10 greitų ir lengvųjų būdų sumažinti nugaros skausmą

Nesvarbu, ar tai sukelia miego į nepatogią padėtį, kėlimo kažką sunkus, ar turite rimtesnių nugaros problemų, dauguma žmonių kenčia nuo nugaros skausmo tam tikru momentu savo gyvenime. Nepriklausomai sukelia tai, nugaros skausmas gali būti reali problema, nes skauda, ​​kai jūs judėti, kai jūs vaikščioti, ar net jei jūs tiesiog sėdėti toje pačioje padėtyje per ilgai. Jei turite nuolatinį nugaros skausmas, turėtumėte kreiptis į gydytoją, nes Jums gali prireikti medicininės pagalbos už ją. Prieš padaryti, nors, patikrinkite šiuos paprastus dalykus, kad jūs galite padaryti, kad būtų galima sumažinti savo nugaros skausmas.

1. Praplėtimas

Žmonės tiesiog nėra skirtas būti sėdi prie stalo per ilgai, ir vienas iš labiausiai paplitusių priežasčių, nugaros skausmas sėdi dirbti kompiuteriu visą dieną. Jei dirbate biure, jūs tikriausiai praleisti ilgą laiką sulenktas per parą ir kad bus išleisti savo stuburą į nenatūralioje padėtyje. Norėdami sumažinti nugaros skausmą, kurį sukelia tokiu būdu, keltis kas dvidešimt minučių arba tiek, ir atlikti kelis tempimo pratimus. Tai padės jūsų nugaros ir jis Wok pagerinti savo kraujotaką, taip pat.

2. Gauti gerą nakties miegą

Geras miegas suteikia įtempti nugaros raumenys laiko remontuoti patys ir uždegimas sąnarių laiko išgydyti, todėl gauti miegoti, kaip šiek tiek anksčiau ir pamatyti, jei tai padeda sumažinti savo nugaros skausmas. Jei Jūsų lova yra ne suteikti jums pakankamai paramos, kad taip pat galėtų būti nugaros tiek priežastis, jei jūsų čiužinys yra per aštuonių metų, pakeisti jį nauju ir pirkti gana tvirtą čiužinį. Jei miegoti ant minkšto čiužinio, stuburas valia kreivė, o jūs miego, ir kad bus sukelti nugaros skausmą.

3. Gaukite šiek tiek švelniai pratimą

Gydytojai naudojamas patarti, kad jums pailsėti, jei patyrė nugaros skausmą, bet, bendram nugaros skausmas, patarimai šiandien yra kažkiek švelniai pratimą. Jei turite rimtų nugaros problemų, tada jūs turėtumėte, žinoma, laikytis gydytojo nurodymų, susijusių su naudojimosi, tačiau daugelis nedidelių nugaros problemos gali būti išspręstos stiprinant raumenis gale nors švelniai tempimo pratimai, ar net tiesiog vaikščioti.

4. Patikrinkite savo svorį

Daug žmonių kenčia nuo backaches visą savo gyvenimą, kol, tai yra, jie praranda šiek tiek svorio. Jei turite antsvorio, esate išleidimą papildomą spaudimą ant nugaros visą dieną ir kad privalo sukelti nugaros skausmą. Į visus jūsų nugaros problemų atsakymas gali būti taip paprasta, kaip prarasti keletą svarų.

5. Karštas ir šaltas gydymas

Ar taikant karščio ar šalčio į nugarą bus sumažinti savo nugaros skausmas priklausys nuo to, kas iš tikrųjų sukelia skausmą pirmoje vietoje taip, už nedidelius nugaros problemų, eksperimentuoti su tiek ir pamatyti, kas veikia geriausiai tinka jums. Kaip bendra taisyklė, taikant kažką šalto, kaip ledas pakuotėje, sumažins patinimą ir uždegimą, tuo tarpu taikant kažką karštą, kaip karšto vandens butelį, bus sumažinti raumenų spazmus ir mėšlungį.

6. Stiprinti savo branduolį

Jei jūsų pagrindinius raumenis, pavyzdžiui, jūsų abs, nėra pakankamai stiprūs, kad tinkamai remti savo svorio, kai jūs stovite, kad bus sukelti apatinės nugaros dalies skausmo. Pagrindiniai raumenys negauna paprastai gauti pakankamai fizinio krūvio metu vidutinė dieną, todėl pridedant šiek tiek daugiau core stiprinimo pratimai į treniruotę gali būti sumažinti savo nugaros skausmas būdas.

7. Imtis Jogos užsiėmimai

Daugelis žmonių mano, kad Pilates treniruotės yra geras būdas naudotis atgal ir ji neturi užkrauti esamų nugaros problemų. Nors jūs nenorite stumti bet pratimų tipo iki taško, kad jaučiate stiprų skausmą, tyrimai rodo, kad žmonės su apatinės nugaros dalies skausmo, kuris paėmė Jogos užsiėmimai patyrė žymiai sumažinti jų būklę.

8. Nusiramink

Gaukite pyktį ir stresą kontroliuoti, nes tai gali sukelti nugaros skausmus taip pat. Kai jūs gaunate pabrėžė ar piktas, jūsų kova ar skrydžio instinktas prasideda ir kad daro savo raumenis įtempta. Vienas Europos tyrimas nustatė, kad žmonės, kurie yra labiau linkę į stresą ir nerimą, yra daug labiau tikėtina, kad kenčia nuo nugaros problemų, nei tie, kurie yra ramus ir atsipalaidavęs.

9. Meditacija

Meditacija gali būti būdas sumažinti nugaros skausmą ir tai tikrai lengva padaryti. Keli moksliniai tyrimai įrodė, kad meditacija gali sumažinti chronišką skausmą ir viename tyrime konkrečiam nugaros skausmas, kurį atliko kunigaikščio universiteto, buvo nustatyta, kad žmonės, kurie tarpininkaujant gali sumažinti skausmą, net 40%.

10. Žodis apie nuskausminamuosius

Jei kenčia nuo nuolatinių nugaros skausmas, svarbu, kad jums spręsti šią problemą šaltinio bando keletas dalykų, kad mes pirmiau minėtų arba apsilankę gydytojui arba vaistininkui. Per kovos skausmą malšinančių vaistų, pavyzdžiui, aspirino, pavyzdžiui, yra gerai naudoti kaip trumpalaikio sprendimo nugaros, tačiau jie neturėtų būti naudojami ilgą laiką, nebent esate patariama padaryti gydytojas. Per daug vaistais nuo skausmo gali sukelti skrandžio sutrikimus ir kepenų problemų, todėl daugiau kaip natūralus sprendimas nugaros skausmas, būtų pageidautinas.