10 natūralių streso slopintuvų

Kiekvienas, kuris gali pasakyti, kad jie niekada jaučiasi pabrėžė yra labai laimingas žmogus iš tikrųjų, nes dauguma žmonių gauti pabrėžė apie tai, kas beveik kiekvieną dieną. Susiduriame su stresinėmis situacijomis visą laiką; nuo signalizacijos nesiruošia išjungti ryte, kad negalės grįžti namo vėl naktį, nes intensyvus eismas. Jei manote, kad tai stresas vis geriau iš jūsų, tai yra, kai jums reikia padaryti kažką apie jį. Gyvenimas su pastovaus streso gali turėti rimtų pasekmių sveikatai, taip pat tiesiog nėra labai malonus, todėl, jei jaučiasi pabrėžė visą laiką, skaityti šiuos dešimt natūralių būdų, kad jūs galite sumažinti stresą.

1. Ramunėlių arbata

Ramunėlių arbata yra vienas iš labai populiarus natūralus streso sumažinimui. Iš ramunėlių arbatos puodelis gali turėti raminantį poveikį jums ir sumažinti kai su įtampos, streso ir nerimo jausmus. Ramunėlių arbata yra junginio, vadinamo, apigeninas, kuri gamina panašų poveikį tiems, kai nustatytas trankviliantai, bet be jokių nemalonių šalutinių poveikių, kad vaistus gali sukelti.

2. Muzika

Muzika turi nuostabų būdą pakeisti savo nuotaiką. Tai gali padaryti norite šokti, jis gali jums malonu, bet jūs taip pat galite naudoti muzikos nuraminti tave. Kitą kartą jums įstrigo eismo ir jūsų kraujo pradeda virti, pabandykite šiek tiek minkštas ramina muzikos per radiją, ir jūs būsite nustebinti tuo, kaip efektyviai ji sumažina savo streso lygį.

3. Apyniai

Apyniai, kurie naudojami alaus duoti jam kartaus skonio, taip pat yra didelis fizinis stresas sumažinimui. Paimta mažomis dozėmis, apyniai turi švelnų raminamąjį poveikį organizmui ir tyrimai parodė, kad jie gali būti labai efektyvi ramina nervus. Jūs galite gauti apynių naudos iki alaus pusę arbatinio šaukštelio juos verdančiu vandeniu ir gerti ją. Negerkite per daug, nors, ar esate linkę užmigti.

4. Pratimai

Pratimai yra paprastas būdas padaryti jūsų kūnas spaudai jaustis gerai hormonus, kurie sumažins streso hormonų poveikis. Viskas suformuoti Pagyvėja pėsčiomis į visiškai išsiskleidęs treniruotės padės sumažinti stresą ir tai tikriausiai labiausiai natūralus streso suardymo techniką, kad yra. Jei pradedate naudotis reguliariai, jūs netrukus pradeda jausti savo streso lygį nuleisti.

5. Kryžiažiedė

Kryžiažiedė yra dažnai naudojami vaistažolių streso ir nerimo, ir tai ne narkotikas ir jis taip pat sukelia priklausomybę bet kokiu būdu. O keistai, kryžiažiedė yra keletas ingredientų, kurie yra stimuliantai, taip pat medžiagos, kurios yra trankviliantų, bet tyrimai parodė, kad bendras poveikis pasifloros yra raminantis vienas.

6. Miego

Miegas yra dar vienas iš nuostabiausių gamtos streso sumažinimui. Kiekvienas žmogus turi skirtingus kiekius miego veiktų tinkamai visą dieną, bet vidurkis skaičiuojamas būti aštuonias valandas per naktį. Jei negaunate pakankamai miego jums jaustis labiau irzlus ir viskas bus jums daugiau. Iš miego trūkumas gali padaryti jums mažiau pajėgios susidoroti su dalykų, ir jūs jausitės labiau pabrėžė, todėl įsitikinkite, kad jūs gaunate gerą nakties miegą, kiekvieną vakarą, ir jūs jausitės daug geriau už jį.

7. Aromaterapija

Aromaterapija yra nieko naujo, jis buvo naudojamas šimtmečius, šalyse visame pasaulyje, atsipalaiduoti nervus ir kontroliuoti stresą. Jis netgi gali atnešti neatidėliotiną pagalbą nuo streso simptomus. Į kvapai, kad yra geriausiai žinoma už tai, kad natūrali streso sumažinimui yra: eukalipto, ramunėlių, levandų, pipirmėčių ir anyžių. Jei jūs niekada bandė jį prieš, give it a go; Jums gali būti labai nustebinti tuo, kaip efektyviai aromaterapija gali būti sumažinti stresą.

8. Iškirpkite greito maisto

Ką valgyti tikrai gali paveikti jūsų nuotaiką, todėl iškirpti greito maisto, ir jūs jausitės daug geriau. Subalansuota mityba, kuri apima daug šviežių daržovių ir vaisių suteiks jums visas maistines medžiagas, kad jūsų kūnas turi išlaikyti savo mintis stabili. Jei valgyti paruoštų maisto ir greito maisto daug, pabandykite Swapping jį sveiką maistą tik vieną savaitę. Pažadame jus; jūs tikrai manote, kad į savo streso lygio skirtumas.

9. Jonažolė

Jonažolė yra dar vienas gamtos streso sumažinimui, kad gali padėti su įtampa ir nerimas. Šiuo metu žinoma, kad būti galingas antidepresantas, depresija yra vienas iš šalutinių poveikių streso. Jonažolė yra augalinis vaistas, kuris gali būti imtasi siekiant išlyginti nuotaiką ir gauti nerimą ir stresą kontroliuoti. Jis neturėtų, tačiau, gali būti naudojamas kaip nustatytą vaistas nuo depresijos pakeitimo.

10. Tiesiog pabandykite ne nerimauti tiek daug

Pati natūraliausia priemonė streso, kad jūs turite rasti tai sau. Stenkitės išlaikyti dalykų požiūriu, pabandykite galvoti, ką per racionaliai. Stresas sukelia tiek daug, ką mes suvokiame, kad būtų realus, kaip ji yra tai, kas yra tikra. Paklauskite savęs: ar tikrai būti atleistas, nes esate vėlai dirbti tik vieną dieną? Tikriausiai ne, todėl atsipalaiduoti, ir jums bus padaryti save ir savo kūną milžinišką paslaugą.

Ar žinote, kitų natūralių streso sumažinimui?