10 priežasčių, dėl kurių jūsų mityba gali neveikti

Jūs buvote geras: jums iškirpti šokoladą, jums mesti gerti soda per pietus, ir jūs ne valgyti picą savaites, bet vis tiek, kai jūs žingsnis į jūsų vonios svarstyklės, kad ratukas lieka atkakliai kur jis buvo prieš savaitę , Dieta gali būti taip nelinksma, kai jūs nematote jokių rezultatų ir jums gali būti galvoja mesti apskritai. Negalima mesti į rankšluostį, tik dar, nors, nes jis yra labiausiai tikėtina, kad esate tiesiog padaryti keletą paprastų klaidų. Jei bandote numesti svorio be sėkmės, patikrinkite šiuos dešimt bendrų priežasčių, kodėl jūsų mityba negali būti darbo už jus.

1. Jūs sumažinti maisto per daug

Tikėkite ar ne, priežastis, kad jūs ne prarasti svorio gali būti, nes nesate valgyti pakankamai! Tai, ką jūs valgote, kiek, kiek jūs valgote, kad skaičius ir, jei jūs ne valgyti pakankamai, jūsų kūnas galvoja esate bado ir lėtina medžiagų apykaitą, taip, kad ji gali eiti į tuos riebalų atsargas, kad jūs turėti. Ši apykaitos sulėtėjimas taip pat privers jaustis mieguistas, todėl jūs tikriausiai neatlieka pakankamai, taip pat.

2. Jūs praleidžiant valgį

Pralaidos maistas visai nepadės jums numesti svorio arba. Jūs manote, kad jums valgyti mažiau praleidžiant pietus, tačiau tai sukels dar vieną natūrali reakcija į savo kūną. Šį kartą, jūsų kūnas bus manote, kad maistas yra mažai, todėl ji padės jums valgyti dar daugiau, kai jūs atsisėsti į savo kito valgio. Kitas poveikis bus, kad jums valgyti daugiau apskritai, nei jūs turite padaryti dar galite valgyti pietūs.

3. Jūsų mityba yra pernelyg ribojantys

Tai taip pat daug geriau iškirsti, o ne iškirpti. Jei jūs einate drastiškų be cukraus dietos, pavyzdžiui, jums gali gauti cukraus potraukį ir duoti jiems tam tikru momentu. Jūs taip pat yra gana tikėtina, kad per didelės dėl cukraus trūkumo persivalgymo kažkas, kad jums patiks. Pabandykite iškirsti dalį dydžiai vietoje; tai daug lengviau nei pjovimo kažką visai.

4. Jūs negaunate pakankamai naudotis

Jei bandote numesti svorio per vien dietos, tai yra mažai tikėtina, kad dirbti. Jūs tikriausiai numesti svorio per pirmąjį, bet tada jūsų kūnas bus priprasti prie sumažintomis kalorijų, todėl jūsų svorio netekimas bus uodegą išjungtas. Jei jūs tiesiog pridėti trisdešimt minučių mankštos su savo savaitės rutinos, jums bus sudeginti kalorijas ir svorio bus ir toliau.

5. Jūs nesate gerti pakankamai vandens

Vanduo yra ne stebuklinga būdas padaryti jums prarasti svorio, tačiau, jei nesate gerti pakankamai, jums gali būti supainioti troškulį alkį ir valgyti daugiau nei jums reikia. Išgerti bent aštuonias dideles stiklines vandens per dieną. Tai jus hidratuotas, sustabdyti jums gauti troškulį, ir jis bus užpildyti jus, todėl jūs jausitės mažiau alkanas valgio metu.

6. Jūs nesate yra suderinamas

Geriausias būdas numesti svorio yra sudeginti daugiau kalorijų nei suvartojate, nuolat, kasdien. Jei praktiškai badauti sau vieną dieną ir tada besaikis kitą, jums nebus suteikta galimybė prarasti svorio, kad jūs norite. Valgyti įprastą maistą kiekvieną dieną, kontroliuoti porcijų dydį ir kažkiek sportuoti kiekvieną dieną, ir tada jums bus prarasti svorio palaipsniui ir galėsite laikyti ant kojų.

7. Valgote per greitai

Ne atkreipti dėmesį į tai, ką valgote ir valgote per greitai, leis jums valgyti daugiau nei reikia. Tai trunka apie dvidešimt minučių savo smegenis registruoti, kai esate pilni, todėl, jei jūs valgote per greitai, jums bus persivalgyti. Atkreipkite dėmesį į maistą, kurį valgo ir imtis savo laiką kramtyti ir džiaugtis kiekviena įkandimas. Tokiu būdu, jums bus suteikti savo proto laiko pasivyti su savo apetitą!

8. Jūs nesate yra sąžiningas su savimi

Ar jūs tikrai yra sąžiningas su savimi? Šie maži gydo, kad jūs nuolat Slaptas ir tų dienų, kad jūs tik dirba iš entuziazmo penkias minutes visų pridėti iki kalorijų, kad jūs ne prarasti. Laikykite ką valgyti žurnalą ir sportuoti, kad jūs darote ir jūs lengviau sekti, ką jūs tikrai daro, o ne daro.

9. Jūs negaunate pakankamai miego

Jei negaunate pakankamai miego naktį, tai gali turėti įtakos hormonų, kurie kontroliuoja savo apetitą. Iš miego trūkumas sukelia jūsų kūnas išleisti daugiau hormono ghrelin ir tai yra hormonas, kuris jums pasakys, kai esate alkanas. Gauti gerą aštuonių valandų miego kiekvieną naktį ir jūs jausitės mažiau alkanas per dieną.

10. Jūs geriate per daug alkoholio

Jums nereikia sustabdyti alkoholio visiškai, siekiant numesti svorio, bet per daug alkoholio bus sulėtinti jūsų riebalų atsargos deginimas. Kai geriate alkoholio, jūsų organizmas paverčia jį į acetato ir tada dega, kad ne, kol ji dega jokių riebalų. Paprasčiausiai, tuo mažiau alkoholio gerti, tuo daugiau efektyviai jūsų kūnas bus sudeginti riebalus.