10 nuostabių rytinių įpročių, suteikiančių galimybę savo dieną

Ką jūs darote, pirmas dalykas ryte galite nustatyti savo nuotaiką už likusią dienos dalį. Taigi, jei jums pradėti savo dieną skubėjome, supanikavo ir blogo ar neigiamo nuotaikos, tai yra gana tikėtina, kaip bus toliau jūsų dieną poilsio. Jei norite sužinoti, kaip įdėti save dešiniajame rėmelyje proto labiau produktyvus ir mažiau įtemptos darbo dienos, perskaitykite šiuos dešimt ryte įpročius, kurie bus suteikti savo dieną:

1. Pabuskite anksčiau

Jokių netikėtumų su mūsų pirmojo taško! Pabusti valandą ar dvi anksčiau suteikia jums daugiau laiko pasiruošti dieną, daugiau laiko atsibusti, o visa rytą taps mažiau stresą. Išbandykite ir jūs pamatysite, kad, kai jums priprasti prie jo, tai nuostabu, kiek jūs galite pasiekti su papildomomis porą valandų dieną.

2. Valgyti tinkamai pusryčiai

Dabar jūs turite, kad papildomo laiko, galite įsitikinti, kad jūs gaunate daugiau nei tiesiog puodelis kavos pusryčiams! Jei praleisti pusryčius, jūsų kūnas negauna maistinių medžiagų ir energijos, kad ji turi ir kurie gali turėti įtakos jūsų nuotaiką už likusią dienos dalį.

load...

3. Suplanuokite dieną

Paimkite šiek tiek laiko suplanuoti savo planą dieną. Vizualizuoti tai, ką jūs turite padaryti, ir kaip jūs ketinate reaguoti į situacijas, kad jūs žinote jums teks susidurti leis jums geriau pasirengę, stipresnis ir efektyvesnis.

4. Užsidėkite kai optimistiška muzika

Klausytis kai pakili muzika tikrai gali pakelti nuotaiką ryte ir suteiks jums entuziazmo už likusią dienos dalį. Žmonės paprastai linkę klausytis muzikos, kuri atspindi jų esamą nuotaiką ir pamiršti, kad muzika iš tikrųjų galite pakeisti savo nuotaiką. Taigi, net jei jūs jaučiatės pavargę, kai energingas ir optimistiška muzika tau duos liftas.

5. Paimkite šiek tiek sportuoti

Kažkiek sportuoti, prieš pradėdami dirbti ar ciklo savo kelią į biurą, ir jūs jausitės daug daugiau teigiamų ir įgalioto daro. Pratimai gauna kraujo teka, širdies siurblinės ir jis išskiria jaustis gerai hormonų į savo kūną. Net jei visi jūs darote, yra pasivaikščioti, tai padės pagyvinti jus visą dieną.

6. Atidarykite langą

Kelionė šiek tiek šviesos ir gaivaus oro į jūsų namus gali padaryti didžiulį skirtumą į savo nuotaika taip pat. Atidarant langą, net tik trumpą laiką, ar ketinate pasivaikščioti, bus pažadinti jus ir užpildyti jus su daugiau teigiamų emocijų.

7. Išreikškite savo dėkingumą

Kai jums pabusti, užpildyti savo protą su dalykų, kad jūs galite būti dėkingi už. Negalima galvoti apie neigiamų aspektų savo gyvenimą, jie praeis vistiek. Vietoj to, skaičiuoti dešimt dalykų, kad jūs galite būti laimingas ir dėkoju Dievui, kad jūs turite juos!

8. Laukiame o ne atgal

Tikimės, kad tai, ką galite pakeisti šiandien ir ne ką jūs negalite pakeisti nuo vakar. Niekas negali pasukti atgal laiką ir pakeisti istoriją, todėl galvoti apie praeities nesėkmių yra tiesiog laiko švaistymas, ir jis bus vilkite jus žemyn.

9. Priminkite sau, savo tikslus

Pažvelgus į didesnių, ilgalaikių tikslų, kad jūs turite taip pat gali įkvėpti jus. Priminkite sau didelių dalykų, kad dirbate link ir tada, mažai žingsnių, kad jūs turite imtis pakeliui pasiekti, kad atrodo prasmingesnis.

load...

10. Negalima pradėti dirbti per anksti

Papildomų valandų, kad jūs įgyta atsibunda anksčiau yra už jus, o ne už savo darbą. Negalima susėsti ir pasitikrinti elektroninį paštą sekundę jums pabusti. Suteikite sau laiko pasiruošti pirmasis šiek tiek ir tada jums bus geriau ginkluoti susidoroti su darbu.

Ar turite kokių nors kitų ryte ritualai ar gerus įpročius, kad Padėkite savo dieną?

load...