10 dozių ir nereikia svorio, kurį reikia žinoti

Koks yra geriausias dietos svorio? Prieš pradėti svorio planą, tai yra gera idėja dirbti iš anksto tiksliai, kaip jūs ketinate eiti apie tai. Sakydamas jūs ketinate numesti svorio yra vienas dalykas, bet iš tikrųjų tai kažkas apie tai yra visiškai kita. Jei ketinate pradėti skaičiuoti kalorijas ir numesti kelis svarus, čia yra mūsų dešimties Dos ir klaidas svorio jums turėti Pagalvokite apie:

1. Ar išlaikyti maisto žurnalas

Jūs turite perskaityti šį vieną anksčiau, tačiau jūs negalite pervertinti išlaikyti daug maisto valgyti Prisijungti svarbą. Tai labai lengva nepakankamai sumą valgote kiekvieną dieną ir tada, įdomu, kodėl jūs ne prarasti svorio; todėl nuolat visko žurnalą, kad jūs valgote, įskaitant užkandžius, ir tai padės jums kontroliuoti savo dienos kalorijų norma.

2. Negalima atimti sau visus gydo

Santūrumą yra daug lengviau laikytis, nei nepriteklius, ir nėra reikalo kurti uždrausta maisto produktai sąrašą. Jei neduok save visiškai nuo valgymo tam tikrų rūšių maisto jums bus tik rasti sau troškimas tuos maisto produktus. Tai daug lengviau sumažinti savo suvartojamų didelio kaloringumo produktų arba juos pakeisti mažiau kalorijų alternatyvų.

load...

3. Ar mankšta

Treniruoklių salė yra ne visiems, bet jums reikia sujungti sumažinti kalorijų su fizinio aktyvumo padidėjimą greitai numesti svorį. Kad fizinis aktyvumas gali būti taip paprasta, kaip vaikščioti pusvalandį, vyksta paleisti ar važiuoti dviračiu. Kol jūs gaunate jūsų širdis pumpuoja su kardio kiekvieną dieną tiek, jūsų kūnas pradės sudeginti kai riebalų.

4. Negalima praleisti pusryčius

Jūs daugiau valgyti per dieną, jei jūs praleisti pusryčius apskritai. Kai valgote ką nors pusryčiams jį šuolis prasideda jūsų metabolizmą, ir jis bus sustabdyti jus nuo gauti net alkanesnis vėliau tą pačią dieną. Tyrimai parodė, vėl ir vėl, kad žmonės, valgantys pusryčius numesti svorio lengviau, nei tie, kurie to nedaro.

5. Ar valgyti užkandžiai

Valgyti sveiką užkandį tarp valgymų padės Jums mažiau valgyti valgio metu. Nesijaudinkite valgyti užkandžiai, tiesiog įsitikinkite, kad užkandžiai, kad jūs valgote yra sveiki tie, kaip šviežių vaisių ar daržovių, rupios skrudinta duona arba riešutų sauja.

6. Neleisk, kad jūsų mityba gauti nuobodu

Laikykite savo mitybą įvairus, o ne įstrigti valgyti tą patį maistą pavalgyti po valgio ar jūs tapsite nuobodu ir rasti sau pagunda mesti. Dietos nereiškia, kad visi jūs galite valgyti yra salotos, todėl eksperimentuoti su naujų sveikų maisto produktų, kad jūsų dieta įdomi.

7. Ar gerti daug vandens

Troškulys yra dažnai klaidingai bado, todėl įsitikinkite, kad gerti, bent aštuonias stiklines vandens per dieną. Tai jus hidratuotas, išstumti savo sistemą ir padės jums jaustis visiškai.

8. Negalima mesti, nes vieną lapelį

Neleiskite vienas trumpalaikis slydimo įdėti jums ne visai savo svorio planą. Jūs esate tik žmogus ir gali būti nelyginis dienų, kai nesinori naudotis arba pasiduoti pagundai suvalgyti kalorijų užpildyti gydyti. Kartais slydimo nėra pasaulio pabaiga, nei tai yra dietos pabaigos, todėl neleiskite, kad bus pretekstas mesti!

9. Ar kontroliuoti savo porcijų dydžius

Būkite sąmoningi iš porcijų dydžių savo patiekalų, nes tai yra lygiai taip pat svarbu, kaip maistas, kurį valgome. Daugelis žmonių patenka į valgymo mažesnes kaloringų maisto produktų, bet didinant porcijų dydį, kaip ir kibirą rūšiuojama dalį pusryčiai grūdų, riešutų ir džiovintų vaisių, pavyzdžiui spąstus! Tai nepadės jums sąsiauris svarų! Tai geriau valgyti dažniau, bet mažesnių porcijų; tai taip pat padės padidinti jūsų medžiagų apykaitą, kuri, galų gale, padės jums numesti svorio.

load...

10. Nepasiduokite!

Vienas dalykas, kad jums reikia didžiulis padėti ir prarasti svorio yra valios. Kartais slydimo žemę, nereikia pasiduoti potraukį, neleiskite ant pratybų ir jūs neteksite svorio!

Kokie jūsų mėgstamiausi sveiki Weight Loss Patarimai?

load...