10 patarimų, kaip įveikti nemigą ir greičiau užmigti

Kiekvienas turi kartais naktį supimas ir tekinimo ir negalėtų užmigti, bet ar žinojote, kad maždaug 65% turės problemų miega bet ypač naktį? Štai daugiau problemų nei jūs galėjo pagalvoti, taip pat, nes jei jums nereikia gauti gerą aštuonių valandų miego per naktį, tada jums bus labiau linkusios į širdies priepuolių ir vėžio, ir tai yra gana tikėtina, kad sumažinti savo gyvenimo trukmę , Nepanikuokite, nors, jei turite kartais blogas naktį, kad nebus jums jokios žalos, tačiau, jei jūs kenčia nuo nemigos reguliariai, tada skaityti šiuos dešimt patarimų, kaip įveikti nemigą ir užmigti greičiau, nes jūsų miego trūkumas gali būti žalingas jūsų sveikatai.

1. Paimti į rutinos

Miegoti tinkamai, jūsų kūnas turi turėti reguliarų miego rutinos, todėl reikia nustatyti grafiką sau ir lazdas į jį, net savaitgaliais. Eiti miegoti tuo pačiu metu kiekvieną dieną ir pabusti tuo pačiu per, net jei jūs neturite iš tikrųjų reikia, tada jūsų kūnas pripranta prie rutinos ir miegosite daug geriau.

2. Sumažinti stimuliatorių

Stimuliatoriai, pavyzdžiui, kofeino, nikotino ir alkoholio bus sustabdyti jus nuo to, geras miegas, todėl sumažinti arba iškirpti, kavos, alkoholio ir rūkyti, ypač po pietų ir vakarais. Iš poveikio kavos stimuliatorius gali trukti iki 24 valandų, o tuo tarpu alkoholis gali sukelti mieguistumą ne pirmas, ji bus nublankti ir tada jis gali sukelti jums pabusti vėl naktį.

3. Gaukite daugiau naudotis

Žmonės, kurie vartoja reguliariai mankštintis, miegoti geriau. Net gana saikingai naudotis, pavyzdžiui, ėjimas pėsčiomis padės sumažinti įtampą, kuri gali būti jūsų ne miega priežastis. Venkite bet kokių sunkius fizinius pratimus tik prieš miegą, nors, ar, kad turės priešingą poveikį ir padaryti jį sunkiau užmigti.

4. Įsitikinkite, kad jūsų miegamasis yra ramus vieta

Užtikrinkite, kad jūsų miegamasis yra toks pat ramus ir kaip tamsi, kaip jūs galite padaryti jį. Jei lemputė šviečia per savo užuolaidas, tada jis būtų gera investicija nusipirkti storesnes tuos, arba, kad tilptų kai užuolaidų įklotai. Į savo miegamajame temperatūra yra svarbu. Ideali temperatūra miegamajame yra 65 laipsnių pagal Celsijų, arba, kitaip tariant, ne per šilta.

5. Tremti elektronikos iš jūsų miegamajame

Elektroniniai prietaisai, pavyzdžiui, televizorių, mobiliųjų telefonų ir „iPad“, veikia kaip išsiblaškymas ir primins jums apie kitus dalykus, kurie jums gali tekti padaryti, o ne leisti sau tinkamai atsipalaiduoti ir užmigti. Jei žinote, kad ten gali būti pranešimai laukia jūsų telefone jums bus linkusios pasiekti daugiau ir tai patikrinti, jei jis yra jūsų lovos.

6. Turėti vėjo žemyn laikotarpį, prieš išvykdami į lova

Jums reikia atsipalaiduoti laikotarpį prieš išvykdami miegoti, todėl imtis karštoje vonioje, skaityti knygą ir bandyti atsipalaiduoti valandą prieš miegą. Ar nieko, kad bus imtis savo mintis nuo rūpesčių, kad jums gali turėti ir kažką, kad nėra per sunkus. Tai suteiks jūsų organizmui galimybę vėjo žemyn ir pasiruošti miegui.

7. Įsitikinkite, kad jūsų lova yra patogus

Patogi lova gali atlikti visas skirtumas, kaip gerai jūs miego, todėl apsvarstyti pirkti naują, jei jūsų lova jaučiasi pernelyg minkštas arba pernelyg sunku. Jums reikia įsitikinti, kad viskas jūsų miegamajame yra kaip jaukus ir patogiai, kaip įmanoma, todėl, kad nėra ramiai, kad galėtų užkirsti kelią jums miegoti.

8. Padaryti dalykų sąrašą, kuris yra jūsų drumstėjas

Jei turite didelį darbo krūvį, ar turite ką dėl savo proto, tada padaryti sąrašas padės jums organizuoti savo mintis ir sustabdyti jus nuo rūpinimosi naktį. Jei padaryti tai, ką reikia padaryti rytoj sąrašą, jūs surasite, kad jūs neturite gulėti lovoje rūpinimosi jais.

9. Ribinės užsnūdimų dieną

Dienos plaukeliai gali pasirodyti geras būdas pasivyti pamiegoti, tačiau tikėtina, kad ji sunkiau jums miegoti naktimis. Jei turite vieną nemigo naktį, tai geriau laikyti miega už šią dieną visos, todėl miegosite tvirčiau naktį.

10. Sustabdyti bando pernelyg sunku miegoti

Stenkitės ne jaudintis dėl to, kad esate ne miega, arba kad tiesiog jus miega. Kai insomniacs nustatė, kad, jei jie bando ir neužmigti, o ne bandyti užmigti, jie iš tikrųjų užmigti greičiau!