10 didžiausių fitneso mitų praeina

Ar jums buvo suardymo savo dugną salėje, tačiau rezultatai nėra artėja? Galbūt jūs jau keltis 6 val kiekvieną rytą treniruotės prieš jus net gauti darbą?

Tačiau nepaisant to, jums geriausia pastangų, nieko gerėja. Jūs vis dar manote, netinkami. Ir jūs tikrai ne prarasti bet kokį svorį. Dar blogiau, jūsų raumenys tiesiog nėra susidarymo.

Taigi, ką daryti?

load...

Yra tikimybė, kad jūs nukentėjo dezinformacija. Deja, tai yra kažkas, kas atsitinka daug, nes internete. Kiekvienas gali rašyti nieko apie World Wide Web – įskaitant stuff, kad yra visiškai ir visiškai netiesa.

Ir tai niekada daugiau negu tuo atveju, fitneso pasaulyje, buvo kiekvienas yra ekspertas, ir kiekvienas turi keletą patarimų, kad turėtumėte. Ei, jis dirbo už juos todėl ji turėtų dirbti Jums, tiesa ?!

O gal jums nebuvo suteikta blogą patarimą per internetą. Gal tai buvo tavo draugas kas jums sakė, kad tai padaryti arba tai padaryti. Tačiau, nors jų ketinimai buvo, be abejo, garbingas, jie galėjo būti kaltas dėl dalijimosi blogą patarimą.

Atskirti tiesas nuo melo, ir jūs gaunate savo sporto žaidimas atgal kelyje, čia yra 10 didžiausių fitneso mitų Busted.

Plokščio ABS, Atsilenkimai yra pagrindiniai

Atsilenkimai yra tikriausiai labiausiai Portretų visų pilvo pratimus. Kiekvienas juos daro. Ir jūs jau buvo pasakyta, kad tai jiems per daug, jei norite plokštesnis Vidurinė.

Bet tik todėl, kad visi tiki, ką jis netampa faktas. Ir tai vienas tikrai nėra faktas.

Atsilenkimai ne iš tikrųjų sudeginti visi, kad daug kalorijų, o todėl reiškia, kad jie nėra tinkami, jei jūs ieškote priploti savo pilvuką.

load...

Atsilenkimai padaryti tonas mažytę tiek savo ABS – bet ne pakankamai.

Vietoj to, aš siūlau Swapping sutrikti kažko, kuri remiasi savo distalinio kamieno, nes jūs tikrai ieškote daryti tai, kas vykdyti visą savo branduolį.

Angliavandeniai padaryti jums riebalų

Angliavandeniai nėra savaime blogai jums, ir jie neturi padaryti jums riebalų. Tiesą sakant, jums reikia angliavandenių optimaliai treniruotės efektyvumą!

Prakaito = Daugiau Burnt Kalorijos

Atrodo, kad bendra idėja tarp gimnastikos zuikiai, kad daugiau jums prakaitas, tuo daugiau kalorijų galite sudeginti. Jei nenorite palikti treniruotės sesiją ieško, kaip nors ką tik vaikščiojo per plovykloje, tai iš esmės reiškia, kad jums dar nėra stumiama sau pakankamai sunku. Jūs nesate sudegė pakankamai kalorijų. Kitaip tariant, jūs visiškai nepavyko.

Netiesa. Tiesiog todėl, kad jūs visiškai pamerkiami į odą, tai nereiškia, kad jūs sudegino daugiau kalorijų nei įprasta. Žinoma, jūs norėtume manyti, kad (ir jūs tikriausiai skaitote šį su dideliu nusivylimu dabar!), Bet aš atsiprašau – tai tiesiog nėra tiesa.

Per daug Veikia sugadinti savo kelio

Girdėjau šį mitą kelis kartus, ir jūs tikriausiai taip pat. Iš esmės mitas yra tai, kad kuo daugiau jūs paleisti, blogiau savo kelio taps. Jie bus sagtis ir palūžti ir gana greitai jūs negalėsite kada nors vėl vaikščioti!

