10 mergaičių patarimų, susijusių su pasitikėjimu

Kai jūsų pasitikėjimas yra žemyn, tai lengva pajusti atskirti nuo pasaulio. Nors kitos merginos imasi veiksmų ir riziką ir pasiekti sėkmės, esate pakimba bloga nuotaika, nes jūs neturite jaustis pakankamai gerai pateikti save ten. Tai gali sukelti praleistų galimybių, nepanaudotą potencialą, ir, blogiausia, atsisveikino.

Pasitikėjimas savimi yra sunku meilužę, tačiau kažkas visi turėtume būti dėkingi už tai, kad jis nėra dalija gimimo, su kai gaunate daug IT ir kitiems tik gauti Morsels; Vietoj to, ji yra kažkas, kad kiekvienas gali turėti daug, bet kuriuo metu – ar mažai. Dažnai pasirinkimas yra neveiksnus jums.

Tiesa yra ta, kad jūs galite turėti tiek daug pasitikėjimo savimi, kaip labiausiai pasitikinčių savimi moterų pasaulyje, iš pasaulyje žinomų aktorių populiarių dainininkų ir šokėjų. Jums tiesiog reikia tiksliai žinoti, kaip pasirinkti sau kai jaučiatės žemyn – ir kaip sukurti pasitikėjimą savimi. Paimkime pažvelgti lygiai taip, kaip tai padaryti.

Suknelę įspūdį

Senas posakis, kad drabužiai kad žmogus, – bet jie taip pat moteris. Jei nešiojate savo baggiest kelnes ir savo dowdiest viršūnes, kai jūs paliekate namus, ji turės įtakos jūsų savigarbą. Jūs ketinate jaustis kaip Baggy ir kaip neelegantiškas kaip drabužių dėvite. Jūs ketinate norite greitai užgniaužti į parduotuves, tikiuosi, kad jūs negaunate matė, prieš greitai zipping grįžti namo.

Nešioti savo geriausią drabužius, kad pabrėžti savo teigiamas savybes leidžia jaustis gerai. Kai atrodo nuostabi, jūs manote, nuostabi. Jums nereikia išleisti daug pinigų ant drabužių; išsirinkti tuos, kurie žinote, padės jums atrodyti ir jaustis puikiai, ar knaisiotis po savo garderobą ir iš naujo atrasti aštrių suknelė nesate dėvėti ilgą laiką.

Pagerinkite savo laikyseną

Kitas patarimas, kaip pagerinti pasitikėjimą savimi yra pagerinti savo laikyseną.

Jeigu jūs skaitėte romaną, jūs žinosite tiksliai, kaip rašytojas apibūdina asmenį be pasitikėjimo savimi:

„Ji hobbled gatve, pečiai slouched, akis fiksuotas ant šaligatvio. Ji greitai neįvykti už kampo, slepiasi savo veidą su savo ranka. „

Ar tai garso, kaip jūs? Labai galbūt. Norėdami padidinti savo pasitikėjimą, svarbu, kad jums pagerinti savo laikyseną. Visada atsistoti aukščio ir stačias. Stendas su savimi ir komanda. Laikykite savo galvą aukštyn ir visada padaryti akis su kuo kalbi. Nevengia savo žvilgsnį, bet užrakinti į jį.

Išlipti Social Media

Kaip žinote, merginos yra labai gerai, lyginant save su kitais. Kartais mes palyginti mūsų gyvenimus į mūsų geriausias draugas, kartais mes lyginti save su draugu mes nemačiau 5 metus – o kartais mes palyginti jį su Angelina Jolie.

Socialinė žiniasklaida daro tai lengva mums lyginti save su kitais. Jei esate mergina natūra, kurie jaučia žemyn, kai jūs matote, kaip gerai kažkas daro, tai gali būti gera idėja laikinai išjungti savo profilius. Išlaisvinant save nuo socialinės žiniasklaidos reiškia, kad jūs galite sutelkti dėmesį į savo tikslus nejausdama, kuriems konkuruoti su kažkieno gyvenimo spaudimą.

Let Go praeities

Tai dar vienas svarbus patarimas, kaip pagerinti pasitikėjimą savimi. Kartais, tai skausminga praeitis, kuri gali pakenkti mūsų savigarbą į dabarties akimirką. Pavyzdžiui, prieš kelerius metus aš praleidau ant darbo aš tikrai norėjau, ir kurį aš taip pat maniau, kad aš buvo labai pajėgi daryti. Tai būtų reiškę labai Perkelti į mano karjerą.

Nepasinaudos ji tikrai išjudinti mano savigarbą. Mėnesius aš wallowed savigailos ir įtikino save aš tiesiog nebuvo pakankamai gera, kad žingsnis po aukštyn. Aš nustojau kreipiasi dėl naujų darbo vietų, o vietoj to išliko mano toji. Tai buvo viskas, ką aš buvo gerai, aš motyvuotas.

