo saldžių skanėstų gali pagerinti jūsų odos taip, kad jis atrodo jaunatviškas, sveiki ir vėl švytinti.