10 patarimų, kaip valgyti senėjimą

Žmonės jau ieško paslaptis amžinos jaunystės, nes laikas prasidėjo ir, nors vidutinis amžius trukmė daugumai žmonių yra gerokai didesnis nei dabar, tai kada nors anksčiau, mes vis dar turime prisiimti laipsnišką pasireiškimo senėjimo požymius. Mes negalime suteikti jums paslaptį gyvena amžinai, bet galime papasakoti apie keletas būdų, kad jūs galite gyventi ilgiau, ir apsisaugoti nuo senėjimo požymius. Pasirinkimas, kad jūs padaryti savo dietos gali turėti didžiulį poveikį jūsų išvaizda ir savo gyvenimo trukmės, todėl skaityti šiuos dešimt patarimų, kaip galite strigo senėjimo procesą, ką valgote.

1. Valgykite daugiau riebios žuvies

Omega – 3 riebalų rūgščių, kurios yra randamos žuvų, pavyzdžiui, tunų ir lašišų apsauga nuo senėjimo apsaugoti jus nuo žalos, kuri gali būti sukelia saulės spindulių. Be atliktų Britanijos tyrimų, buvo nustatyta, kad omega – 3 riebalų rūgštys gali apsaugoti žmogaus odą nuo saulės nudegimo, odos vėžio ir raukšles, kurie gali būti sukelia saulės spindulių poveikio. Norėdami pasinaudoti omega naudą – 3 riebalų rūgštys, jums reikėtų valgyti bent du porcijas riebios žuvies kiekvieną savaitę.

2. Sukeisti virš rupiems

Restoranai rafinuotų grūdų, pavyzdžiui, baltųjų miltų ir baltos ryžių, gali padidinti Jūsų insulino lygį, kuris sukelia uždegimą ir sugadinti odą. Wholegrains yra daug geresnis nei rafinuotų grūdų, nes jie yra daugiau ląstelienos ir daugiau maistinių medžiagų, ir jie taip pat gali būti sprendimo dalis, siekiant išlaikyti savo jaunatvišką veido ilgiau.

3. Gerti žaliosios arbatos

Dar viena iš pagrindinių priežasčių senėjimo odos yra ląstelių, kurią sukelia laisvųjų radikalų žalos. Jūs galite apsaugoti save nuo šio pažeidimo suvartoja maisto produktų, kuriuose yra daug antioksidantų, pavyzdžiui, žaliosios arbatos. Žalioji arbata yra didelis antioksidantų ir cheminė medžiaga, vadinama EGCG, kurie saugo ląsteles ir padeda sveikų naujų ląstelių augti.

4. Sumažinti cukraus

Taip pat kai kyla maisto produktų, kurie gali sulėtinti senėjimo procesą, yra maisto produktų, kurie bus pagreitinti per daug, ir cukrus yra vienas iš tų. Valgyti per daug rafinuoto cukraus padidina kraujo gliukozės koncentraciją, o tai gali trukdyti su sveikos produkcijos elastino ir kolageno. Jei jūsų kūnas negamina pakankamai elastino ir kolageno, tuomet jūsų oda bus atsipalaiduoti ir raukšles sudarys.

5. Pridėti daugiau spalvų jūsų plokštės

Spalvinga vaisių ir daržovių, taip pat yra maisto produktų, kurie bus atidėti senėjimo požymius. Pigmentai, kurie daro vaisių ir daržovių ryškios raudonos, geltonos ir apelsinus, yra vadinamas karotinoidų, kurie turi galingus antioksidacinėmis savybėmis. Vienas karotinoidų ypač, kuris yra beta-karotino, padeda jūsų odai išlaikyti drėgmę ir skatina kolageno gamybą. Apskritai, buvo nustatyta, kad žmonės, kurie turi aukštą lygį karotinoidų savo mitybą turi mažiau linijas ir raukšles iš savo odos.

6. Pridėti daugiau alyvuogių aliejaus į savo maisto

Kai mokslininkai tyrė labai žemas dažnis vėžio ir širdies ligos dėl Graikijos Kretos saloje, jie padarė išvadą, kad tai buvo dėl to, kad mononesočiųjų riebalų, kurie buvo rasti alyvuogių aliejaus, kad Kretos žmonės naudoja savo maisto. Alyvuogių aliejus taip pat yra galingas antioksidantų, vadinamų polifenolių, todėl pridedant daugiau alyvuogių aliejaus į savo kepimo valia padeda sulėtinti senėjimo procesą ir padeda išvengti amžius reagavo ligas.

7. Valgykite šokoladą

Restoranai tamsaus šokolado ar gerti kakavos, taip pat gali padėti išvengti su amžiumi susijusių ligų. Vienoje mažoje saloje off Panamos pakrantėje, kur žmonės nuolat gerti gėrimą, turtingą kakavos, širdies ligos dažnis buvo devynis kartus mažiau nei žemyne. Kakava yra flavanolius, kurie, kaip žinoma, siekiant padėti išlaikyti kraujagysles sveikas ir taip sumažinti širdies liga, inkstų liga ir demencija, riziką.

8. Valgykite savo žalumynai

Polių kalimo savo plokštelę aukštos su žalių daržovių padės jums numesti svorio ir jis bus apsaugoti jus nuo senėjimo pernelyg; Kryžmažiedžių daržovių, pavyzdžiui, kopūstai ir brokoliai, yra kalcio ir folatų, kuris gali sulėtinti senėjimo procesą. Įrašyta daugiau žalios lapinės daržovės į savo mitybą taip pat padės užkirsti kelią demencijai ir amžiaus susijusios geltonosios dėmės degeneracija.

9. Pridėti daugiau prieskoniai ir prieskoninės žolės į savo maisto

Prieskoniai ir prieskoninės žolės padaryti kur kas daugiau, nei pridėti skonio savo maistą; jie taip pat pridėti vitaminų ir maistinių medžiagų per daug. Kiekvienas augalas ir prieskonis turi savo specialius gydomųjų savybių, pavyzdžiui, česnakai gali apsaugoti nuo širdies ligų ir imbiero yra anti-uždegiminių ingredientų, todėl gerą mišinį iš žolelių ir prieskonių savo mitybą gali duoti jums visus anti-senėjimo naudą rūšių ,

10. Valgykite daug baltymų

Kai pasieksite 40 amžiaus, jūsų raumenys pradės mažėti po 1% per metus, tačiau jums gali sulėtinti kad mažėja pridedant daugiau raumenų baltymų dietos. Valgykite daugiau liesos mėsos ir / ar žuvies, pupelių, sėklos, lęšiai, quinoa padidinti iki savo baltymų kiekis ir jis bus išlaikyti savo svorį žemyn ir savo raumenų masės aukštyn.