Realybė, nors, yra tai, kad veikia neblogai už savo kelio. Iš viso. Iš tiesų, žmonės, kurie paleisti dažnai turės tik kaip įspūdingas iš kelių porą kaip tie, kurie neturi paleisti ne visi.

Tačiau, jūs turite rūpintis, kai veikia. Tai gana griežta pratimas, o jei jums nereikia imtis tinkamų atsargumo priemonių, galite padaryti sau potencialiai blogas žalos.

Veikia ant Kierat yra geriau už kelius nei Veikia dangos

Aš gonna išspręsti šią vieną ant virš vieno uodegos. Nesvarbu, kiek kartų žmonės sako jums, kad veikia ant Kierat yra geriau už jūsų kelius nei veikia šaligatvio ar asfalto, netikiu jais.

Jūsų kūno svorio ir jo jėga yra, kas sukelia stresą ant kelių – ne žemės dirbate toliau.

Aerobikos treniruotės pagerina medžiagų apykaitą už valandos pabaigos

Šis mitas yra iš tikrųjų iš dalies tiesa. Taip, aerobikos treniruotės bus padidinti savo metabolizmą. Bet tai nebus Turbokompresorius tai būdas daug žmonių mano, kad daro.

Jūsų metabolizmas dega didesniu mokesčio tarifu, po aerobikos – bet pagerėjimas yra tik nežymus. Tai ten, bet ji neleidžia jums įrašyti bet daugiau nei maždaug 20 daugiau kalorijų.

Jei ruožas, atgausite Greitesnis

Neseniai atliktas tyrimas Milano universiteto visiškai demaskavo mitą, kad tempimo pasportavus pagerina organizmo išieškojimo lygį.

Tyrimo metu nustatyta, kad kraujo laktato koncentracija žmonių, kurie ruožas po darbo, nesiskiria su liaudies lygius, kurie neturi ruožas po treniruotės.

Deja, tada, tempimo nebus pagreitinti sveikimo laiką ir jūsų gerklės raumenys ir sąnarių ketinate likti su jumis tol, kol, kaip įprasta.

Jūs vis dar galite ruožas, nors, nes ji ateina su keletą naudingų privalumų. Norėdami pradėti, jis jaučiasi gerai. Jis taip pat gerina sąnarių lankstumą. Taigi jums nereikia, kad visiškai ją išmesti – tiesiog nereikia Sapīcis kai jūsų atkūrimo laikas nepagerėja!

Plaukimo padės jums numesti svorio

Plaukimas yra puikus forma vykdyti, ir jūs turėtumėte nuolat tai daryti. Tačiau, jei jūs atlikote iki plaukimo numesti svorio, turiu pasakyti, kad esate už daug nusivylimas.

Maudymosi pagrindiniai privalumai tenka plaučius ir raumenis. Jis tonizuoja raumenis ir pagerina plaučių talpa. Bet tai tikrai ne padėti jums mesti svarų.

Bet mažiau kaip 45 minutes Is Not Enough laiko gauti sveikatos labui

Tai visiškai netiesa. Kartais mes turime tik dešimt minučių atsarginės kiekvieną dieną. Bet mes tikrai ketiname susilaikyti nuo pasinaudojimo nes „dešimt minučių yra beprasmiška“? Mes might – Tačiau mes neturėtume.

Visi pratimai yra naudinga. Net jei tai pusvalandį arba 10 minučių, tai viskas gerai jūsų sveikatai.

Iš tiesų, tyrimai rodo, kad trumpas treniruotes yra neįtikėtinai galingas ir iš tikrųjų galėtų būti dar labiau naudingas nei ilgiau tie.

Svoriai urmu Jus iki

Tai yra mitas, kad tikriausiai buvo maždaug nuo Heraklio metu. Bet tai tik ne tiesa. Svoriai pagal save ne urmu jus, nes hormoniniai sąlygos, kurių reikia pridėti raumenų masę yra ne natūraliai daugeliui iš mūsų. Vietoj to, jums reikia valgyti teisė maisto produktų.

Ar žinote kitų fitneso mitus?

load...