10 dalykų, kuriuos reikia žinoti apie juosmens korsetes

Nuo to momento, kai Kim Kardashian buvo matyti ant Instagram dėvėti juosmens mokymo korsetas, korsetai grįžo su trenksmu ir netrukus kitų garsenybių buvo po kostiumu, ir dabartinės juosmens mokymo tendencija prasidėjo. Nėra nieko naujo apie korsetai ir juosmens mokymo, jie buvo maždaug nuo 16 amžiaus, ir jie buvo labai populiarus su Viktorijos eros ponios taip pat. Jei jūs ieškote ant šio naujausias tendencijas ir įdomu, jei juosmens mokymas veikia ir jei korsetai yra saugūs dėvėti, skaityti ir rasti dešimt dalykų, kuriuos reikia žinoti apie juosmens mokymo korsetai.

1. Juosmens mokymo korsetas tikrai turi akimirksniu lieknėjimo efektą

Korsetas padės Uolos ties juosmeniu ir iš karto jums plonesni ir kurie gali turėti teigiamą psichologinį poveikį. Jums nereikia nešioti vieną kasdien, bet kai tai padarysite, jums gali jaustis labiau pasitikintys ir savarankiškai patikino. Jis taip pat gali padaryti jums labiau suvokia savo figūra ir kad gali duoti jums paskata imtis daugiau sportuoti ir valgyti daugiau sveiko maisto.

2. Juosmens mokymo korsetai nėra jums prarasti kūno riebalų, nors

Nešioti korsetas negali padaryti jums prarasti kūno riebalų. Vienintelis būdas, kad galite tai padaryti yra sudeginti daugiau kalorijų per pratybų ir imtis laive mažiau kalorijų dietos. Korsetas duos jums iš karto plonesni ieškote paveikslą, bet kai jums imtis jį išjungti, jūs netrukus grįžti į savo natūralią formą.

3. Merginos neturėtų nešioti juosmens mokymo korsetai

Tai tikrai nepatartina merginos, kurie vis dar augančių pradėti dėvėti korsetai. Būtina labiau korsetas dėvėti bet kokios trukmės laiką gali sukelti nuolatinę žalą jaunų raumenų ir kaulų, kurie vis dar auga.

4. Juosmens mokymo korsetai gali būti labai nepatogu nešioti

Šiuolaikinės korsetai gali būti ne taip nepatogu, kaip senamadiškas juosmenėlės turi būti, bet jie dar nėra labai patogu dėvėti. Korsetas bus ištraukti sandariai ties juosmeniu, stumia savo skrandį iki link savo krūtinės, ir kad gali kvėpuoti sunkiau ir ji gali įdėti apkrauna nugaros. Jie taip pat gali sukelti mėlynės aplink juosmens ir pykinimas.

5. Liemens mokymo korsetas gali būti naudinga po nėštumo

Nors korsetai neduos ilgalaikius rezultatus daugumai žmonių, jie galėtų būti naudingi moterims, kurie ką tik pagimdžiusių. Po gimdymo, yra hormonai, esančių organizme, kurie padės organizmui atgauti savo iš anksto nėštumo formą ir korsetas galėtų padėti paspartinti, kad kūno performavimas procesą.

6. Yra keletas pavojų sveikatai

Jei ne dėvėti labai stipriai, o ne nuolat dėvėti, liemuo mokymo korsetai yra visiškai saugu nešioti. Tačiau, jei jūs perkate klaidingą dydį ir dėvėti korsetą, kad yra per stora, ji bus sutraiškyti kelionių skrandį ir spaudimą savo vidaus organus. Jūs netgi galite lūžis su šonkauliu, arba sugadinti jūsų inkstai.

7. Liemens mokymo korsetas pagerins jūsų laikyseną

Stora tinka nuo korsetas leis jums sėdėti tiesiai ir atsistoti aukščio, bet jis nebus ilgalaikis efektas. Tai tik, kad korsetas struktūra leis per nepatogiai kumpinti; tai neturės jokios ilgalaikį poveikį jūsų raumenų ar jūsų laikysena ne visiems.

8. Dėvėkite juos kartais ir ten bus ne problema ne visiems

Nėra nieko iš esmės negerai su dėvi juosmens mokymo korsetai, taip ilgai, nes ji yra ne per trumpas. Gydytojai rekomenduoja, kad korsetai turėtų būti dėvimi tik kelias valandas laiko, todėl jie puikiai tinka ypatingoms progoms ir naktis iš. Tai gera idėja, nebuvo nešioti naują korsetas už ypatingą įvykį, pertrauka juos namuose tiek pirmą, ir tada jie bus patogiau nešioti.

9. Nešioti juosmens mokymo korsetas per treniruotę nebus jums prarasti daugiau svorio

Kai kurie žmonės teigė, kad dėvi juosmens mokymo korsetas per treniruotę padidino greitį, kuriuo jie prarasti svorio. Tai gali būti tiesa, bet jokių papildomų svorio bus laikinai tik, nes jis bus dėl skysčių praradimo dėl savo prakaitavimas daugiau, o ne bet kokia papildomo kūno riebalų nuostolių.

10. Liemuo mokymo korsetai gali sukelti jums tapti dehidratuoti

Nešioti korsetas fizinių pratimų metu, taip pat gali sukelti dehidrataciją. Jūs prakaitas daugiau ir jums bus kvėpuoti daug ir tai gali lemti didesnį praradimo skysčių, todėl įsitikinkite, kad turite gerti daug vandens, kai jums dėvėti korsetą, ypač dabar, kad šiltesnis oras yra čia. Būtina labiau korsetas karšto oro gali lengvai padaryti galite jausti silpnumą ir blogai.

Ar jūs kada nors bandė dėvėti juosmens mokymo korsetai?