10 patarimų, kaip valgyti mažiau cukraus

load...

Priežastis, kodėl mes visi mėgsta saldaus skonio maisto yra tas, kad mūsų kūnai negali gaminti vitamino C, todėl gamta davė mums smaližius į skatina mus valgyti vaisius. Problema yra, nors dabar, kad cukrus yra taip lengvai prieinami, kad dauguma iš mūsų valgo pernelyg daug dalykų. Vidutinis amerikietis, pavyzdžiui, valgo iš 22 šaukštelių cukraus kasdien vidutiniškai, tačiau Amerikos širdies asociacijos (AHA) rekomenduoja, kad žmonės tik valgyti šešis šaukštelius cukraus per dieną. Tai ne tik cukraus, kad jūs įtraukėte į savo kavos ar kad jums to pabarstyti ant jūsų ryte grūdų, kuris sukelia šią cukraus pertekliaus. Tai taip pat cukraus, kad yra paslėpta paruošto maisto, padažų ir užkandžiai taip pat. Pjovimo atgal cukraus gali būti sunkiau padaryti, nei jums gali turėti minties, bet ji gali drastiškai pagerinti savo sveikatą. Čia yra dešimt svarbiausių patarimų apie tai, kaip valgyti mažiau cukraus ir jaustis geriau.

1. Paimkite jį vieną žingsnį metu

Cukrus gali tapti priklausomybę, todėl, siekiant išvengti todėl per sunku sumažinti dėl cukraus kiekio, kurį vartojame, iškirpti cukraus pamažu iš savo dietos. Jei jums pabusti vieną rytą ir nuspręsti, kad jūs ketinate nustoti valgyti ir gerti visas saldų gausite potraukį ir jums bus mažesnė tikimybė, kad pavyks.

2. Iškirsti nuo saldžių gėrimų

Kitas geras patarimas, kaip valgyti mažiau cukraus yra sumažinti nuo saldžių gėrimų. Iš savo dienos cukraus suvartojimą daug yra gana tikėtina, kad būtų iš ko gerti, o blogiausią kaltininkas gale, yra sodos gėrimų. Standartinis skardinė kokso yra 45 gramų cukraus, kuris yra iš šešių šaukštelių ekvivalentas. Jei murkti savo kelią per vieną iš tų super dydžio puodeliai Koksas ne kine, jie yra stulbinantis 44 šaukštelių cukraus.

load...

3. Kuko savo maistą

Virėjas savo maistą namuose ir galėsite kontroliuoti cukraus kiekį, kad jūs įtraukiate į juos. Restoranas Maistas, patogios maistas ir greito maisto, dažnai būna kiek daugiau cukraus, nei galėtumėte pridėti į receptą sau. Tai ypač pasakytina apie pigesnę maisto, kuris turi cukraus pridėta suteikti jai daugiau skonio.

4. Valgykite vaisius vietoj saldainių

Tai yra vienas iš geriausių patarimų, kaip valgyti mažiau cukraus. Jūs vis dar galite patenkinti savo smaližius, bet ir gauti daug daugiau mitybą, valgyti vaisius vietoj saldainių. Šviežios arba džiovintos, vaisių skonis labai saldus ir jums bus gauti vitaminų, mineralų ir ląstelienos, taip pat. Vaisiai bus užpildyti jus daugiau, taip pat, todėl tai padės jums kontroliuoti savo svorį per daug. Tai daug geriau už jus, nei saldainiai, daug kurių sudėtyje yra šiek tiek kitaip, išskyrus cukrų.

5. Atpratinti save nuo cukraus jūsų karštų gėrimų

Jei turite visada turėjo cukraus į savo arbatos ir kavos, jūs rasite tai sunku bus tiesiog pradėti gerti savo karštų gėrimų be jokių cukraus. Pabandykite lėtai mažina cukraus kiekį, kad jūs įtraukiate į savo gėrimų ir kad duos savo paletės laiko prisitaikyti prie daugiau kartaus skonio.

6. Valgykite daugiau nesmulkintų grūdų maisto

Restoranai rafinuotų angliavandenių sukuria laikiną smaigalys savo cukraus kiekį kraujyje ir, kad bus padidinti savo potraukį cukrui vėliau. Pereiti prie nesmulkintų grūdų maisto padės išlyginti cukraus kiekį kraujyje ir sumažinti savo cukraus potraukį. Tas pats pasakytina apie cukraus pati. Rafinuotas baltasis cukrus suteiks jums daugiau cukraus smaigalys nei kažką panašaus klevų sirupo arba medaus būtų, todėl pabandykite pasaldinti maistą nenaudojant baltojo cukraus.

7. „Stop pridedant kečupas ir kiti ragauja į savo maisto

Kitas geras patarimas, kaip valgyti mažiau cukraus yra sustabdyti pridedant kečupas ir kiti ragauja savo maisto. Kečupas, ragauja ir marinatai yra stebėtinai daug cukraus. Pomidorų kečupas, pavyzdžiui, yra 4 gramai cukraus tik su vienu arbatiniu šaukšteliu pilni ir kiti ragauja ir padažai nėra daug geriau. Pridėti skonio savo maistą, kai esate virimo jį su žolelėmis ir prieskoniais ir tada jums nereikės pridėti daugiau skonio, kai ateini į jį valgyti.

8. Įjunkite Dribsniai

Jūs turite būti atsargūs, kuri pusryčiai javų valgote per, nes daugelis iš jų yra iš cukraus daug, plius cukrus galite pabarstyti ant viršaus. Bet, pereiti prie cukraus nemokamai markės grūdų, arba dar geriau, pradėti valgyti vietoj pikantiškas pusryčiai.

9. Ar ne kvailas save su sveikais skambėjo gydo

Mūsų Kitas patarimas, kaip valgyti mažiau cukraus yra paprasta: nereikia apgauti save galvoti, jūs pjovimo atgal cukrumi ir valgyti sveikiau pereiti prie skanėstų, kad, atrodo, būti sveika ingredientą. Slapukas yra dar slapukas, net jei ji turi razinas, ir tai vis dar yra daug cukraus.

10. Patikrinkite maisto produktų etiketėse atidžiai

Cukrus pridedama prie maisto daug ir kad apima valgį, taip pat saldus. Net kai džiovinti vaisiai turi pridėtinę jai cukraus, todėl patikrinkite maisto perkate už bet kuriuos saldiklių etiketes. Ji visada bus įtrauktos ne kaip cukraus ingredientų sąraše, kartais tai yra paslėpta kaip cukranendrių sultys, fruktozė, dekstrozė arba melasos.

Kaip valgyti mažiau cukraus? Kas yra jūsų geriausias patarimų?

load...