10 patarimų, kaip nustoti valgyti

A persivalgymas apibrėžimas „nekontroliuojamas valgymas dideliais kiekiais maisto per trumpą laiką“. Kaip ir dauguma valgymo sutrikimų, persivalgymas gali gerokai skirtis sunkumo. Sunkiais atvejais, besaikis valgymas gali turėti rimtų medicininių pasekmių ir padėti turėtų būti prašoma iš medicinos specialistas. Daugeliu atvejų, nors, besaikis valgymas gali būti tiesiog blogas įprotis ir dažnai atsiradusių dėl bandymų numesti svorio ar ne taip reguliariai valgymo įpročiai. Taigi, jei yra kažkas, už ką vienas šokolado iš lauko yra tiesiog niekada neužtenka, tada skaityti mūsų dešimt patarimų, kaip pažaboti per daug prisivalgote:

1. Laikyti paketą spintoje

Mūsų pirmasis patarimas, kaip sustabdyti per daug prisivalgote yra – kai jūs pasieksite užkandis, tarkim slapukų ar saldainių paketas, tada du ar tris slapukus ir tada, grąžinti paketą į spintą prieš atsisėsti dar kartą. Niekada nevalgykite nieko tiesiai iš pakuotės arba, kitaip, pagunda valgyti daugiau bus ten, priešais jūsų akis.

2. Negalima praleisti maitinimą

Kitas veiksmingas patarimas, kaip sustabdyti besaikis valgymas yra – įsitikinti, kad jūs tinkamai valgyti valgio metu ir niekada praleisti valgio. Praleidžiant valgį, žinoma, jums alkanas, ir jūs tikriausiai per kompensuoti ne kito valgio metu arba binging ant užkandžių. Jūsų kūnas virškina maistą geriau, lengviau, jei jūs reguliariai valgyti ir jūs greičiausiai mažiau valgyti apskritai.

load...

3. Valgykite savo maistą prie stalo

Valgyti savo maistą ant stalo yra dar vienas geras patarimas, kaip sustabdyti per daug prisivalgote. Jūs turite duoti savo kūno laiko suprantame, kad tai buvo pakankamai maisto, todėl neskubėkite su savo valgį ir valgyti juos sėdėjo prie stalo, o ne priešais televizorių ar stovint virtuvėje. Padarykite savo valgymo įvykį, pasigardžiuoti savo maistą, ir jūs jausitės sotūs ir mažiau linkę persivalgyti ant užkandžių vėliau tą pačią dieną.

4. Valgyti tinkamai pusryčiai

Valgyti gerą pusryčiai, taip pat padės jums jūsų Quest on Kaip nustoti per daug prisivalgote. Būkite tikri, kad gausite gerą, sveiką pusryčiai kiekvieną dieną. Besaikis valgytojai dažnai žmonės, kurie praleisti pusryčius, nes jie gauna tikrai alkanas šiek tiek vėliau tą pačią dieną ir valgyti labiau, nei jie būtų darę, jei jie valgė, kad pirmosios dienos valgis.

5. Pabandykite gerti kažką, o ne valgyti

Tai tikrai stebėtinai lengva supainioti troškulį alkį, todėl dar vienas puikus patarimas, kaip sustabdyti per daug prisivalgote yra tokia: jei manote, kad noras valgyti, pabandykite turintys gerti vietoj. Geriausias variantas yra vanduo. Tai gali numalšinti troškimą, kuris gali būti tik iš troškulio jausmas vistiek, ir ji taip pat bus padaryti jums jaustis šiek tiek pilnesnis.

6. Atitraukti save

Kartais, kad persivalgymas priežastis gali būti grynas nuobodulys. Išbandykite ir laikyti save okupuota, o jei jūs pradėsite jaustis troškimas ateina, tada išeiti pasivaikščioti, padaryti kai kuriuos namų ruošos darbus, nieko imtis savo mintis nuo maisto. Kai pradėsite mokytis atpažinti iš potraukį pradžią, galite pradėti juos kontroliuoti, o ne leisti savo potraukį kontroliuoti jums!

7. Nustatykite savo sukelti maisto produktai

Besaikis valgymas yra ne toks neįprastas, kaip manote, o dauguma žmonių turi maisto, kad, kai jie pakėlė jį, jie suprato, kad tai sunku vėl pribaigti. Kai kuriems tai sūrio, kitiems tai šokolado ar ledų. Pagalvokite apie tai, ką jūsų intervencinius maisto produktai yra ir saugokitės problemos. Idealiu atveju jūs turėtumėte būti siekiama mokyti save valgyti tik nedidelę dalį šių produktų, bet jei jūs negalite padaryti, tada bus sąžiningi apie tai, o ne pirkti, kad maisto, kol pajusite daugiau kontroliuoti savo potraukį.

8. Nustoti valgyti vakarais

Daug žmonių teigia, kad jų besaikis valgymas vyksta vakarais, kai jie valgomi jų pagrindinis dienos valgis. Taigi dar vienas patarimas, kaip sustabdyti per daug prisivalgote yra – nustatyti, kad vakare laiką nustoti valgyti ir lazdas į jį! Padaryti šį mažai taisyklę sau. Jei žada sau, kad jums nebus valgyti po, tarkim, 8.00pm, kitą kartą nusimesti batus ir atsipalaiduoti priešais televizorių, tikiuosi jums nebus automatiškai pasiekti, kad maisto. Kai valgote, o išsiblaškęs, jums bus valgyti daugiau, net nesuvokdami, todėl turime jogurtą ar šilto pieno puodelį vietoj!

9. Nustatyti kartus maisto

Jei randa per sunku kontroliuoti savo mitybos, tada nustatytu laiku dienos valgyti patiekalus ir užkandžius. Nustatėte kartus pusryčiams, pietums ir vakarienei ir leisti sau kartus kai sveikų užkandžių tarp jų. Tai gali užtrukti išmokti šio rutinos disciplina, tačiau ji turėtų padėti jums išvengti binging arba praleidžiant valgį.

load...

10. Gauti paramą

Savo sunkių formų, besaikis valgymas yra liga, bet tai yra liga, kuri gali būti išgydoma. Jei turite realią problemą kontrolinį valgote, galite gauti paramą iš terapeutai ar paramos grupių, kurie padės jums jaustis labiau atskaitinga, ir kalbėtis su žmonėmis, kurie turi tas pačias problemas gali būti labai naudinga ir gydomoji.

Ar turite kokių nors kitą patarimas, kaip sustabdyti per daug prisivalgote? Nedvejodami pasidalinti juos žemiau esančioje komentarų skiltyje.

load...