10 patarimų, kaip išvengti persivalgymo po to, kai išdirbote

Kai turėjau gerą treniruotę, tai pagunda galvoti, kad jūs nusipelno didelį skanėstą. Galų gale, jūs turite turėti deginamas pakankamai kalorijų, teisė? Na, būkite atsargūs, nes tyrimai parodė, kad žmonės dažnai per atsiduoti po treniruotės ir valgyti daugiau kalorijų, nei jie tiesiog sudeginami. Jei esate susirūpinę, kad ir jei nepaisant visų savo sunkų darbą, jūs vis dar negali numesti svorio pakankamai greitai, patikrinkite šiuos dešimt patarimų, kurie gali padėti jums išvengti persivalgymo po fizinio krūvio.

1. Valgyti mažas užkandis prieš dirbate

Valgyti sveiką užkandį prieš treniruotę duos jums daugiau energijos jūsų naudojimosi ir tai padės jūsų raumenys atsigauti, pašto treniruotės. Ji taip pat padės išvengti jausmas pernelyg alkanas po savo sportuoti ir taip, padės jums valgyti mažiau.

2. Laikas jūsų treniruotes būti tik prieš reguliariai valgio

Kaip išvengti persivalgymo po darbo atlikti? Jei visada jaustis alkanas po treniruotės, pabandykite laiko savo maistą, kad tik prieš jūs paprastai valgyti vistiek. Tokiu būdu, jūs galite patenkinti savo po treniruotės alkį su tuo pačiu numeriu kalorijų, kad jums reikės valgyti vistiek.

load...

3. Negalima pervertinti sudegintas kalorijas

Dauguma žmonių pervertina energijos ir kalorijų kiekį, kad ei deginti į treniruotę. Tai gali jausti, kad dirbote pakankamai sunku sudegino daugybę kalorijų, bet mokslininkai nustatė, kad žmonės linkę labai pervertinti energijos kiekį jie naudojami net kaip 400%, o suvartoja tris keturis kartus daugiau dydį maisto, kad jie turi tikrai atsiskaityti už tai.

4. Laikyti save hidratuotas

Nors vanduo neturi jus jausmas visiškai labai ilgai, tai lengva supainioti troškulį alkį. Taigi, mūsų kitas patarimas, kaip išvengti persivalgymo, po darbo, yra gerti daug vandens per dieną, o ypač, kai jūs dirbate iš. Vandens duos jums daugiau energijos daryti ir tai padės jums nesijausti toks alkanas, po treniruotės.

5. Padaryti naudotis daugiau įdomus

Kai įdomus tyrimas buvo atliktas Kornelio universiteto kad pasiūlė, kad pranešimas treniruotės alkis yra daugiau fiziologinė dalykas nei realus poreikis maisto. Kai jie pasakė žmonių, kad jie vyksta pasivaikščioti naudojimosi grupę, kad grupė valgė kur kas daugiau maisto po pėsčiomis, nei kitos grupės, kurie pranešė, kad buvo vyksta pasivaikščioti savo malonumui. Atrodytų, tada, jei jūs padarote savo treniruotes mažiau Roboto, tada jums nebus jaustis kaip valgyti tiek daug vėliau.

6. Gerti pieno (arba sojos pieno) stiklo

Iš mažo riebumo pieno (arba sojos pieno) stiklas suteiks Jums visą baltymų, kad jums reikia padėti atstatyti jūsų raumenys ir tai padės patenkinti jūsų alkį taip pat. Taip pat yra geriau už savo ilgalaikio sportininko pasirodymą nei sporto gėrimai, kurie turi tik trumpalaikį poveikį.

7. Valgykite reguliariai užkandžiai per dieną

Kitas patarimas, kaip išvengti persivalgymo, po darbo, tai dažnai valgyti, bet mažomis porcijomis. Jei užkąsti, kas tris keturias valandas per dieną, tada jis bus išlaikyti jūsų kūno pripildyti kuro naudojimosi vėliau. Jūs vis dar reikia kalorijų sąmoningas su užkandžiais, tačiau buvo įrodyta daug kartų, kad žmonės, kurie reguliariai valgo mažiau valgyti apskritai.

8. Break įpročiai

Tai gali būti tiesiog, kad jūs turite į valgymo įpročiai po kiekvieną treniruotę ir jūs visada valgyti tą patį, nepaisant to, kaip sunkus jūsų treniruotės. Dauguma žmonių sutinka, kad po treniruotės užkandis yra geras papildyti savo tiekimą maistinių medžiagų į raumenis, tačiau atkreipti dėmesį į tai, kaip alkanas jaučiatės ir kaip sunku jums pasinaudojo.

9. Užkandžių vykdydamas bet kokio nekilnojamojo laiką

Jei vyksta ilgai vaikščioti ar dviračiu, tada mūsų kitas patarimas, kaip išvengti persivalgymo, po darbo, valgyti ir gerti, kaip jūs einate. Pavartojus laive kai maitintis per bet kurį pratybų, kuris trunka daugiau nei dvi valandas tipą, tada jums nebus jaustis taip Vilkų pabaigoje.

load...

10. Tik valgyti, jei jums tikrai reikia

Įvertinusi pasakė, kad tai yra gerai valgyti po treniruotės, jūs vis tiek turėtų būti klausytis, ką jūsų kūnas jums sakau. Jei jūs nesate alkanas, tada nereikia priversti save valgyti tik todėl, kad jūs perskaitėte, ką jums reikia, kažkur internete!

Kaip išvengti persivalgymo po darbo atlikti? Kas yra jūsų geriausias patarimų?

load...