10 dalykų, kurie padės jums miegoti

Nemigo naktys yra tiek varginantis procesas, ypač, kai jūs žinote, jums reikia keltis anksti rytą eiti į darbą. Žmogus iš tikrųjų gali eiti kelias dienas be miego ir įrašo, nors mes ne patars pabandyti ją įveikti, yra 11 nuolatinių dienas be miego. Daugumai iš mūsų, nemigo naktys bus tiesiog reiškia būti pavargęs ir irzlus kitą dieną, bet jei jis tęsiasi ilgai – tai gali sukelti rimtų sveikatos problemų. Jei reguliariai turite problemų gauti geras miegas, yra dalykų, kuriuos galite padaryti apie tai. Čia yra dešimt, moksliškai įrodyta, būdų, kurie padės jums gauti geresnį miegas.

1. Sumažinti kofeino

Kofeino poveikis trunka stebėtinai ilgai ir kai kuriems žmonėms, stimuliatorius poveikis kavos puodeliu gali net trukti iki dvidešimt keturių valandų. Pirmas dalykas, kurį turėtų daryti, jei kyla problemų miega yra sumažinti visų kofeino gėrimų, ypač po pietų. Jei norite karštą gerti vakarais, pabandykite žolelių arbata, arba karšto pieno puodelį.

2. Laikyti, kad reguliariai miegą

Jūsų organizmo vidinis laikrodis veiks daug efektyviau, jei norite išsaugoti į reguliariai rutinos. Visada siekiame eiti miegoti beveik tuo pačiu metu naktį ir keltis tuo pačiu metu kiekvieną rytą taip pat. Laikykis šios rutinos savaitgaliais taip pat dėl ​​to, kad sekmadienio rytą gulėjo tik nuliūdinti savo kūno laikrodį dar kartą.

3. Užrašykite savo rūpesčius ir tada pamiršti apie juos

Jei jums rasti sau supimas ir tekinimo lovoje nerimauti apie tai, kas turi būti padaryta, rytoj, pabandykite panaikinti pusvalandį prieš miegą kiekvieną naktį įvertinti užduotis, kurios guli prieš jus ir užrašyti planą. Jei jau parengė savo darbų sąrašą, jums nebus nerimauti tiek daug apie jį per naktį.

4. Praleisti laiką atsipalaiduoti prieš miegą

Praleisti valandą prieš miegą apvija žemyn ir atsipalaiduoti, ir kad padės paruošti savo kūną miego. Išjunk šviesas išjungti kompiuterius ir tablečių ir skaityti, arba imtis gražią ilgą karštą vonią. Jei tai padarysite, reguliariai, jūsų kūnas bus priprasti prie rutinos ir jis bus pripažinti, kad tai yra signalas pasiruošti miegui.

5. Stenkitės ne imtis užsnūdimų dieną

Kai jūs negalite užmigti naktį ji gali būti oi taip norisi užtrukti ilgą prigulti per dieną, tačiau tai yra tik ketina padaryti jį sunkiau užmigti naktį ir tada jums bus atgal į kvadratinį viena dar kartą. Stenkitės nevartoti miega per ne visą dieną, o jei tikrai reikia, miego tik pusvalandį ar taip ir ne ilgiau.

6. Imtis daugiau pratimų per dieną

Gauti daugiau pratimą per dieną gali būti, ko jums reikia gauti daugiau miego. Jums nereikia nieko per daug drastiškas padaryti, tik atsižvelgiant pietų pasivaikščiojimas padėtų. Pratimai padeda šiek tiek sumažinti įtampą, kuri gali sukurti ir tai taip pat geras būdas sumažinti stresą. Venkite daryti bet tikrai sunkius fizinius pratimus tik prieš miegą, nors, nes tai leis Jums žvalus ir vėl padaryti jį sunkiau užmigti.

7. Sukurti tinkamą aplinką miego jūsų miegamajame

Padaryti jūsų miegamajame taip tyliai ir taip tamsiai, kaip jūs galbūt galite, kad ten yra keletas dalykų, kuriuos reikia trukdo jums, kaip įmanoma. Įsitikinkite, kad jūsų miegamajame nėra per karšta, taip pat, nes jums bus miegoti daug geriau vėsioje aplinkoje. Optimali temperatūra miegamajame daro skirtis nuo asmens, bet vidurkis sako, kad apie 65 laipsnių.

8. Nesistenkite priversti save miegoti

Jei bandote padaryti sau miegoti, ji gali būti labai varginantis ir ji bus visiškai priešingus rezultatus. Jei neturite užmigo po maždaug pusvalandį, jums būtų geriau atsistojus vėl ir skaitant knygą ar klausantis kai tam tikrą laiką muzikos, kol pradėsite jaustis mieguistas dar kartą.

9. Padarykite savo lovą, kaip patogiai, kaip įmanoma

Jei jūsų čiužinys yra per kietas arba per minkštas ir jūs negalite gauti patogi naktį, jums gali tekti apsvarstyti investuoti į naują. Lovos do susidėvi su naudojimo, o po kurio laiko, jie gali gauti smuko į jų vidurį arba galite pradėti jausti viduje iš jų spyruokles. Tai rekomenduojama, kad jūs pakeisite savo čiužinį bent kas aštuonerius metus.

10 venkite gerti alkoholio vakarais

Akinius vyno pora gali padaryti jums jaustis mieguistas, bet yra gana tikėtina, kad pabusti dar naktį, kai poveikis yra nublanko. Alkoholis taip pat dehidratuoti jus, kurie gali reikšti jums pabusti jums troškulį tą naktį taip pat. Jei kyla problemų miega, alkoholio yra ne paprastai ir veiksmingai išspręsti problemą.