10 naudos kasdieniniam naudojimui

Deja, nėra tokio dalyko medicinoje kaip magija dalis, kuri gali išgydyti kiekvieną negalavimą. Tačiau, jei yra vienas dalykas, gydytojo rekomenduojame, kad jūs kiekvieną dieną, siekiant išsaugoti savo sveikatą ir apsisaugoti nuo ligos, tai fiziniai pratimai.

Joks kitas gydymas arba vaistai suteikia žmogaus organizmui kaip daug naudos kaip kasdienio fizinio aktyvumo. Vis dėlto, dėl kokios priežasties, pernelyg daug iš mūsų gyvena sėdimas gyvenimo būdas. Gal mes per daug laiko praleidžia žiūrėdami televizorių, žaisti vaizdo žaidimus, sėdi mūsų stalų biure ir pan. Neleiskite tai bus jums daugiau.

Jei rasti sunku motyvuoti save daryti kiekvieną dieną, gera idėja yra buddy iki. Tokiu būdu, jūs abu padaryti patys atsakingi vienas kitam. Ir jei jūs vis dar ieškote papildomų įkvėpimo tiek, čia yra top 10 Privalumai kasdieninės mankštos.

Jis gali sumažinti depresijos simptomus

Būdamas depresija yra baisu, ir ji tikrai gali sulėtinti tave gyvenime. Kartais mes nebejaučia kaip eiti į darbą ar patenkinti mūsų draugų, o kartais mes net sunku išlipti iš lovos ryte.

Dar blogiau, prislėgta nuotaika gali palikti mus be jokios energijos. Kaip, pavyzdžiui, paskutinis dalykas, mes norime padaryti dabar yra mankšta.

Svarbu, kad jūs naudotis, kai esate prislėgtas, nes tai gali padėti sumažinti simptomus. Pratimai leidžia mums jaustis geriau apie save ir apie gyvenimo apskritai, ir tai taip pat išleido vadinamąsias laimingas hormonų ir cheminių medžiagų mūsų smegenyse, kad iš karto padidinti mūsų nuotaiką.

Tai gali sumažinti cholesterolio kiekį

Didelis cholesterolio kiekis gali būti labai žalingas ilgalaikėje perspektyvoje ir gali sukelti širdies priepuolius, insultas, diabetas ir net vėžį.

Nors dieta tikrai padeda sumažinti blogojo cholesterolio, reguliari mankšta vaidina dalis, taip pat.

Pratimai Didina pasitikėjimą 

Nėra nieko labiau apgailėtinai nei pasitikėjimo stokos, kuri apsaugo mus nuo pasiekti visi, kad mes norėtume pasiekti gyvenime. Pasitikėjimo stoka gali mus sustabdyti nuo maišus mūsų svajonių darbą, klausia berniuką į pasimatymą, ir tt ir pan.

Pasitikėjimas už daug žmonių pradeda su tuo, kaip jie atrodo. Jei jums atrodo nuostabi, jūsų pasitikėjimą galima lengvai raketa. Jei jums nepatinka, kaip jums atrodo, tačiau jūsų pasitikėjimas bus nušautas.

Dienos pratimas paleidžiama jums formos taip, kad tave myliu taip, kaip jums atrodo ir yra pasirengę ramstyti savo stuff visur. Pasaulio, mes ateina jums.

Tai sumažina osteoporozės rizika 

Osteoporozė yra ne liga, daug mums jaudintis. Galų gale, mes turime per daug mūsų plokštės diabeto, vėžio ir širdies ligos forma.

Tačiau osteoporozė yra labai reali – ir tai labai sekina.

Šiuo metu, kai kurie 10.000.000 JAV yra sergate osteoporoze, o dar 18.000.000 gresia didelis pavojus. Sąlyga yra apibrėžiamas kaip „kaulų retėjimo“, kuris iš esmės sukelia sąnarių skausmą ir palieka jūs negalite daryti tai, ką Jums anksčiau buvo galima daryti be antros minties.

