10 patarimų, kaip motyvuoti save dienos pradžioje

Pirmas dalykas ryte nėra geriausias laikas dieną daug žmonių ir daug mano, kad tai pakankamai sunku išlipti iš lovos ne visi, jau nekalbant jaustis optimistiška ir motyvuota. Pirmadienis ryto yra blogiausia, ypač žiemą, tai, kai apvirtus ir grįžta į miego Atrodo, kad geriausias veiksmų planą dienos. Jei jūs esate vienas iš tų žmonių, kurie tiesiog negali gauti variklį veikia rytais, tada skaityti, nes mes turime dešimt puikių patarimų, kad bus užpildyti jus su energijos ir motyvacijos kiekvieno dienos pradžioje.

1. Eikite miegoti anksčiau

Viena iš priežasčių, kad galėtumėte jaustis taip mieguistas ryte yra ta, kad jūs tiesiog negali gauti pakankamai miego. Jūs negalite rimtai tikėtis, kad būtų šoktelėti su energijos po kelių valandų miego, kad gauti į lovą valandą anksčiau ir suteikti savo baterijas galimybę įkrauti. Dauguma suaugusiųjų reikia bent aštuonių valandų miego per dieną. Jūs galite valdyti mažiau, bet jums bus ne jūsų geriausias, kai jums pabusti, jei jūs darote.

2. Padaryti darbų sąrašą naktį prieš

Vienas dalykas, kad bus jums žemyn ryte staiga prisimena, kad didžiulį sąrašą dalykų, kuriuos reikia gauti padaryti. Jūs galite išvengti, kad anksti ryte paniką, kurią praleidžia pusvalandį naktį prieš planuojant iš savo dieną. Kai jums pabusti, jūs jau žinote, ką turite daryti, ir kaip jūs ketinate daryti. Tai taip pat padės jums geriau miegoti naktį.

load...

3. Gaukite tiesiai iš lovos

Kai jūsų signalas išsijungia, ne hit atidėjimo mygtuką, nes tai blogiausia, ką gali padaryti dėl savo motyvaciją. Kuo ilgiau jūs likti savo šiltas ir jaukus lovoje, tuo daugiau jums bus bijojimas gauti iš jo. Jei esate snaudimo mygtuką narkomanas, pabandykite perkelti savo žadintuvą toliau nuo lovos, todėl jūs turite gauti iki jį išjungti.

4. Alkoholio stiklinę vandens

Jūs tapti gana dehidratuoti, o jūs miego, ir tai gali sukelti mieguistumą, todėl įsitikinkite, gerti stikline vandens, kad pirmas dalykas, ką daryti, kai jums pabusti. Įdėti stiklinę vandens šalia žadintuvo, prieš išvykdami miegoti ir jis bus ten jūsų laukia ryto. Jūs būsite nustebinti tuo, kaip daug skirtumų stikline vandens gali padaryti rytais.

5. Ar tempimo pratimus

Kai pirmą kartą keltis, padaryti penkių minučių tempimo pratimai ir kad gaus kraują cirkuliuojančių aplink savo kūną iš naujo. Jūs negalite gauti motyvuotus, o jūs vis dar pusė miega, todėl ištiesti kojas, rankas, kaklą ir visa kita. Kad gaus daugiau deguonies jūsų smegenys ir jūsų raumenys ir pajusite daug budresni.

6. Valgykite pusryčius

Jums reikės kuro savo smegenis, jei jūs ketinate padaryti šiek tiek teigiamą mąstymą, todėl gera sveiki pusryčiai yra turi per daug. Tai tiesa, ką jie sako apie pusryčiai yra svarbiausia rupiniai dieną, tai kuras jūsų rytą, ir tai gali padaryti skirtumą savo nuotaiką visai dienai.

7. Tremti neigiamos mintys

Ryte niekada geras laikas gyventi dėl klaidų ir problemų, todėl Palikite nerimą, kol jūs esate daugiau miega. Padaryti sąmoningą sprendimą negalvoti neigiamas mintis pirmas dalykas ryte ir užpildyti savo rytą su pozityvaus mąstymo vietoj. Jūs galės geriau spręsti sudėtingesnius klausimus, kai esate daugiau miega vistiek, todėl juos palikti už vėliau tą pačią dieną.

8. Priminkite sau, savo tikslus

Jei turite problemų atsiminti, kodėl jums keltis taip anksti eiti į darbą, padaryti savo tikslus ir savo svajonių sąrašą. Priminti sau kas tai yra jūs dirbate link padės motyvuoti jums keltis ir važiuoti. Mintys apie tą svajonių atostogų įrašote už tai daug geresnis būdas pradėti dieną ne galvoti apie visų darbo vietų jums reikia padaryti,

9. Pagalvokite apie tai, kas jums bus pasiekti, o ne tai, ką turite daryti

Kai žinote, kad turite problemų spręsti per dieną, galvoti apie tai, kas bus, pavyzdžiui, kai, kad problema išspręsta, o ne apie procesą, jums reikės eiti per išspręsti per. Jei turite tikrai nuobodus dalykas, kad turi būti padaryta, pavyzdžiui, manau, kad apie visus linksmus dalykus galite, kai tik, kad vienas tiek problema yra iš kelio.

load...

10. Gauti sau Jaudinanti

Kai atsikelti rytais, pasakykite sau, kaip gerai jūs esate, ir kad šiandien yra ta diena, kad jums laimėti. Patalpinkite kai optimistiška muzika ir gauti sau į tą dieną nuotaikos. Sukurti sau ir padidinti savo nuotaiką. Jūs galite motyvuoti save, jei bandysite.

Kokie jūsų mėgstamiausi būdai motyvuoti save ryte?

load...