10 patarimų, kaip valgyti sveikiau neišnykdamas

Valgyti sveika gali būti tikrai sudėtinga. Yra žmonių tarp mūsų, kurie sako, kad valgyti sveika yra „Oh, taip paprasta“, tačiau realybė yra ta, kad daugelis iš mūsų, ji tiesiog nėra. Bet kadangi jūs buvote bando tikrai sunku valgyti sveikiau, tai gali būti, kad jums išprotėjo ir dabar norite žengti žingsnį atgal, tonas jį žemyn šiek tiek, sustabdyti sabotažo savo sveiką gyvenimo būdą ir galą eina iš proto , Nes kvailai tiesiog nėra sveika, tiesa? Mes suprantame ją ir dėl šios priežasties mes kartu sudėjus keletą geriausių patarimų, kaip valgyti sveikiau be przesadzam dalykų ir perdozavimo ant kaprizas mityba, detox, salierai lazdos ir cinamonu.

1. Sustabdyti įvairaus daugiau kalorijų

Pernelyg daug žmonių, kurie bando valgyti sveikiau klaidingai mano, kad kalorijų skaičiavimas yra viskas, svarbu. Kokybė? Ne, tai nesvarbu!

Na, realybė yra ta, kad kokybė yra svarbu – ir tai iš tikrųjų svarbu tik tiek, kiek, jei ne labiau, nei kalorijų. Jūs matote, kalorijų yra ganėtinai didelis, bet todėl, mini šokolado lustas gali būti mažiau kalorijų, nei rudieji ryžiai, jums gali būti linkusios pataikauti ant šokolado lustas. Bet atspėti, ką? Ryžiai turi daugiau maistinių medžiagų! Ji taip pat turi mažiau cukraus, tai sveikesnis ir jis bus užpildyti jus ilgiau. Yra daug dalykų, kuriuos reikia apsvarstyti, kai valgyti sveikiau, ir kalorijų skaičiavimas yra tikrai ne tai, ką tai visi apie.

2. Valgykite Mažesni

Bendra taisyklė nykščio yra tai, kad, jei jūs bandote valgyti sveikiau, jums reikia valgyti mažiau. Tada ji taip, kad jums reikia valgyti tris didelius patiekalus per dieną ir praleisti užkandžiai. Bet kai tai padarysite, jūs galų gale jaučiasi alkanesni vakarienės metu – ir jūs galų gale valgyti daugiau! Snacking neturi reikšti gorging nuo šokoladinių batonėlių; tai gali reikšti pakeičiant saldumynų ir šokolado su mėlynės, hummus ir jogurto. Mūsų patarimas, kaip valgyti sveikiau yra vartoti 6 mažų patiekalų per dieną, o ne 3 didieji.

3. Naudoti mažesnį plokštės

Kai bando valgyti sveikiau, galite tapti šiek tiek per apsėstas užpildyti savo plokštelę. Galų gale, nedidelė dalis dideliame plokštės tiesiog atrodo keistai, ar ne? Jūs pažiūrėkite į jį ir galvoti: „. Aww, jis turi daugiau maisto bičiuliai šalia jo“

Vietoj to, mes rekomenduojame pakeisti savo didelį plokštelę su nedideliu plokštės, todėl, kad ji suteikia išjungti rekomenduojame, kad jūs valgote daugiau. Tai psichologinis triukas – bet tai veikia! Taip pat puikiai tinka suši.

4. Planuokite iš anksto

Jei jūsų dieta anksčiau sudarė fasuotų greito maisto, jis gali būti šiek tiek varginantis pabandyti ir planuoti savo naują sveiką režimas. Bet kas blogiau yra, kai alkis staiga trenkia. Jūs esate pakliuvę į „kas PASAULYJE man dabar daryti ?!“ metu. Suvyta, bandote sujungti sveiką užkandį, bet rasti, kad spintos vis dar supakuota su šokolado ir sūrio.

Uh Oh.