Reguliariai mankštinkitės padeda stiprinti kaulus ir saugo jūsų skeletas tip-top būklės.

Jis apsaugo nuo raumenų nykimo

Kaip žmogaus organizmas auga vyresni, jis nemano, kad sunkiau auginti raumenis taip veiksmingai, kaip ji naudojama. Jei esate savo dvidešimties, jūs gana daug savo žydėjime ir auga raumenys ateina lengvai. Tačiau tai neturi trukti amžinai.

Tačiau yra atsargumo priemonių galite imtis, siekiant išvengti savo raumenis nuo nyksta. O geriausia priemonė pradėti reguliariai mankštintis.

Dienos pratimas nėra tiesiog padėti jums išlaikyti savo raumenų masę – ji taip pat gali padėti jums iš tikrųjų ją padidinti.

Jis gali pagerinti virškinimą

Beveik visi tam tikru savo gyvenimo laikotarpiu kenčia nuo virškinimo sutrikimų. Nevirškinimas pasireiškia įvairiose erzina ir gėdingai simptomų, įskaitant pernelyg dujų, pilvo pūtimas, skrandžio diegliai, vidurių užkietėjimas, viduriavimas ir pan.

Virškinimas yra super svarbu sveikas tu, ir nors jūsų mityba tikrai gali padėti daug, ar jūs taip pat žinote, kad kasdien pratimai gali pagerinti padėtį, taip pat?

Pratimai gali padėti jums žarnyno raumenis geriau suskaidyti maistą ir perkelti jį per jūsų sistemą. Jis tai daro sumažinti vangumas ir stiprinti savo pilvo raumenis.

Pratimai gali sumažinti Lėtinis skausmas

Lėtinis skausmas yra tikrasis košmaras tiems, kurie kenčia nuo jo. Tai su jumis nuo to momento, jums pabusti ryte, to momento, kai paspausite už naktį maišą. Jis tiesiog niekada palieka.

Tačiau, nors tai sunku atsikratyti skausmo amžinai, pratimai gali bent padės jums šiek tiek daugiau atleidimą nuo jo atleidus endorfinų, vadinamųjų natūralių skausmo.

Tai gali padidinti psichinę veiklą

Kartais, tai tikrai sunku susitelkti ir produktyvus darbe. Nuovargis dažnai trenkia įpusėjus dienai, ir viskas pradeda lėtėti. Prieš jį žinote, mes ne atleistas nuo visų tuos laiškus ir padavė tuos svarbius dokumentus, o tai reiškia, rytoj bus itin neramus.

Yra būdų, kaip pagerinti savo psichinę veiklą darbe. Tvirtinimo savo mityba yra vienas iš jų, o reguliari mankšta yra kita.

Dienos pratimas paaštrina mūsų protinius gebėjimus didinant deguonies kiekį teka per mūsų kūną. Tai, posūkių, didina produktyvumą, taip pat mūsų tarpasmeninius santykius darbe.

Tai gali sumažinti insulto rizika

Insultas yra vis labiau ir labiau paplitęs ir Amerikoje dabar numeris 1 priežastis ilgą laiką, sunkia negalia. Kiekvienais metais, beveik 800.000 JAV piliečiai patiria insultą, o skaičiai nerodo jokių nykstantis požymiai.

Didindami savo širdies ritmą, galite sumažinti savo riziką insulto ir kasdien pratimas yra geras būdas tai padaryti.

Pratimai susiaurina jūsų kraujagysles

Prasta mityba ir blogų įpročių, pavyzdžiui, rūkymo, gali sukelti stora, standi ir kieta kraujagysles. Laikui bėgant, tai kelia jums gresia visų sveikatos problemų, ypač širdies ligos ir miokardo infarkto rūšių.

Pratimai padeda padaryti savo laivai gražus ir lanksti, kad jie galėtų gauti daugiau deguonies.