10 būdų, kaip galite naudoti stresą savo pranašumui

Mes visi sakė, kad stresas yra blogas dalykas, ir jis daugiau ar mažiau yra. Bet ar jūs kada nors taip pat buvo pasakyta, kad jums reikia įdėti teigiamą nugara dalykų? Gal atėjo laikas jums pradėti tai daryti su stresu.

Kaip Sidnėjus J. Harris kartą sakė, kad „laikas atsipalaiduoti, kai jūs neturite laiko už jį.“

Pažvelkite į jį šiuo būdu: Kiekvienas iš mūsų patiria stresą tam tikru mūsų gyvenimo momentu. Labiausiai apsišvietęs dzeno meistras gali reikalauti, kad būtų be streso dabar, bet ten jau bus kai jo gyvenime momentas, kai jis turėjo jį valdyti kaip ir mes visi.

Ir daugelis iš mūsų gyvena mūsų sparčiai tempas pasaulyje, stresas yra tik neatskiriama mūsų gyvenimo dalis. Kartais, nesvarbu, ką jūs darote, ji nesiruošia išeiti. Taigi vienintelis dalykas, kurį jūs galite padaryti tokioje situacijoje yra jį naudoti savo pranašumą.

Užuot išleisti visą savo gyvenimą kicking ir šaukiantį ne streso ir bando mūšio jį kaip nusivylė vaiko, tegul Pažvelgti, kaip jūs iš tikrųjų gali augti kaip asmenį, naudojant stresą savo pranašumą išvaizdą.

Priimti teigiamą požiūrį

Pirmas dalykas, kurį būtinai turi padaryti, tai priimti teigiamą požiūrį. Jei bandote susidoroti su stresu su daug Atodūsių ir „aš negaliu susidoroti su šia“ požiūris, tai labai tikėtina, kad jūsų situacija yra ketina gauti daug blogiau, kol ji pradeda gauti bet geriau.

Tęsiant kreiptis gyvenimą su optimistiška, teigiamas požiūris, nepaisant visko, kas vyksta neteisingai dabar yra puikus būdas naudoti stresą savo pranašumą.

See, yra gera streso ir ten yra blogai stresas. Blogas stresas pertraukos mus, bet geras stresas gali stumti mus į priekį. Tai, ką mes klestėti.

Kaip docentas UC Berkeley Daniela Kaufer sako: „Jei jūs linkę turėti teigiamą požiūrį – tai pasitikintis savimi ta prasme, kad jūs galite gauti per grubus laikotarpį – esate labiau tikėtina, kad turite sveiką reakciją, nei jei jūs suvokia stresą, kaip katastrofiški. „

Pratimas

Jausmas tikrai pabrėžė? Tada tegul visa tai ant Kierat!

Naudokite savo nusivylimas savo pranašumą leisdami garą po darbo ir gauti sau taupesnei, montuotoją kūną.

Miego Daugiau

Jeigu yra vienas dalykas, kad stresas priminė jus, tai, kad jums reikia miegoti dažniau.

Miegas yra labai svarbus psichinės ir fizinės gerovės, ir jei mes negalime gauti pakankamai miego mes neketiname būti 100% kitą dieną.

Ir kai mes ne 100%, mes ne taip produktyviai kaip mes galime būti. Kaip, pavyzdžiui, mes atsilikti su darbu, kuris palieka mus pabrėžė.

Pakeiskite savo požiūrį

Kas yra perspektyva? Perspektyva yra tikrai nieko daugiau, nei mūsų subjektyvaus imtis įvykį. Tai mūsų nuomonė objektyvus faktas.

Pavyzdžiui, vietoj sakydamas: „Šiandien atsitiko“, mes siūlome mūsų Pamācošs aiškinimą sakydamas: „Šiandien buvo gera“ arba „Šiandien buvo bloga.“

Tai tas pats, kai jis ateina į stresinę situaciją. Mes galime arba tiesiog pasakyti: „Aš esu pabrėžė“ ir bandyti paleisti su juo, ar mes galime pasakyti: „Tai yra blogai“.

