10 paprastų kasdieninių įpročių, kurie padės išlaikyti pusiausvyrą ir pagerinti jūsų gyvenimą

2017, mes esame daugiau apsėstas sėkmės nei kada nors anksčiau idėja. Mes pasaulis skirtas produktyvumo hacks, tikslų ir darbo 60 valandų per savaitę.

Su šiuo gyvenimo būdo rūšies problema yra ta, kad ji gali būti sunku išlaikyti. Ir tai gali būti dar sunkiau išlaikyti pusiausvyrą tarp savo darbo gyvenime ir savo namų gyvenimą.

Dėl šios priežasties, daugelis iš mūsų ieškoti būdų geriau balansavimo ir pagerinti mūsų gyvenimą. Bet ar žinote, kad visa tai tikrai reikia siekti pusiausvyros tiek keletas paprastų įpročių? Paimkime bent 10 paprastų kasdienių įpročių išvaizdą, kuri padės pusiausvyrą ir pagerinti savo gyvenimą.

1. Pradžia Jūsų diena su pliusu minties

Ketinimų galia yra svarbi, o jei pradėti dieną su teigiamu minties jums bus nustatyti tinkamą toną. Mes rekomenduojame, kad jums pabusti ir pasakyti sau: „Šiandien bus gera diena“.

Nuotrauka ji yra gera diena. Nuotrauka sėkmę, šypsenas, laimę ir pasiekimus. Tokiu būdu, jums bus skverbiasi į jūsų pasąmonę, kuri savo ruožtu padės jums turėti gerą dieną.

Norėdami pagerinti savo teigiamų minčių, galite ieškoti tam tikrų teigiamų kabučių internete arba galite laikyti plakatą ant sienos, kad tave įkvepia. Pabusti kai įkvepiančių vaizdų kiekvieną rytą gali būti puikus būdas nusimesti dieną.

2. Padaryti šeimos laiką Dauguma

Kai mes vejasi darbu susijusių svajones, jis gali būti, kad labai lengva pamiršti šeimos laiką. Ir net tada, kai mes pamatyti mūsų šeimų, dažnai, nes mūsų partneris privertė problemą. Dėl šios priežasties, tai gali būti, kad mes ten, bet mes ne ten. Vietoj to, mes patikrinti mūsų telefonus ir glostydamas šuns galva, o atsakant į laišką.

Bet šeima yra svarbiausia sritis savo gyvenimą ir turi ateiti prieš darbą. Viskas jūsų sėkmė gyvenime prasideda jūsų šeimai; jei jūs gaunate šią teisę, gausite visa kita į dešinę.

3. Gerkite vandenį, kaip tik jūs Get Up

Rytas stiklinė vandens yra idealus būdas spartinti savo dieną sveikai. Anksti stiklinė vandens atneša su juo yra apie naudą sveikatai masyvas: ji padeda gauti jūsų metabolizmas vyksta, tai gali būti gydyti ligas ir ligų, jis padeda išstumti bjaurus toksinus Jūsų kūne, kurie buvo knibždėte knibžda naktį, jis rehydrates nėra tik jūsų kūnas, bet ir smegenys, užtikrinant jums jaustis energingi ir budrūs, ir ji taip pat padeda organizmui geriau subalansuoti jos limfinę sistemą.

Nesubalansuotas limfos sistema gali lemti visų problemų, pavyzdžiui, prailginus infekcijų ir prastos kasdien veikimo rūšių. Taigi pasukti čiaupą ir prastos stiklinę!

4. Atidėti metu kiekvieną dieną dirbti, ką jūs gerai

Visi savo srities ekspertai atidėti ne mažiau kaip penkiolika minučių per dieną plėtoti ir tobulinti savo žinias. Tai tiesiog vienintelis būdas laikyti vis geriau ir geriau.

Jei norite sėkmingai gyvenime, jūs turite įsitikinti, kad jūs tobulėti vieną dalyką. Taigi, kur savo kompetencijos srities slypi, galite padaryti daug blogiau nei praleisti bent penkiolika minučių kiekvieną dieną su juo dirbti. Penkiolika minučių ne per daug paaukoti, bet nauda jis gali atnešti yra nuostabi.

