10 patarimų, kaip prabudau laimingą, ir rytais gausite motyvacijos ir džiaugsmo

Kaip jums pabusti rytais? Ar tu vienas iš tų, kurie nemėgsta keltis, amžinai spausdami snaudimo mygtuką vėl ir vėl, vilkinti neišvengiama tol, kol įmanoma? Ar esate vienas iš tų, kurie pavasarį iš lovos, rip atgal užuolaidos ir tiesiog negali laukti dieną pradėti? Na, jei esate iš amžinojo snaudimo mygtuką brigados narys, tada nustoti galvoti, kad lova yra geriausia vieta būti ir perskaityti mūsų patarimų, kaip wake up happy kupinas džiaugsmo ir motyvacijos kasdien:

1. Venkite keisti savo miego modelį

Mūsų pirmasis patarimas, kaip wake up happy yra – pabandyti eiti miegoti ir kasdien pabusti tuo pačiu metu. Miegą per anksti arba per vėlai iš tikrųjų gali padaryti jums jaustis labiau pavargę kitą dieną. Mūsų kūnas laikrodžiai, pavyzdžiui, reguliariai ritmu, todėl keičiant savo miego modelis dažnai duos jums tuos pačius simptomus kaip jet lag. Suaugusieji reikės maždaug aštuonių valandų miego per dieną; ir nemeluok bent savaitgaliais, tai leis Jums jaustis blogiau, kai pirmadienis ateina aplink dar kartą.

2. Kai jums pabusti, šypsena ir sutelkti dėmesį į naujo, gražaus šiandien!

Kai jums pabusti, įsitikinkite, kad šypsena yra pirmas dalykas, kurį jūs darote ryte! Šis paprastas „šypsosi ritualas“ bus automatiškai sukurti tau už didelę, teigiamą nuotaiką ir padarys jūsų nauja diena atrodo ryškesnis ir laimingesni; tada keltis ir galvoti apie visiškai naujas, gražus dienai. Jei gulėti lovoje, mąstyti apie praeitį ir ateities problemas ir apgailestauja, visi šie sunkūs mintys atrodys neįveikiama, ypač, nes jūs vis dar yra pusė miega. Tik sutelkti dėmesį į visų nauja diena, pozityvumo ir dėkingumo palaiminimus… Šie pakili mintys ir jausmai bus padaryti jūsų rytą daug ryškesnis!

3. Pradėkite savo dieną su džiaugsminga daina, šokiais ir kai naudotis

Puikus būdas pradėti savo dieną su motyvacija ir džiaugsmas šoka! Šokti, o dainuoti savo mėgstamą dainą. Trumpa tiek tempimo ir fizinių pratimų taip pat padės atsikratyti mieguistas jausmą ir gauti eini ryte. Jūs nebūtinai turite pilną treniruotę, bet naudotis spaudai endorfinų jūsų kūnas, kuris yra organizmo pačių „laimingas“ cheminė medžiaga, kuri leis Jums jaustis siaubingas!

4. Sukurti motyvacijos lenta

Jūsų partneris gali būti pernelyg mėgstu jums pakabinta didžiulė balta lenta savo miegamajame, bet turintys savo svajones ir siekius atstovaujamos nuotraukas ir parašyta didelis, kur galima pamatyti juos pirmas dalykas ryte, bus priminti jums, kodėl jūs gaunate iki, suteiks jums sparnus entuziazmo ir įkraukite savo motyvaciją baterijas.

5. Tidy savo namus

Jei jums pabusti į užstatyti aplinkoje ir vakarykštėmis patiekalai vis dar yra kriaukle, tai vargu ar bus įkvepiantis dienos pradžiai. De-netvarką savo namus ir savo darbo vietos tikrai gali padėti jums geriau rėmo proto ir padėti jums ugdyti tuos teigiamus jausmus.

6. Nustatyti tikslus ir tada nustatyti mini-tikslai

Didelis, gyvenimas keičiasi, tikslai yra tie, kurie įkvėps jus imtis veiksmų kiekvieną rytą, bet pakeliui į tų didelių tikslų, bus daug mažesni tikslai pasiekti pakeliui. Atkreipkite dėmesį į mažesnes, tarpinio tikslus ir būtinai pasveikinti ir apdovanoti save su kažkuo maloniu, kiekvieną kartą jums pasiekti vieną. Kiekvienas pasiektas žingsnis yra žingsnis arčiau savo didelių tikslo!

7. Suvokti, kas yra aplink jus – būkite esančių DABAR!

Paimkite laiko pastebėsite mažai dalykų, kurie yra aplink jus; Jūs negalite džiaugtis gyvenimu, jei nežinau, kaip būti pateikti šiuo metu ir kaip pastebėti gyvenimas vyksta. Paimkite savo mintis nuo darbo ir problemų ir tiesiog pasižvalgykite, būti, mėgautis dabar ir jaučiasi dėkinga; pasaulis yra puiki vieta, kai jūs imtis laiko ieškoti…

8. Paruošta entuziastingas produktyvumo?

Ar tą dieną planą ir lazdas į jį. Flitting nuo vieno dalyko prie kito, ir apdailos nė, leis tik dieną atrodo laiko švaistymas ir jums nebus jaustis įkvėpė kovoti kitą dieną. Kai kurie žmonės mėgsta parengti dalykų sąrašą daryti vakare, kad ryte jūs visi nustatyti ir paruoštas veiksmų. Kitas puikus patarimas yra parašyti tik tris svarbiausius ir pagrindinius dalykus, kuriuos norite pasiekti savo dieną; vengti sąrašų, kurie yra per ilgas, nes ji gali atgrasyti tik jus nuo veiksmų ir sukelti vilkinimui, o ne entuziastingas produktyvumą.

9. Reguliariai pertraukas per dieną

Jei žinote, kad jūs susiduria tvirtą dvylika darbo valandų, tada jūs nesiruošia būti laukiame jį, todėl įsitikinkite, kad planuoti reguliariai, mažas pertraukėles savo dieną. Tyrimai parodė, kad jūs padaryti savo geriausius darbus per pirmuosius devyniasdešimt minučių, po kurios jūsų produktyvumas uodegos išjungtas, todėl atsižvelgiant trumpą pertrauką po devyniasdešimties minučių bus nustatyti jums už kitą devyniasdešimt gražiai.

10. Visada siekiame ieškoti savo geriausius

Žiūrėdami tavo geriausias, jums jaustis labiau pasitikintys ir daugiau sugeba padaryti kažką gerai. Net jei jūs dirbate iš namų, smartening sau ryte leis Jums jaustis labiau motyvuoti ir pasirengę veikti.

Kaip norėtumėte pradėti savo dieną? Kas suteikia jums motyvaciją ir džiaugsmas ryte? Prašome pasidalinti savo mintimis ir patarimais, kaip pabusti laimingas žemiau esančioje komentarų skiltyje ryte.