10 klaidingų supratimų, kurie gali trukdyti jūsų svorio netekimui

load...

Jei 2017 buvo metai jums buvo reiškė prarasti svorio, bet to nepadarė, tai gali būti, nes jums buvo užsiprenumeruoti tam tikrų bendrų klaidingų nuomonių apie svorio.

Visas pasaulis yra orientuota dabar dėl sveikatos, fitneso ir dietos. Atrodo, kad kiekvienas turi savo nuomonę apie tai, ką jums reikia padaryti, norint numesti svorio. Tačiau, kaip dažnai yra populiarus nuomonė teisinga? Kartais, tai tiesiog neteisinga.

Problema yra ta, kad mes susiduriame su informacijos pertekliaus. Ir tiek daug informacijos sukasi aplink, prieštaravimai yra neišvengiamas. Nors vienas „ekspertas“ pasakoja jums padaryti tam tikrą kažką, kitas sako jus padaryti bendrą priešingai.

load...

Tačiau dažnai yra keletas tam tikrų vienetų patarimų, kad visiems atrodo, kad susitarti dėl. Jei jau praktiškai šiuos patarimus gabalus, bet vis dar negaliu perkelti svarų, tai gali būti, kad patarimas – nesvarbu, kaip populiarus – tai platus ženklo.

Paimkime bent 10 klaidingų, kad gali būti, trukdančių savo svorio išvaizdą.

Visi kalorijų yra iš esmės tas pats

Kalorijos yra matavimo vienetai, bet ar tai automatiškai reiškia, kad visi kalorijų šaltiniai turi tą patį poveikį svorio? Visiškai ne.

Kiekvienas maisto, kad jūs valgote, nuo avokadų kiaušiniams, turi savo individualų metabolizuojami tuo pačiu būdu, kad yra unikalus. Kaip, pavyzdžiui, tai, kaip avokado sąveikauja su jūsų hormonų ir alkis yra skirtingas nuo to, kaip kiaušiniai sąveikauja su jūsų hormonų ir bado.

Baltymų kalorijų veikti skirtingai tiek angliavandenių ir riebalų kalorijų. Jie visi veikia ir skirtingai reaguoja į vienas kitą.

Kad būtų aiškiau,, pažvelgti į jį kaip šis: Kai įjungiate angliavandenių ir riebalų kalorijas su baltymų tie, jūsų apetitas bus eiti ir turėsite mažiau potraukį.

Kalorijos nėra lygūs – tai yra svarbu, ką valgote.

Visi vaisiai yra nuostabi ir turėtų būti valgomas su beatodairiškai atsisakyti

Vaisiai yra gera, tačiau yra kai kurie vaisiai, kurie gali trukdyti jūsų svorio netekimas tikslus, pavyzdžiui, saldus tie kaip ananasų, bananų ir mangų.

Jei naudotis Siuntos, galite Daiktai savo veidą

Jūs tikriausiai išgirsti ir pamatyti jį visą laiką: Merginos, kuris Daiktai veidus ir tada sako jie jau turiu įrašyti jį viskas off salėje kitą dieną.

Tai tik užburtas ratas, kad tikrai ne jums bet kur. Būtų malonu, jei mes galime prisiryti ir tada įrašyti visų tų kalorijų ant Kierat, tačiau dauguma iš mūsų nesinaudoja pakankamai gauti teisingus rezultatus.

Gera idėja yra valgyti 200 kalorijų mažiau kiekvieną dieną ir įrašyti papildomą 200 per dieną.

Negalima valgyti naktį

Mes visi turime draugą, kuris pasakoja mums, jie nevalgo naktį.

„Jei aš valgyti naktį aš eisiu riebalų! Ar jūs norite man eiti riebalų? Ar tai, ką norite? „

Tai iš tikrųjų baisu, kaip žmonės reikalaus ne valgyti po 7pm. Bet kodėl? Nėra jokios priežasties ne!