Dar geriau, turėtume tiesiog pasakyti: „Aš turiu šį bei tą padaryti šiandien“, arba: „Tai, ką aš padariau šiandien.“

Negalima net dėmesio buvo pabrėžta. Negalima sakyti žodį. Būti objektyvūs. Pripažinti turite ką daryti, ir tada juos daryti.

Stresas suteikia Jums šia galimybe būti objektyvesnė. Tai leis jums padaryti daugiau racionalus, daugiau sudaro sprendimus. Jei kas nors šaukė jus, tiesiog pripažinti, kad jie reagavo. Bet tai ir viskas. Negalima sakyti, kad ji nusiminusi jums ar jaučiatės piktas, per daug.

Paprašyti kieno nors pagalbos!

Jei jaučiatės sudegė nuo streso, dabar pats laikas paprašyti kieno nors pagalbos.

Iš pirmą kartą verslininkai daug kenčia nuo bando daryti viską patys problemą. Galų gale, jie perdega.

Kai jie prašyti pagalbos, jie supranta, kad jie turėtų ką tik padariau tai pradžioje.

Nustatyti savo mitybą

Prasta mityba gali padaryti stresas dar blogiau. Dabar yra laikas jums padaryti didžiausią pokytį savo gyvenime jūs visada sakė save jums būtų – valgyti geresnį maistą.

Gauti Keisti dekoracijos

Kai mes pabrėžė, mes pradedame nekęsti keturių sienų mūsų darbo vietos. Mes jau įstrigo ten mėnesių mėnesiais!

Na, dabar jūs turite pretekstą imtis pertraukos.

Vietoj nuomos streso sukrėsti ir sužlugdyti Heck, ačiū, kad priminėte, kad jums reikia pakeisti aplinką. Embrace, kad tai paskatino jus pagaliau išeiti iš savo biuro ir bandyti kažką kitą.

Jei turite, užtrukti keletą savaičių nedirbate. Įkrauti savo baterijas. Grįžti į yra jums.

Paleisk

Jeigu yra vienas dalykas, stresas verčia mus suvokti, yra tai, kad labai sunku būti kontrolės visą laiką. Stresas mus moko, kad tai gerai, atleiskite dabar ir tada.

Atšaukimo kontrolę gali būti arba baisi arba jaudinantis – ji tikrai priklauso nuo jūsų suvokimo. Tiems, kurie kenčia nuo streso blogai, kad leisdami eiti idėja skamba šiek tiek baisu. Bet tai tikrai nėra.

Atlaisvinus savo sukibimą dalykų yra išlaisvinantis, ir tai labai galimas daiktas, ko jums reikia dabar. Stresas jau laisvesnė savo rankena šiek tiek, o dabar viskas, ką turite padaryti, tai priimti savo rankas nuo jo visiškai.

Būdamas laisvas nuo kontrolės veda į nenuspėjamumo, bet tai yra įdomi tiek. Naujos galimybės gali atsirasti. Laisvė laukia. Tai kvapą.

Koncentruoti dėmesys dėmesys

Viena iš priežasčių mes gauti pabrėžė pirmoje vietoje, nes mes leidžiame dalykų gauti iš rankų. Kartais taip atsitinka, nes mes paėmė per daug darbo vietų tuo pačiu metu ir prarado visas dėmesys. Ei, tai atsitinka.

Stresas gali jums priminti, kad multitasking tikrai ne dirbti, ir kad tai, ką turėtų daryti, o ne sutelkiant dėmesį į kiekvieną užduotį vienu metu.

Dabar yra jūsų šansas grįžti į darai tik tai. Paimkite mažais žingsneliais. Negalima pereiti nuo vieno projekto prie kito, kol pirmojo projekto yra visiškai baigtas.

Tvarkykite savo energetika

Galiausiai, vietoj bando valdyti savo laiką, valdyti savo energiją vietoj. Laikas yra tiesinė ir negali būti keičiamos. Yra 24 valandas per dieną, ne daugiau.

Tačiau energija gali būti keičiamos. Jei jaučiatės kaip jūs neturi energijos nieko daryti dabar ir ji pabrėžia, jus, keisti savo gyvenimo būdą, kad įsitikinti, kad turite daugiau energijos.