Įsitikinkite, kad jums nereikia eiti iš proto, mes rekomenduojame, kad jūs visada planuoti į priekį. Check out naujų receptų, konspektuoti iš jų, ir atsargų jūsų spintos su gerų dalykų, kad jūs niekada sugauti trumpas. Paskutinis dalykas, kurį norite, kad šokoladas akių Riebokšliai jums, kai esate ne jūsų silpniausia.

5. Kaip valgyti sveikiau? Būkite lankstūs!

Svarbiausia išlaikyti sveiką mitybą, neprarandant savo rutuliukai turi būti lanksti. Jeigu jūs einate į šį sveiką gyvenimo dalykas su kieto planą ir nuspręsti, kad maisto apkrova yra griežtai Užblokuotas, galite lengvai tapti apgailėtinus. Vietoj to, mes rekomenduojame, kad jūs Palepinkite save, kas dabar ir tada. Nėra nieko blogo su valgymo, kad tortą kartą, o; ji padeda išlaikyti nuotaiką iki.

6. Venkite kaprizas mityba

Gerai, jei jūs įdėti save ant salierų ir varškės dietos, jūs prarasite svorio. Yup, jums bus liesas Minnie į ne visą laiką. Bet jūs taip pat jausitės pavargęs, silpnas ir nusiminęs. Jūs būsite piktas, ir jūs galų gale fotografuoja jūsų darbo kolegoms už bet ką ir viską. Geriausias būdas išlaikyti sveiką mitybą yra iki visiškai ignoruojant kaprizas mityba, kad paversti Jus į žmogų, kuris nekenčia pasaulį ir visiems joje.

7. Hidratas

Jei esate asmuo, kuris pradeda jausti alkio tik valandą ar taip po valgio priepuoliai, ji gali būti sunku žinoti, kaip ištaisyti tai, kai jūs apie sveiką mitybą. Mūsų Top patarimas, kaip valgyti sveikiau šioje situacijoje yra drėkinti sau. Geriamojo vandens, ar puodeliu arbatos stiklinę, jūs būsite nustebinti tuo, kaip lengvai galite užpildyti save dar valandą ar dvi.

8. Priminti sau, kodėl Jūs pradėjote šis dalykas

Kai jūs chomping atokiau nuo kai kurių saulėje džiovintais pomidorais, jis gali būti lengvai užduoti sau klausimą: „Tiesiog priminti man, kodėl aš pradėjau šį dalyką į pirmąją vietą?“

Valgyti sveikiau gali atrodyti nuobodus, kartais, bet priminti sau, kodėl jūs darote tai, jums užtikrinti, kad jums sustabdyti jausmas crazy ir pradėti jausmas sutelktas dar kartą. Galų gale, svarbiausia išlaikyti sveiką mitybą dažnai yra motyvacija.

9. Valgyk sriuba!

Kitas naudingas patarimas, kaip valgyti sveikiau yra įtraukti sriubos jūsų kasdienį mitybos planą. Viena iš problemų, su sveikos mitybos yra tai, kad, kai kalbama apie valgio metu, galite įstrigti, ką paruošti ir virkite. Jūs nebe pasikliauti fasuotų patiekalų, o vietoj to jūs turite laiko įsigyti ingredientų, paruošti juos ir tada kepkite juos. Jei senka laiku ir yra linkusios laikytis fasuotų miltų mikrobangų, sriubos yra nuostabus, sveikas alternatyva. Jie patogus, pigus – ir jie sveiki!

10. Gerti kavą

Yra prieštaringų pranešimų apie tai, ar kava yra gerai mums, ar ne, bet mes gauti tiesos: kava yra gera jums! Kavos didina jūsų medžiagų apykaitą, o tai taip pat leidžia jums budresni ryte. Taigi, jei jūs bandote pažadinti save ryte su dribsniais ir salierų lazdelės, tiesiog į kavos magija bitų.

Kaip valgyti sveikiau? Kas yra jūsų geriausias patarimų?