10 geriausių vasaros treniruoklių krepšelio pagrindai

Ką jūs vykdyti savo sporto krepšyje tampa dar svarbesnis vasarą, ypač, jei norite eiti tiesiai į sporto salę iš savo pareigų, todėl čia yra dešimt sporto krepšyje Essentials, kad bus išlaikyti jus hidratuotas, kurstė ir paruoštas darbui, kaip taip pat kai kurie yra gerai turėti ištisus metus:

1. Pakartotinai užpildomų vandens butelis

Jis visada svarbu likti hidratuotas, ir net labiau, kad vasarą, tačiau ne visi nori gerti iš vandens fontanas; taigi vieną labai svarbi daugeliui žmonių yra patikimas vandens konteineris, pageidautina stiklinis butelis, o ne plastiko; Tokiu būdu jūs galite pasiimti savo gėrimą ar kokteilį su jumis.

2. Post workout užkandžiai

Pack keletą užkandžiai po treniruotės taip pat papildyti kai tos energijos turėsite atidirbti. Laikykite jį švieži ir laikyti jį paprasta; riešutai ir vaisiai puikių ir paprastų pašto treniruotės užkandžiai, ar fizinis, priedas nemokamai energijos juosta.

3. Greitai sausas rankšluostį

Jūs manote, kad rankšluostį yra tik rankšluostį, bet jūs klystate! Pabandykite naudoti greitai sausas rankšluosčiai, už po sporto naudojimui. Jie yra daug geriau atsikratyti drėgmės iš savo kūno ir jums nebus įdaras šlapias rankšluostis atgal į jūsų sporto krepšyje.

 4. 2-in – 1 dušo želė

Pabandykite ir saugoti netvarką jūsų sporto krepšyje iki minimumo naudojant derinys produktus, kaip du viename dušo želė. Atsigaivinti ir šampūnas plaukus su vienu produktu, ji bus jums sutaupyti šiek tiek erdvės ir kai tos visa svarbi svorio.

5. Sukite dešinėn batus

Jūsų batai yra ne tik mados, todėl įsitikinkite, kad pirkti teisę natūra savo treniruotės. Iš batų tipo bus kitoks, priklausomai nuo treniruotės pobūdžio, todėl ne tik eiti į gražiausių pora, susisiekite su savo vietos sporto parduotuvėje rasti geriausius, tinka jūsų stiliaus treniruotės.

6. Sporto liemenėlė

Priklausomai nuo paramos sumos, kad jums reikia, in geros kokybės sporto liemenėlė investicijos gali būti verta padaryti. Jei planuojate eiti į sporto salę kiekvieną dieną, tada pirkti bent du būtų gera idėja, kad vienas gali būti plaunami ir džiovinimas, o jūs dėvėti kita.

7. Kažkas skaityti

Ėjimo Kierat gali gauti nuobodu, todėl knyga, žurnalas ar e-skaitytojas gali padėti išeiti iš nuobodulio. Ne kiekvienas yra kanalų, kad jie rodo daugelyje sporto salėse, o vistiek, jis duos jums galimybę pasivyti gera knyga per ventiliatorius.

8. Paimkite savo muziką

Nepamirškite savo muzikos transliacijos įrenginį ir ausines. Muzika gali būti labai svarbus, ypač ramioje sporto, kur jums nereikia žinoti daug žmonių. Tai suteiks jums daugiau motyvacijos nesustoti su savo treniruotės ilgiau. Jei jūs neturite savo mėgstamą grojaraštį tik dar, tada eikite į „YouTube“ ir įrašykite paieškos septyniasdešimties kaip: „geriausios treniruotės grojaraščio“ arba „treniruotės motyvacinį grojaraščio“, ir mėgautis sportu, o atrasti keletą naujų funky melodijas.

9. Širdies ritmo monitorius

Jūs galite gauti daug daugiau iš savo treniruotes ir dėvėti širdies monitorių. Kai naudojate monitorių, galite tiksliau sekti, kai jūs pasiekė pakankamą širdies ritmas svorio netekimas, širdies ir kraujagyslių naudą. Jūs taip pat galite pamatyti, jei jūs dirbate pernelyg sunku.

10. Kabinti tualeto krepšys

Kabantys tualeto maišai gali būti tikras bonusas jūsų sporto krepšyje. Jūs galite pakuoti jis pilnas kelionių dydžio konteinerių šampūno ir dušo produktai, jie turi daug kišenių ir jūs neturite jaudintis dėl jų išleidimą ant suoliuko, galite pakabinti juos duše arba savo spintelę.

Kokie jūsų vasaros sporto krepšyje pagrindai?