Valgyti už ankstyvą vakarą nepadės jums numesti svorio. Iš tiesų, tai tikrai tikrai sveika nuolat valgyti, kol, tarkim, 30 minučių prieš miegą. Absorbuojamas jūsų kūno tik prieš eidami miegoti maistinių medžiagų, yra naudojami siekiant pagerinti jūsų medžiagų apykaitą ir remontas savo kūną.

Jūs negalite valgyti riebalų – Jie Padaryti jums riebalų!

Gerai, aš žinau, kad tai skamba taip, lyg riebalai leis jums riebalų (raktas yra kinda pavadinimo, juk). Bet jei norite gerą sveikatą, reikia vartoti riebalų – teisė riebalų.

Yra gerų ir blogų riebalų, ir gerų vadinami mono sočiųjų riebalų, kurie Rasite augalų maisto produktų ir aliejų.

Jūs galite valgyti tiek, kiek sveikas maistas, kaip norite

Bijo ne. Tiesiog todėl, kad kažkas yra sveikas ir gerai, tai nereiškia, kad jūs turite eiti į priekį valgyti pernelyg. Turėtų būti ribos, net gerų dalykų – išskyrus žali, žinoma. Galite valgyti visus špinatus norite !! Valio!!

Turėtumėte galėti sublogti super greitai

Daug žmonių gauti atkalbinėjo, kai jie nemačiau rezultatus jie norėjo po 2 – 3 savaičių. Po visų šių pastangų, jie manė, jie nori būti liesas dabar. Tai neįvyko, todėl ką jie daro? Kai mesti į rankšluostį apskritai ir pasiduoti.

Tai yra negerai požiūris turėti, nes mes leisdami klaidinga prielaida verčia mus jaustis blogai. Tai nėra, galbūt greitai numesti gerą sumą svorį. Tai tiesiog nėra. Svorio netekimas yra daugiausia pavienių, o tai užima daug laiko gauti norimą svorį.

Jei Blitz svorio, jūs iš tikrųjų pradėti savo kūną į pavojų. Nustatykite ilgalaikį tikslą, ir dirbti lėtai, bet produktyviai link jo.

Kai jūs pasiekėte savo svorio tikslų, galite jį lengvai

Kai jūs pasiekėte savo svorio tikslų, galite jį šiek tiek lengviau, nei jūs ir darote neseniai. Bet pasakyti, kad jūs galite pasiimti ją lengva ir gydyti save kai pyragai ir greito maisto vėl yra tiesiog kvailystė.

Tai nėra būtina, kad jums bus naudinga Atgal Jūs pamečiau svorio – jei daryti teisingus dalykus, kad yra. Tai itin svarbu, kad jūs nuolat sutelktas dabar, kad jūs prarado svorį, nes jei ne, tai grįš.

Kas dirbo Mano draugas man tiks

Tarkime, kad jūs turite draugą, kuris padaryta nuostabiai gerai numesti svorio neseniai. Ji prarado dvidešimt svarų per kelis mėnesius ir dabar atrodo nuostabi. Dar geriau, ji pasirengusi pasidalinti su jumis visais savo paslaptis.

Tik, nepaisant visų jūsų pastangų, jos metodai neveikia už jus. Jūs neprarado dalyko ir dar jūs išnaudota nuo visų sunkaus darbo!

Yra ne vienas-dydis tinka visiems. Nėra stebuklinga, kai jis ateina į svorio. Pratybos ir dietos, kad dirbo nuostabiai nėra garantuojamas į darbą už jus. Taip, tai nelinksma. Bet išlaisvina save nuo šio klaidinga reiškia, tada galite rasti planą, kuris geriausiai tinka jums.

Miegas yra silpna Žmonės

Ne, miegas yra skirtas žmonėms, kurie nori gauti sveikas numesti svorio.

Miegas yra svarbus prarasti riebalų. Kuo mažiau miego gausite, tuo mažiau svorio jūs prarasite. Tai pagrindinė matematikos.

load...