Toks mąstymas sustoja jums gauti atgal ant žirgo ir bando dar kartą. Nesėkmės praeityje yra mokytojai, kad Papasakokite kurios klaidų išvengti antrą kartą aplink. Naudokite savo patirtį savo pranašumą, bet niekada tegul jis dominuoja savo dabartinį mąstymą.

Būkite gražus pats!

Kai mes jaučiatės mažas, tai gali būti sunku pažvelgti į save veidrodyje. Bet kai mes darome, mes visada kritikuoti save:

„Žiūriu, kad negraži dabar. Kodėl kas rasti man patraukli? „

„Aš negaliu palikti namus šią savaitę – man atrodo baisi!“

Stotelė yra tokia griežta sau! Nuo šiol bus gailestingas sau ir duoti sau šiek tiek pagirti. Sutelkti dėmesį į savo stipriąsias puses, pamiršti apie savo trūkumus ir būti natūra. Tu to nusipelnei!

Stay away nuo neigiamo Žmonės

Kitas patarimas, kaip pagerinti pasitikėjimą savimi yra likti nuošalyje nuo neigiamų žmonių. Mano mama visada sakydavo man, kad mes tampame žmonės mes supa save su labiausiai. Aš visada jaučiau, kad tai tiesa, kai buvau jaunesnis, bet aš niekada suprato kaip žalinga ji gali būti, kol aš buvo aplinkinių save su labiausiai neigiamų žmonių įsivaizduoti, kai aš paspauskite 30 d.

Negatyvumo veislės negatyvumo. Jei jūsų geriausi draugai yra pesimistiškai ir ciniškas, ten didelė tikimybė jų būdas pažvelgti į gyvenimą bus išsitrinti ant jūsų. Jei esate susirūpinę tai, arba su jais kalbėtis apie savo problemas ar bandyti rasti būdų hanging out su daugiau teigiamų žmonių. Tai tikrai padės.

Venkite perfekcionizmas

Viena iš priežasčių, mergaičių prarasti jų pasitikėjimą, nes jie nebuvo pasiekti savo užsibrėžtų tikslų.

Bet kartais, mūsų tikslai yra nerealus. Kai mes nepasieks, mes jaučiamės blogai.

Vietoj siekiame 100% tobulybės kiekvieną kartą, priminti sau, kad esate tik žmogus. Nustatyti realius tikslus, vengti reiklumas sau ir būti laimingas su tuo, ką jūs turite pasiūlyti.

Būti dėkingam

Kitas puikus patarimas, kaip pagerinti pasitikėjimą savimi yra tiesiog būti dėkingi. Žmonės sako, kad jie mėgsta pinigus, nes ji suteikia jiems pasitikėjimo. Taip pat, jei mes neturime pinigų, tai tikrai gali ištekėti mūsų pasitikėjimą – ypač jei mes taip pat neturi darbo.

Nesvarbu jūsų trūksta pasitikėjimo priežastis dabar, turėtumėte išvardyti visus jūsų gyvenime dalykų, kad jums turėtų būti dėkingi už. Tai gali apimti savo draugams, savo šeimą, savo augintiniai, savo sveikatą, savo jaunystę ir pan. Sąrašą, kaip daug dalykų, kaip įmanoma!

Pratimas

Aš buvau ketinate rodo, kad paspausite sporto salėje, tačiau ne kiekviena mergina mėgsta eiti į sporto treniruotės. Jei tai skamba kaip jums, jūs visada galėtų naudotis namie, ar net eiti į ciklą.

Pratimai gauna savo kraujo siurbimo ir deguonies teka, o tai savo ruožtu skatina savo gamybą organizme laimingų hormonų. Be to, pratimai leidžia jums jaustis gerai apie save, nes jūs gaunate formos ir vyksta tam tikru būdu siekti savo norimą išvaizdą.

Pagerinti savo mitybą

Mūsų galutinis patarimas kaip pagerinti pasitikėjimą savimi yra pagerinti savo mitybą. Taip pat naudojasi, pagerinti savo mitybą gali padėti sukurti savigarbos. Greito maisto įdaryti su blogais riebalų, kurie iš tikrųjų gali sukelti depresiją. Vaisiai ir daržovės, atvirkščiai, yra pakrautas su gyvybiškai svarbių mikroelementų, kurie ne tik pagerinti savo sveikatą, bet taip pat privers jaustis nuostabus, nes jūs žinote, kad jūs valgyti sveikai.

Pabudimas galingas pusryčiais prikimštas vaisių ir daržovių yra puikus būdas pradėti dieną pozityviai. Jis gali suteikti jums energijos ir pasitikėjimo reikia pasinaudoti dieną.

Kaip pagerinti pasitikėjimą savimi? Kas yra jūsų geriausias patarimų?