10 patarimų, kaip išlaikyti svorio kritimą

Jūs galbūt girdėjote, kad kažkas panašaus 95% žmonių, kurie praranda svorį įdėti jį tiesiai atgal vėl. Tai tiesiog nėra tiesa, bet tiesa, kad, kai jūs praradote svorio, ji gali būti sunku kai kuriems žmonėms išlaikyti optimalų svorį. Tai ne tik plaka pradinis noras valgyti viską, ką jums atimta save per dietos, kad sunku, tai taip pat patekti į naują sveikesnę rutinos, kad reikia laiko. Jei ką tik sėkmingai prarado svorį ir norite likti svorį jūs esate, skaitote šiuos dešimt patarimų, kaip išlaikyti svorio ir išlikti sveikiems.

1. Laikyti aktyvus

Kai jūs turite sėkmingai prarado svorį, jums reikia išlikti aktyviems išlaikyti jį išjungti, ir geriausias būdas tai padaryti yra rasti pratybų forma, kad jums patiks. Jei jūsų dienos sunkaus transplantato sporto salėje, kai buvo numesti svorio gali įmušęs jums ne treniruotes gyvenime, užima komandinis sportas, arba prisijungti prie naujos sporto klasę. Jei jums padaryti mankštos įdomus, jis nebus jaustis kaip naudotis ne visiems.

2. Sveriame reguliariai

Kitas geras patarimas, kaip išlaikyti svorį yra sverti save reguliariai. Jūsų svoris svyruos natūraliai, bet užmesti akį į jį, ir jums bus suteikta galimybė vietoje jokių tendencijas, kurios gali reikšti, kad Jums didėja kūno svoris dar kartą. Tai skamba kaip akivaizdus dalykas, tačiau daugelis žmonių yra taip užsiėmę švenčia savo svorio netekimas sėkmės, jie pamiršta šį paprastą veiksmą, o svoris Gyvatės vėl jį įjunkite.

3. Nustatykite sau keletą naujų tikslų

Dabar, kad jūs turite pasiekti savo originalų tikslą pasiekus tam tikrą svorį, nustatykite sau keletą naujų fitneso tikslus siekti. Tiesiog išlaikyti savo svorį yra ne itin įkvepiantis tikslas ir nėra galutinis taškas jums švęsti. Būtų daug geriau, jei jūs nustatyti paleisti lenktynes, arba nustatyti sau kai kuriuos asmeninius geriausius fitneso tikslus eiti.

4. Valgykite reguliariai

Tai dar vienas svarbus patarimas, kaip išlaikyti svorį. Kai ką sužinojau, kai buvo numesti svorio reikės būti vykdoma, ir vienas iš tų dalykų, bus valgyti reguliariai. Negalima praleisti jokių patiekalų, ypač pusryčiai, ar jums bus pagunda valgyti nesveiką užkąsti, kad jums nereikėtų. Dabar, kad jums neteko svorio, pagunda gali būti dar didesnis, nes jums bus pasakyti sau, kad „tik šį kartą“ nebus padaryti skirtumą.

5. Būkite protingas, kai jūs galite sau

Kitas patarimas, kaip išlaikyti svorį turi būti protingas, kai jūs galite sau. Kartais gydyti nebus jums krūva svarų ir vėl, po visų pastangų jūs įdėti į svorio, jums verta jį. Tačiau reikia žinoti, kaip dažnai jūs gydyti save ir bandyti kompensuoti gydo darant jūsų mityba papildomų liesos tarp šių skanėstų. Jei žinote, kad jums bus einate didelis valgio kitą savaitę, šią savaitę sumažinti dėl kalorijų. Tai leis miltai dar skanus ir jūsų bendrą suvartojamų kalorijų kiekį jau bus išlaikytas.

6. Planuokite savo maistą iš anksto

Tai daug lengviau užtikrinti, kad jūs valgyti subalansuota mityba, jei jūs planuojate savo maistą iš anksto. Jei tai padarysite, galite sukurti sveiką meniu sau už savaitę į priekį ir jūs galite eiti apsipirkti su iš anksto paruoštu pirkinių sąrašą. Tokiu būdu, jums bus mažesnė tikimybė, kad impulsas pirkti mažiau sveiką maistą ir ten bus ne pasiteisinimas jums Užsakant bet kokias takeaways.

7. Naudai pluošto

Kitas naudingas patarimas apie tai, kaip išlaikyti svorį yra laikyti pakrovimo savo plokštelę su daržovėmis, nes pluoštas yra vis dar bus jūsų geriausias draugas dabar, kad jums neteko svorio. Tai dar vienas iš tų įpročių, kad jūs tikriausiai pateko į kai jums buvo numesti svorio, todėl klijuoti su juo, nes tokie dalykai kaip, vaisių, daržovių, riešutų ir ankštinių augalų, jus jausmas visiškai ilgiau, bet juose nėra per daug daug kalorijų.

8. Negalima atimti sau

Jūs tikriausiai turėjo jūsų užpildyti atimti sau dalykų, kuriuos myli, todėl nesijaučiu kaltas valgyti kai kurių iš šių maisto produktų jums atimta sau, o jūs prarasti svorio, tiesiog būkite atsargūs, ne eiti per toli. Iš tiesų, jei jūs visiškai atimti sau kažką, jums bus didesnė tikimybė, kad piktnaudžiauti tą dalyką tam tikru momentu ateityje.

9. Būkite nuoseklūs

Ką jūs norite išvengti yra patekti į svorio ritininiai inercinės žaidimo išleidimą svorio ir tada prarasti jį dar kartą, todėl, kai jums rasti tinkamą pusiausvyrą dietos ir mankštos, kuri išlaiko savo svorį stabilus, klijuoti su juo. Tai reiškia, kad reguliariai mankštintis, įprastą maistą ir kartais gydyti. Tai padės, jei jūs nuolat dienoraštis ir pasižymėkite, ką valgyti, kiek pratimų jūs darote, ir stebėti savo svorį. Tokiu būdu, jums bus suteikta galimybė pamatyti, kas tinka jums, o kas ne.

10. Likti budriai

Didžiuotis, ką jūs turite pasiekti, tačiau nepamirškite, kad jūs turite būti budrūs. Nemušk save per nelyginis slydimo, jūs ilgą kelią, tačiau reikia žinoti, jei tie ūgliai pradeda tapti dažnesni. Tai bus labai lengva nuslysti atgal į senus blogus įpročius, todėl jūs vis dar reikia šiek tiek valios išlaikyti svorio išjungti.

Kaip išlaikyti svorio? Kas yra jūsų geriausias patarimų?