5. Papietauti!

Taigi daugelis iš mūsų 21-ojo amžiaus praleidimo pietų. Tik dešimtmetį ar taip prieš, pietūs buvo vertinamas kaip Dievo duotą teisę, ir mes norime imtis kiekvieną minutę mums siūloma. Šių dienų, dėka padidėjusio spaudimo ir darbo krūvio, daugelis iš mūsų nors valgyti, o darbo arba praleisti pietūs apskritai.

Tai nėra geras balansas, nors. Pasiekti pusiausvyrą ir harmoniją savo gyvenime, tai daug geriau mėgautis pietumis ir imtis laiko iš. Valgyti lauke, parke, pop į užkandinę. Whatever you do, atsiplėšti nuo savo darbo stalo ir gauti papildytos.

6. Turėti tam tikrą įdomus, kai jūs gaunate Pagrindinis

Tai tikrai sunku pereiti nuo darbo už mus daug, su daug darbuotojų dabar vartojate savo darbo namo su jais. Bet yra puikus būdas pasiekti pusiausvyrą ir pagerinti savo gyvenimą yra leisdami plaukus žemyn, kai jūs gaunate namo.

Užuot patikrinti jūsų laiškų į minutę eisi pro duris ar valyti savo namus, kodėl gi ne, o ne užsisakyti išsinešimui, įdėti savo kojas aukštyn ir žiūrėti filmą? Dar geriau, kaip apie restoranai su jūsų partnerio ar šeimos? Šie rekreacinės veiklos rūšių yra dalykų, laukiu po darbo, o jie padeda motyvuoti mus ir padaryti mus laimingus.

7. Planuokite savo dieną prieš miegą

Tikrai puikus būdas atstatyti pusiausvyrą ir tvarką savo gyvenimą yra braižymo darbų sąrašą, prieš išvykdami į lova. A-do sąrašas padės sumažinti riebalus iš savo dieną ir sutelkti dėmesį tik į tai, kas svarbu. Tai bus jums sutaupyti laiko, pagerinti produktyvumą ir vėliau jums laimingesni ir labiau orientuota.

Tai taip pat reiškia, galite atlaisvinti prastovos! Valio!

8. Turėti Stiklo raudono vyno naktį

Mes ne skatinti visų jėgų sesiją girtauti, bet raudono vyno taurė turi tiek daug naudos sveikatai, kad tai nerealu. Jis gali, pavyzdžiui, kad jūs protingesni, sustiprinti imuninę sistemą, padėti jums miegoti, ir ji taip pat gali atremti sekina psichikos ligų, tokių kaip Alzheimerio liga.

Visi šių išmokų yra super geriau subalansuota, daugiau produktyvaus gyvenimo. Iš tiesų, kaip ilgai, kaip jūs gerti raudoną vyną saikingai, tai taip pat galėtų būti stebuklas gėrimas jūs buvote ieško visą šį laiką. Ir bonusas tai skonis puikus ir gali padaryti jums jaustis visi šiltas ir fuzzy! (Fell laisvai skaityti apie 10 stebinančių nauda sveikatai vyno čia).

9. Sunkiai dirbti

Niekas pasiekti pusiausvyrą ir laimę per sunkaus darbo trūkumo. Jei praleisti visą dieną patinginiauti aplink namą, atidedamos ir atkalba favoritai, jūs surasite, kad jūsų gyvenimas tampa chaotiškas.

Sunkus darbas, atsidavimas ir išlikimas tikrai atsipirks. Jei norite lengviau gyvenime, kur harmonija atstatoma, jums reikės gauti savo galvą žemyn darbe ir suteikti jai savo geriausias fotografiją.

10. Eiti Titulinis pabaigoje darbo dienos!

Galiausiai, mes negalime pabrėžti pakankamai su hanging around darbą per ilgai pavojus. Jūsų kolegos manote jūs rodant pavyzdį kitiems, dirbant ilgiau. Bet jūs norite būti nustatyti daug geriau Pavyzdžiui, jei paliko laiku būti su savo šeima. Jūsų šeima nusipelno savo priežiūros ir pagarbos daugiau nei jūsų ilgas valandas padaryti.